Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

Ο Φανφάρας ξαναχτυπά με νέα μπουρδολογία περί ευρωπαικής άδειας μηχανοδήγησης

Σε νέο ατόπημα υπέπεσε ο γνωστός «Φανφάρας  της έλξης» καθώς μετα τις αποκαλύψεις μας για την ευρωπαική άδεια μηχανοδήγησης εμφανίστηκε   (με μισόλογα ,μπουρδολογία  αλλά και με το συνηθες υβρεολόγιο) απολογούμενος  να προσπαθεί να συνδυάσει την κατοχή  της άδειας του μηχανοδηγού με την χαοτική και  ασθμαινουσα διαδικασία της μετατροπής της άδειας μηχανοδήγησης σε ευρωπαική.
Μετά από όσα διαβάσαμε και τα οποία  κυριολεκτικά μας έκαναν να απορούμε σε ποια χέρια έχει περιέλθει η ΠΕΠΕ,  θέλουμε να επισημάνουμε τα παρακάτω ώστε να αποφύγουν οι μηχανοδηγοί παγίδες που τους στήνουν οι  εργοδοτικοί συνδικαλιστές και που ούτε ακόμα μπροστά  στα αυτονόητα δεν σταματούν να υπερασπίζονται την εργοδοσία διαστρεβλώνοντας την αλήθεια .

1.Σε καμία περίπτωση η κατάθεση των δικαιολογητικών από την σιδηροδρομική εταιρεία δεν αποτελεί απώλεια της κτήσης της άδειας μηχανοδήγησης από τον μηχανοδηγό .Η νομοθεσία προβλέπει ότι η άδεια ανήκει στον μηχανοδηγό.
Οι ηλεκτροδηγοί του ΜΕΤΡΟ που μετέτρεψαν την άδεια τους σε ευρωπαική ανελαβαν οι ίδιοι ή η εταιρεία τους την διεκπεραίωση της διαδικασίας;
Άλλη σιδηροδρομική εταιρεία που δραστηριοποιείται στο εμπορευματικό κομμάτι τι έκανε;


Γνωρίζει ο Φανφάρας οτι στην Ιταλία η μετατροπή των αδειών  των μηχανοδηγών έγινε με μία υπογραφή του διευθυντή της εκμετάλλευσης;
Γνωρίζει ο Φανφάρας οτι στην ηλεκτρονική αίτηση της ΡΑΣ υπάρχει πρόβλεψη για κατάθεση των δικαιολογητικών από την ΟΝΤΟΤΗΤΑ δηλαδή από την εταιρεία του μηχανοδηγού για λογαριασμό του;
απόδειξη 



Γνωρίζει ο Φανφάρας οτι στην ηλεκτρονική αίτηση της ΡΑΣ παρέχεται η δυνατότητα εξουσιοδότησης τόσο για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων όσο και εξουσιοδότησης του μηχανοδηγού προς την ΟΝΤΟΤΗΤΑ δηλαδή τον  εργοδότη του για κατάθεση της αίτησης για λογαριασμό του;
Είναι  τελικά άσχετος όταν αναφέρετει  ότι   ....   «Αποτελεί παράδοξο όμως να ζητούν κάποιοι συνδικαλιστές απο την εργοδοσία να αναλάβει διαδικασίες που άπτονται σοβαρών προσωπικών δεδομένων, την ίδια στιγμή που εγείρουν ζητήματα για τον..κακό εργοδότη» ...ή απλά ένας επικίνδυνος εργοδοτικός συνδικαλιστής ;


απόδειξη 










Για τις ιατρικές εξετάσεις.
Η ΡΑΣ έχει δώσει κατάλογο ιδιωτικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων τα οποία αποδέχεται για την διενέργεια των εξετάσεων  αλλά και γιατρούς με τους οποίους συνεργάζεται .
H ΡΑΣ αποδέχεται απολύτως  την διενέργεια των ιατρικών εξετάσεων  και στα κρατικά νοσοκομεία στα οποία οι εξετάσεις ειναι ΔΩΡΕΑΝ ( Ε Φανφάρα; Ή μήπως και αυτό δεν το ήξερες;)
Να θυμίσουμε ότι για την διενέργεια των ιατρικών εξετάσεων η άδεια ήταν διήμερη (2) και ο Φανφάρας και το δεκανίκι του «πέτυχαν» μετά από αγώνα να την κάνουν μία (1)
Επομένως το παραμύθι περί κόστους των εξετάσεων πήρε την απάντηση του...

Για το παράβολο

Θα πρέπει να μας εξηγήσει  ο αγαπητός Φανφάρας  αν το παράβολο το πλήρωσαν οι  ίδιοι μηχανοδηγοί άλλων εταιρειών ή αν το πληρωσε η εταιρεία τους εξ αρχής χωρίς καμία παρέμβαση σωματείου.Ε Φανφάρα;



Όσον αφορά για την πορεία κατάθεσης των αιτήσεων την βοήθεια της ΔΑΔ και άλλα ωραία «σκαναριστά»
Μηχανοδηγοί ακόμα ψάχνουν τις βεβαιώσεις από το ΚΕΚ ΟΣΕ
Μηχανοδηγοί ακόμα ψάχνουν τις βεβαιώσεις ηλεκτροκίνησης.
Μηχανοδηγοί ψάχνουν άλλα απαραίτητα έγγραφα και στα 60 τους είναι με το usb stick παραμάσχαλα για να κάνει κάθε συνδικαλιστικός απατεώνας των παράγοντα και τον προστάτη των αφεντικών του.Κυβερνητικών και εργοδοτικών.
Η αποδοχή ότι στις 29-12 έχουν υποβάλλει στην ΡΑΣ μόνο 100 μηχανοδηγοί  (κάτω από τους μισούς) αιτήσεις φανερώνει την παταγώδη αποτυχία ,του γενικού μπάχαλου και την εμπλοκή άσχετων που θέλουν να πουλήσουν παραγοντιλίκι.
Η προθεσμία εκ του νόμου για την μετατροπή της άδειας μηχανοδήγησης σε ευρωπαική έληξε τελος Οκτωβρίου του 2018.
Επομένως σήμερα 30-12-2018 είμαστε ή δεν είμαστε σε άτυπη παράταση; (Ε Φανφάρα;)

Και τέλος το χειρότερο από όλα.
Μόνο ένας εργοδοτικός  σαν τον Φανφάρα δεν θα έβλεπε  ή δεν θέλει να το παραδεχθεί ότι οι μηχανοδηγοί κυριολεκτικά τεντώθηκαν από την διαδικασία της μετατροπής της άδειας σε ευρωπαική και θα έκανε λεκτική ακροβασία μένοντας στο σημείο  μόνο της κατάθεσης της αίτησης στην ΡΑΣ .Οι μηχανοδηγοί αντιμετωπίστηκαν  από τον προγραμματισμό εργασίας με βάναυσο τρόπο γιατί εξαναγκάστηκαν ΟΛΟΙ  σε πολύ μικρό διάστημα να κάνουν τις απαραίτητες μαθητείες (μετά τα ψέματα που αράδιασε η διοίκηση του ΟΣΕ) χωρίς ρεπό και με αναστολή αδειών .Η χαοτική  διαδικασία της κάταθεσης της αίτησης στην ΡΑΣ  ήταν  απλά το ...«κερασακι στην τούρτα»



ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ 
ΟΛΑ ΤΑ  ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΦΑΝΦΑΡΑΣ  ΚΑΙ ΤΟ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟ ΔΕΚΑΝΙΚΙ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ  ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΡΥΨΟΥΝ.

Επομένως το να μας κατηγορεί για ημιμάθεια αυτός που αποκρύπτει την αλήθεια πως να το χαρακτηρίζαμε άραγε;Θα το αφήσουμε στην κρίση των μηχανοδηγών.

2. Η ανιστόρητη τοποθέτηση περί «Ανατολικού μπλοκ»  και εργασίας με επαχθείς όρους των μηχανοδηγών αναφέρεται στην περίοδο μετά την ανατροπή του σοσιαλισμού  ή πριν;
 Γιατι αν αναφέρεται για την περίοδο  πριν την ανατροπή θα πρέπει να τον ενημερώσουμε οτι οι μηχανοδηγοί στα σοσιαλιστικά κράτη ήταν ΟΛΟΙ δημόσιοι υπάλληλοι ,ήταν καλά αμειβόμενοι,και εργαζονταν 8ωρο πενθήμερο και έπαιρναν και 2 μήνες άδεια.
 Αν αναφέρεται  στα κράτη για μετά την περίοδο της ανατροπής του σοσιαλισμού δεν υπάρχει κανένα «Ανατολικό μπλοκ» αλλά πολύ απλά τα κράτη αυτά ενστερνίστηκαν την καπιταλιστική οικονομία,έγιναν μέλη της ΕΕ,πολλά αποτελούν δορυφόρους της Γερμανίας και σε πολλά από αυτά οι εργασιακές σχέσεις καταρρευσαν,οι αμοιβές έπιασαν πάτο,η ανεργία για πρώτη φορά τους χτύπησε την πόρτα,οι μηχανοδηγοί εργάζονται ακατάπαυστα,τους απαγορεύεται η συμμετοχή σε  σωματεία,συνταξιούχοι δουλεύουν επάνω στα τρένα και πολλά άλλα.

3 Η εργασιακή γαλέρα που επικαλείται λοιπόν ο Φανφάρας στην ευρωπαική ένωση  (την οποία προσκυνάει) ΥΠΑΡΧΕΙ  ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΤΗΣ είτε η άδεια μηχανοδήγησης ανήκε στην εταιρεία είτε ανήκει στον μηχανοδηγό.
Υπεύθυνος για αυτό είναι ο καπιταλιστικός τρόπος ανάπτυξης των κρατών στην ΕΕ   , η απελευθέρωση των επαγγελμάτων ,ο ανταγωνισμός ,η ελεύθερη αγορά  όλα αυτά  δηλαδή για τα οποία αγωνίζεται  νυχθημερόν ο Φανφάρας και κάθε τύπος σαν τον Φανφάρα για να ριζώσουν στην Ελλάδα .

ΥΓ .θα πρέπει να μας πει ο Φανφάρας τι εννοεί όταν λέει για μέλος του ΔΣ της ΠΕΠΕ ότι αποτελεί  τουρίστα.Θα πρέπει να αποδείξει  την κατηγορία του στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα γιατί αν δεν το πράξει εμείς  θα τον αποκαλούμε συνδικαλιστικό λαμόγιο και συκοφάντη.

Τι δεν έχουν πράξει οι συνδικαλιστές της ΣΥΠΕ μέχρι σήμερα;
Δεν τοποθετούνται  στο ΔΣ ;
Δεν καταθέτουν προτάσεις οι οποίες καταψηφίζονται συνεχώς από την πλειοψηφία ;
Τους εχει ανατεθεί κάτι από το προεδρείο και δεν το έπραξαν; ΟΧΙ
Εχουν προσκληθεί  σε κάποια συνάντηση με τις διοικήσεις ή την πολιτική ηγεσία και δεν ήρθαν;ΟΧΙ
Ερωτούνται για τις ανακοινώσεις του σωματείου; ΟΧΙ
Απαντούν στις επιστολές της ΣΥΠΕ;Ακόμα περιμένουμε μας στείλουν το εξώδικο που έστειλαν για την αναστολή των αδειών.

Ούτε κλειδί από το γραφείο του σωματείου δεν μας δίνουν ,για να ξέρουν οι συνάδελφοι πως λειτουργεί αυτό το σωματείο υπό τον Φανφάρα

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ