Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

ΦΙΛΕ Παναγιώτη καλή σύνταξη..Σε ευχαριστούμε για όλα

Ένας φίλος,ένας δάσκαλος,ένας σιδηροδρομικός που αποτέλεσε υπόδειγμα επαγγελματία συνταξιοδοτείται.
Ο Παναγιώτης αποτέλεσε αδαμάντινο κεφάλαιο για τον σιδηρόδρομο.Ένα κεφάλαιο γνώσης και εμπειρίας.

Αν και  πιστοποιημένος εκπαιδευτής ο ίδιος ,μας προξένησε πολύ μεγάλη απορία    που δεν τον είδαμε να διδάσκει (αν και ο ίδιος  από όσο γνωρίζουμε το επιθυμούσε) τους νέους σιδηροδρομικούς που φοιτούν σήμερα στην σιδηροδρομική ακαδημία στο Ρέντη !!

Τώρα που  για τον Παναγιώτη ήρθε   η ώρα της αποχώρησης   από την ενεργό δράση 
στο μήνυμα του μας λέει:


Από 00:00 στις 27/12/2018 αποχωρώ από την ενεργό υπηρεσία του Οργανισμού μας τον Αγαπημένο  Σιδηρόδρομο (Ο.Σ.Ε.), με ανάμικτα συναισθήματα.
    Στο παρών e-mail δέν χωράνε που εργάστηκα, σε ποιους σιδηροδρομικούς σταθμούς,σε ποιες
τηλεδιοικήσεις,αυτά δύναμαι να γράψω ένα βιβλίο σιδηροδρομικό με τις εμπειρίες  μου,τις γνώσεις που δεν μου επέτρεψαν οι συνθήκες να μεταδώσω σε όσους συναδέλφους θα έπρεπε να το πράξω.(ανεξαρτήτως κλάδου)  ή με κάποιο άλλο τρόπο.
     Ένα έχω συνειδητοποιήσει, ότι θα στερηθώ την όμορφη καθημερινότητα μας, με τα  «πειράγματά μας», τις ατάκες και ότι άλλο ωραίο ζούσαμε, πιστεύω ότι αυτό θα συνεχίσει, γιατί σπάει την μονοτονία και μας φέρνει πιο κοντά.( to know as better).
      Από καρδίας μου ευχές για καλά ταξίδια, όμορφες στιγμές, καλές χαράξεις δρομολογίων,
και για τις οικογένειές σας Υγεία, Ευτυχία Πρόοδο.
      Καλή αντάμωση πολύτιμοι μου Συνάδελφοι, πιο ακριβοί και από τα πλούτη του κόσμου και
όλα τα υλικά αγαθά.
      Ραντεβού στα ΡΟΥΦΕΙΑ 2019.

                                                          ΜΟΝΟ ΥΓΕΙΑ
                                                          ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ
                                                            ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
                                            ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
                                            ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ

**Προσωπικά από τον  σταθμάρχη Παναγιώτη Χατζηπαναγιώτου έμαθα  πολλά σιδηροδρομικά θέματα , έλυσα απορίες μου,βοηθήθηκα ,απέφυγα κακοτοπιές...
Από τον φίλο Παναγιώτη άκουσα υπέροχες σιδηροδρομικές ιστορίες,έσβησα την δίψα μου με νερό  που μου έδωσε καλοκαίρια σε εμπορικούς συρμούς,ήπια καφέ που  έφτιαξε  για να αντέξω  στα ατελείτωτα  σιδηροδρομικά ξενύχτια που έχουν περάσει όλα αυτά τα χρόνια.

Παναγιώτη σου ευχόμαστε υγεία και ευτυχία .
Σε ευχαριστούμε πολύ.
Θα μας λείψεις.

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ