Το κύκλωμα εστάλη στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , πρόεδρο και διεθ. σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως άκρως εμπιστευτικό τόσο για το περιεχόμενο όσο και για την υπογραφή που το συνόδευε.Το κύκλωμα δεν εστάλη στην ΔΙΚΑΜ αλλά την παρέκαμψαν επίτηδες για να επιτύχουν πρώτα την συναίνεση της διοίκησης και η ΔΙΚΑΜ απλά να το εφαρμόσει.
Οι έγκυρες πληροφορίες μας για το θέμα είναι το κύκλωμα το έστειλε κρυφά στην διοίκηση ο πρόεδρος του σωματείου Γενιδούνιας και ενημέρωσε μόνο τον γραμματέα του σωματείου Τουρλή Β ο οποίος και συμφώνησε.(Γιατί να μην συμφωνήσει άλλωστε ;Μήπως αυτός θα το δουλέψει;Οι μηχανοδηγοί του ΜΑΙ θα το φορτωθούν και αυτό στην πλάτη τους)Σε επικοινωνία που είχαμε με τον συνάδελφο Συρόπουλο Σ μας είπε ότι δεν γνώριζε τίποτα απολύτως για το θέμα.
Για λογαριασμό της διοίκησης οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές της ΠΕΠΕ θέλουν να εξοικονομήσουν 1 άτομο και να κάψουν τις ζωές όλων των υπολοίπων.
Το κύκλωμα έχει προκαλέσει αρνητικές εντυπώσεις στους μηχανοδηγούς καθώς πρόκειται για τον ορισμό της εντατικοποίησης της εργασίας και για αυτό επιθυμούσαν να το κρατήσουν κρυφό μεχρι λίγο πριν εφαρμοστεί για να αποφύγουν αντιδράσεις.
Μετά την δημοσίευση μέρους του κυκλώματος από εμάς για να καταλάβουν οι μηχανοδηγοί τι τους περιμένει ,ο εκπρόσωπος της διοίκησης και σημερινός πρόεδρος της ΠΕΠΕ έσπασε τα τηλέφωνα στα οποία ωρυόμενος , απειλώντας και βρίζοντας τους πάντες και τα πάντα ζητούσε εξηγήσεις για την διαρροή.
Για άλλη μια φορά αποδείχθηκε ότι είχαμε δίκιο όπως τότε που προειδοποιήσαμε τους μηχανοδηγούς για τις περικοπές σε ελιγμούς και διανυκτερεύσεις.Και αποδείχθηκε από τα γεγονότα ότι και τότε είχαμε δίκιο 100% όπως και τώρα .Η εντατικοποίηση θα επεκταθεί και σε άλλα μηχανοστάσια με πρόσχημα την έλλειψη προσωπικού.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ