Με την εφαρμογή του νέου κυκλώματος έκτρωμα διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχει πλέον η υπηρεσία ελιγμών 14:00-22:00 στο ΜΑΙ με αποτέλεσμα στο μηχανοστάσιο να υπάρχει σημαντικό πρόβλημα .
Υπάρχει μόνο ένας μηχανοδηγός που έρχεται στο ΜΑΙ από δρομολόγια από τις 17:00 μέχρι τις 19:00 που σχολάει. Η επόμενη υπηρεσία ελιγμών που έρχεται στις 20:00 στο 90% των περιπτώσεων φεύγει για να πάει το δεύτερο εμπορικό!!
Χθες δεν υπήρχε κανένας στο μηχανοστάσιο.
Στους μηχανοδηγούς πού έρχονταν στο ΜΑΙ μετά από ταξίδι 500 χιλιομέτρων τους ζητούνταν να παραμείνουν για να πετρελαιοδοτήσουν τις μηχανές και να τις βάλουν στους λάκους!!
Πρόβλημα διαπιστώθηκε και με το 885 καθώς δεν υπήρχε κανένας να αλλάξει τον συνάδελφο από το Βόλο ο οποίος αναγκαστικά το έφερε στο Ρέντη έβαλε την σύνθεση στο αμαξοστάσιο και την ΔΗ στο πετρελαίο και κατόπιν αναχώρησε με το υπηρεσιακό για το ξενοδοχείο!!
Με το πέρας των δρομολογίων του Προαστιακού το βράδυ με το νέο κύκλωμα έκτρωμα από την γραμμή του αεροδρομίου στο Ρέντη κατεβαίνει ένας μηχανοδηγός με τα ντεζίρο αντί για δύο που ήταν πριν και έκαναν τους ελιγμούς όλων των ντεζίρο μαζί με τον μηχανοδηγό που έρχεται με την τελευταία Χαλκίδα .Άλλα προβλήματα εκεί.Εκεί και αν γίνεται εξουθένωση των μηχανοδηγών
Ετσι εξοικονόμησαν το ένα άτομο την ημέρα;
Καταργώντας μία υπηρεσία ελιγμών;
Που σχολάς νωρίτερα που μας έλεγαν κάποιοι;
Αυτά είναι τα καλύτερα για το προσωπικό;
Η διοίκηση επιθυμούσε να καταργήσει εντελώς τις εφεδρείες καθώς κατά την άποψη της δεν χρειάζονται εφεδρείες και όλους τους ελιγμούς μπορούν να τους κάνουν οι ουρές από τα τρένα.
Μήπως κάποιοι εργάστηκαν με προσήλωση για να πραγματοποιήσουν τις επιθυμίες της κάνοντας το άσπρο μαύρο και παρουσιάζοντας στους μηχανοδηγούς τσουνάμι με ψέματα και παραπλάνηση;
Ε;Μήπως;
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ