Για άλλη μια φορά το μπλογκ της διοίκησης επιδίδεται στο αγαπημένο του σπορ ..το κύλισμα στη λάσπη.
Για άλλη μια φορά δείχνουν οτι δεν έχουν κανέναν ηθικό φραγμό ώστε να φτάνουν να χρησιμοποιούν το τραγικό ατύχημα του Αδένδρου για να ξεράσουν χολή απέναντι στην ΑΣΚΕ αλλά και σε οποιονδήποτε αντιστέκεται στον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό που εκπροσωπούν.Τους λέμε λοιπόν στο ύφος που τους αρμόζει:
1.Με ποιον επικοινωνούμε ή οχι δεν θα δώσουμε λογαριασμό στο στέκι ή στους διαχειριστές του.
2.Για το ατύχημα στο Άδενδρο έχουν βγει ανακοινώσεις προς ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
α)ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
β)'Αρθρο του Ζαφ.Βελή για το δυστύχημα στο Άδενδρο το 2006 .
γ)Αποκατάσταση της αλήθειας .Το πραγματικό άρθρο της εφημερίδας ΠΡΙΝ και οχι αυτό που παρουσίασε το γνωστό στέκι
δ)Λίγες εβδομάδες μετά το δυστύχημα στο Άδενδρο η κατάσταση παραμένει η ίδια
3.Όσον αφορά για την εκτέλεση των ρεπό στα στατιστικά του εξαμήνου φαίνεται ότι οι <<γραφικοί>> έχουν πάρει περισσότερα ρεπό από μερικούς .Ε πρόεδρε;
Για τις καλοκαιρινές άδειες έχουμε κάνει αναρτηση ότι δεν συμφωνούμε ούτε με την μείωση των ημερών ούτε με την αλλαγή των γκρουπ...Ή μήπως δεν το είδαν αυτοί που τα βλέπουν όλα;
Και όσον αφορά την εκτέλεση των ρεπό και των καλοκαιρινών αδειών και την διαβούλευση γύρω από αυτό ας μας λύσουν μια απορία!!
Εχουμε κάνει την παρακάτω ανάρτηση στις 15/7/2015
Για την διαβούλευση ΠΕΠΕ με ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις αναπαύσεις και άδειες. και ζητάμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ το αποτέλεσμα της διαβούλευσης να είναι ΕΝΑ ... η διαβούλευση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να έχει ΜΟΝΟ μια κατάληξη για τους εργαζόμενους που θα την δεσμεύει να χορηγεί τις αναπαύσεις.
Χορήγηση των αναπαύσεων δεσμευτικά σε όλο το προσωπικό χωρίς αστερίσκους
Επίσης γράφουμε στην ανάρτηση:
Επίσης γράφουμε στην ανάρτηση:
ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ .Είναι αλήθεια κύριοι
ΟΥΤΕ <<ΑΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ >> ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Το πως θα το κάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι δικό της πρόβλημα.
Θα πρέπει να προσαρμόσει τα προγράμματα εργασίας με το υπάρχον δυναμικό
Θα πρέπει να επιστρέψει πίσω μεταταγμένους που τους έστειλε από εδω και από εκεί.
Θα πρέπει να κάνει προσλήψεις έτσι ώστε να υπάρχει ορίζοντας για το προσωπικό.
Ας το αποφασίσουν αυτοί που έφεραν την κατάσταση στο απροχώρητο
ότι στην διαβούλευση για το θέμα ζητήσατε από την διοίκηση να αυξηθεί η δαπάνη της πληρωμής των ρεπό κατά 20.000 ευρώ τον μήνα για να αυξηθεί η αποζημίωση του πληρωμένου ρεπό στα 100 ευρώ;
Δηλαδή ζητήσατε να πριμοδοτηθεί ακόμα περισσότερο η πληρωμή ανάπαυσης;
Είναι αλήθεια ότι αντί για 5-2 που μας λέγατε συζητάτε να θεσμοθετηθεί γραπτώς σε κείμενο μαζί με την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το ένα ρεπό το εφταήμερο και τα υπόλοιπα ρεπό όσοι θέλουν να τα παίρνουν και όσοι δεν θέλουν να τα πληρώνονται;
Είναι αλήθεια ότι για τις καλοκαρινές άδειες φέτος θα το δείτε του χρόνου!!!!
Όσον αφορά το θέμα που ανακινείται πυκνά συχνά και αφορά το εφόλης με βοηθό στην Θεσσαλονίκη.
Από την πρώτη στιγμή είμασταν ξεκάθαροι και εντελώς αρνητικοί για το θέμα .
Μάλιστα δεν πρέπει να ξεχνάνε μερικοί οτι η ένσταση για το εφόλης με βοηθό αφορά τον μηχανοδηγό και όχι τον βοηθό.
Για τους βοηθούς θα θυμίσουμε σε μερικούς ότι δεν ξεχνάμε την συμπεριφορά αυτών που ενώ σήμερα τους χαιδεύουν τα αυτιά όταν πρωτοήρθαν οι βοηθοί στην έλξη μιλούσαν για συγχωροχάρτια!!Ε πρόεδρε;
Επίσης δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την φράση του προέδρου στην πρόσφατη συνέλευση του ΜΑΙ στην οποία με κυνισμό και ωμότητα αφού χτύπησε το χέρι στο τραπέζι είπε:
''Αν στο ατύχημα στο Άδενδρο ,το 58 ήταν με βοηθό ,θα είχα παραιτηθεί άμεσα''
Ε πρόεδρε;
Μην μας κουνάτε το δάχτυλο λοπόν για συμπεριφορές απέναντι σε βοηθούς.Γιατί εμείς τους βλέπουμε ως συναδέλφους και εσείς ...ως ψηφαλάκια!!!
Όσον αφορά τον καταμερισμό εργασίας και τον σεβασμό σε παλιούς μηχανοδηγούς τον είδαμε από πρωτο χέρι...
Εμπαθεια απέναντι σε μηχανοδηγούς που καθαιρέθηκαν από μηχανοστασιάρχες ,εμπάθεια απέναντι σε μηχανοδηγούς 60 ετών που τους βάζουν να κανουν αυτά που δεν κάνουν άλλοι (πχ ελιγμούς στο ΜΑΙ..ε πρόεδρε;) και καταμερισμό εργασίας που άλλοι χτυπανε κόκκινο και άλλοι είναι στο πάτο..
- Αλήθεια τι καταμερισμός εργασίας είναι αυτός που θέλει κολλητάρι σας να κάνει 2 διανυκτερεύσεις το εξάμηνο και καμιά 50 πρόαστια όταν αλλοι έχουν 4 ή 5 διανυκτερεύσεις το μήνα και δεν ήξεραν που είναι το αεροδρόμιο;
- Τι καταμερισμός εργασίας είναι αυτός που θέλει μόνιμους φίλους σας στον προαστιακό να έιναι ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟι ή άλλους να τους έχετε μόνιμα στην ΧΑΛΚΙΔΑ ;
- Τι καταμερισμός εργασίας είναι αυτός που λειτουργεί κατά παραγγελία με χαρτάκι με το <<πρόγραμμα για 10ημερο>> για το κολλητάρι σας;
- Τι καταμερισμός είναι αυτός που θέλει κολληταρι σας να τον βγαζετε σε 3 ημερο ρεπό και μετά να παιρνει καλοκαιρινή άδεια!!! και σε άλλον εργαζόμενο να του κάνουν καψόνι--- 2 ρεπό ---να έρχεται για δουλειά μια ημέρα ----και μετά να παίρνει καλοκαιρινή άδεια;
Μα δεν ντρέπεστε καθόλου;
Και για ποιες βελτιώσεις μιλάτε στην καθημερινότητα;
ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΑΤΕ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΙΡΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΑ 14 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ;
Που μηχανοδηγός που έκανε αυτή την υπηρεσία νόμιζε οτι έιχε γίνει κάποιο λάθος καθώς αδυνατούσε να πιστέψει ότι υπάρχει τέτοιο πραγμα;
Που δεχθήκατε να δουλευουν στο Κιάτο χωρίς διάλειμμα;
Ποιο σωματείο παγκοσμίως θα αποδεχόταν τέτοια κυκλώματα για μέλη του;
Για τα 9 ώρα που γεμίσατε το κύκλωμα και τα κατάπιατε αμάσητα;
Για τις υπηρεσίες ελιγμών που τις κανατε εννιάωρες;
Για τις ενοποιήσεις υπηρεσιών που οι μηχανοδηγοί τρέχουν σαν τρελοί;
Που ΜΕΚ κάνουν μανούβρα στηνΑθήνα γιατί δεν υπάρχουν μηχανοδηγοί;
Όσον αφορά το Κιάτο ΦΥΣΙΚΑ και πρέπει ο Ρέντης να έχει παρουσία.Και να αφήσετε τα παραμύθια περί Σεπτέμβρη που μέσα σε 2 ημέρες!!!! ....έγινε Οκτωβρης ..!!
Πότε έγινε η διαβούλευση για τα κυκλώματα; Πότε ρωτήθηκε η γραμματεία του Ρέντη;
Πότε έγινε η διαβούλευση για τα κυκλώματα; Πότε ρωτήθηκε η γραμματεία του Ρέντη;
Προφανώς και η ΠΕΠΕ έχει σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί αντί να ασχολείται με τα μέλη της !!! όπως το να υποδεχθεί τους Ιταλούς <<επενδυτές>> ή να ζητάει λεφτά από την εργοδοσία να κάνει συνέδρια ή να ψηφίζει ομόφωνα να πληρωθούν με τα λεφτά των μηχανοδηγών μισθολογικές απώλειες από λεφτά που σας κρατάει αναδρομικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Ε πρόεδρε;
(προσοχή στο σφήνωμα σε πόρτες ,μην έχουμε πάλι τα ίδια)!!
(προσοχή στο σφήνωμα σε πόρτες ,μην έχουμε πάλι τα ίδια)!!
υγ ..έρχονται και άλλα πιο αποκαλυπτικά που θα προκαλέσουν τσουνάμι...
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ