Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019

Μία από τα ίδια και φέτος...

Η κακοκαρία η οποία «έπληξε»  τις τελευταίες ημέρες την βόρεια και κεντρική Ελλάδα  ήταν ηπιότερη από την κακοκαιρία του περασμένου χρόνου ..Τα αποτελέσματα όμως   φέτος  ήταν ακριβώς τα ίδια με τα περσινά ,(ίσως και χειρότερα ,) για τον σιδηρόδρομο ο οποίος ενώ  κανονικά  θα  έπρεπε να είναι το μέσο που δεν σταματά ποτέ, μάλλον σταματά από το χιόνι (είτε  είναι αυτό πολύ είτε είναι λίγο)
Μέσα σε 2 ημέρες ζήσαμε απίστευτες καταστάσεις με «θύματα» τους μηχανοδηγούς, τους συνοδούς,τους κλειδούχους  οι οποίοι εργάστηκαν  μέσα σε αντίξοες συνθήκες  μέχρι εξαντλήσεως ...

Υπεύθυνοι  για τον  ετήσιο σιδηροδρομικό  τραγέλαφο  είναι διαχρονικά οι πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου Μεταφορών  αλλά και οι διορισμένες από αυτές  διοικήσεις του ΟΣΕ.
Η σημερινή ηγεσία  του Υπουργείου Μεταφορών όμως ξεπέρασε κάθε προηγούμενο ανικανότητας και αδιαφορίας.
(Τα ευχαριστήρια τους μάραναν μέσω δικών τους σάιτ για να ρίξουν στάχτη στα μάτια .Ή μήπως ήταν φρέσκο χιόνι;)
Αφου  για να  ξεπουλήσουν την ΕΕΣΣΤΥ  την «ελάφρωσαν»  από έμπερο τεχνικό  προσωπικό με μετατάξεις προς τον ΟΣΕ ή αλλού , σε τελείως άσχετα καθήκοντα , άφου άφησαν τον ΟΣΕ έρμαιο χωρις εργάτες γραμμής ,κλειδούχους,σταθμάρχεις και ανάθεσαν σε εργολάβους  σημαντικές δραστηριότητες  του  το μόνο που έκαναν ήταν  να επιδοθουν σε έναν μαραθώνιο  εγκαινίων  με κόψιμο  κορδέλας  σε έργα που ήταν είτε στο τελικό στάδιο  ολοκλήρωσης μετά απο δεκαετίες είτε  παραμένουν στάσιμα  είτε  είναι στο αρχικό στάδιο.
Κομματική φιέστα να είναι και ας είναι ότι  ναναι ,όπως ναναι , και όπου ναναι...

Χαρακτηριστικά παραδείγματα της προχειρότητας και της εφαρμοζόμενης διάλυσης αλλα και  της αδιαφορίας  αποτελούν :  
ο σταθμός Αθηνών  με τα πολύ σημαντικά προβλήματα και τις  κακοτεχνίες που ανάγκασαν  τους σταθμάρχες με επιστολή τους να επισημάνουν τα κακώς κείμενα ,
το Καλλίδρομο που παρελήφθη με σημαντικές παρατηρήσεις για ελλείψεις  από την επιτροπή παραλαβής και που  ενώ έχουν περάσει μήνες μετά την παραλαβή του   πότε κόβεται  το ένα ρεύμα κυκλοφορίας και πότε  το άλλο για να γίνονται έργα ,
η σηματοδότηση στο ΣΚΑ -Οινόη που ενώ  δεν λειτουργεί είναι εδώ και χρόνια  ακόμα σε δοκιμαστική λειτουργία  και που  πλεον αρχίζει και «παραδίδει το πνεύμα της» ακόμα και έτσι ,
το Άδενδρο που  μήνες μετά  από το τραγικό δυστύχημα παραμένει   ένας ζωντανός εφιάλτης, 
η απαράδεκτη κατάσταση στον Παλαιοφάρσαλο με τις αλλαγές τροχιάς το χειμωνα να «παγώνουν» και το καλοκαίρι να «βράζουν»  
η απαράδεκτη κατάσταση από το Πλατύ μέχρι τον επιβατικό  σταθμό Θεσ/κης   στον οποίο  οι αλλαγές τροχιάς  και εκεί  «κρυώνουν» και σταματάνε να δουλεύουν ,
η  εξίσου  απαράδεκτη κατάσταση στην   αποβάθρα επιβατών στην 1η γραμμή  του ίδιου σταθμού καθώς είναι άκρως επικίνδυνη λόγω του υλικού  που περασαν το δάπεδο κατά το ρετουσάρισμα για την ΔΕΘ ,
η απαράδεκτη  κατάσταση με την βλάστηση δίπλα στη γραμμή σε πολλά σημεία του δικτύου  (ακόμα περιμένουμε τις εργολαβίες  καθαρισμού) και  πολλά άλλα...

Αποκορύφωμα αυτογελοιοποίησης του κυβερνητικού και κομματικού θιάσου ήταν τα εγκαίνια στο .. ανύπαρκτο ΜΕΤΡΟ Θεσ/κης  με τα ζωγραφισμένα σε μουσαμά  εκδοτήρια !! (Γέλασε όλη η Ελλάδα)..

Ο φετινός «χιονιάς» ανέδειξε για άλλη μια φορά της αδυναμίες του ελληνικού σιδηροδρομικού συστήματος  αλλά και την καταδυνάστευση του από  τις πολιτικές ηγεσίες  οι οποίες  ήταν και παραμένουν ανίκανες  για το καλό   και ικανές μόνο για το χειρότερο.

Το διαχρονικό  ξεχαρβάλωμα του σιδηροδρόμου ,η έλλειψη προσωπικού,η παντελής έλλειψη συντονισμού,οι αδυναμίες του τροχαίου υλικού,οι αδυναμίες της τεχνικής βάσης ,οι αδυναμίες της υποδομής ,η  μη έγκαιρη και άμεση αντίδραση συντελούν σε αποτελέσματα που μας στεναχωρούν,μας πληγώνουν.μας θυμώνουν,μας απογοητεύουν...

Θεωρούμε πέρα από κάθε λογική το 50 να φεύγει με  πάνω από 3 ώρες   καθυστέρηση από το ΜΑΙ ,το 601 αντί στις 5:00  το πρωί να έρχεται  στην Αθήνα το μεσημέρι,το 53 να έρχεται  στην Αθήνα με 4,30 ώρες καθυστέρηση ,ηλεκτράμαξες,ντεζίρο ,ΜΑΝ  να μην μπορούν να κυκλοφορήσουν λόγω χιονιού ή λόγω προβλήματος στην ηλεκτροκίνηση ,να ακυρώνονται δρομολόγια ή να σταματά εντελώς η κυκλοφορία συρμών σε μέρους του δικτύου και να ταξιδεύουν οι επιβάτες με λεωφορεία σε μια πρωτοφανή παραδοχή ήττας για τον σιδηρόδρομο.
Θεωρούμε απαράδεκτο να εξαναγκάζονται οι μηχανοδηγοί να εργάζονται 15 ώρες συνεχομενα ή μέχρι εξάντλησης  και να γίνεται αγώνας να κυκλοφορήσουν εμπορικοί συρμοί  όταν δεν μπορούν καλά καλά να κυκλοφορήσουν... τα επιβατικα!!

Στον σύνδεσμο που παραθέτουμε μπορείτε να διαβάσετε άρθρο του euro2day για τα χιόνια του  2017 και πως  τότε ο Σπιρτζης έψαχνε «γωνία στο δεκάρικο» αφού διέταζε να γίνει  ΕΔΕ  αλλά απέφευγε να κοιτάξει στον καθρέπτη!!!

Πώς ο ΟΣΕ «βούλιαξε» στα χιόνια

ΥΓ  Κατα τα άλλα  ενώ  εμείς δίνουμε την μάχη κάποιο άλλοι νοιαζονται να μην θιχτεί ο ΣΥΡΙΖΑ και χάσει κανέναν ψήφο στις εκλογές που έρχονται..

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ