Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Απώλεια 50 ευρώ τον μήνα για κάθε μηχανοδηγό από τους ελιγμούς

Η εγκύλιος της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τους ελιγμούς-εφεδρείες  εντάσσεται στο γενικότερο  σχέδιο περικοπών και εντατικοποίησης που έχει εκπονήσει η διοίκηση Τσαλίδη μαζί με τους συνεργάτες της δηλαδή τον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό.

  • Μέχρι στιγμής  η  ''καλή'' διοίκηση (που ότι λέει το κάνει και άλλα τέτοια ωραία) έχει περικόψει τα Σαββατοκύριακα σε συναδέλφους που εργάζονται στους ελιγμούς  ..
  • Έχει περιορίσει την λειτουργία υπηρεσιών  σε πενθήμερη βάση ενω πρέπει να είναι συνεχώς ανοικτές.
  • Έχει περικόψει  εντελώες τις δευτερεύουσες σε προισταμένους και γραφεία.
  • Εφαρμόζει κυκλώματα με σκοπό την εντατικοποίηση και με σοβαρά κενά στην δομή τους . Πχ ζητούν από μηχανοδηγούς να πηγαίνουν με δικό τους μέσο για ελιγμούς από τον επιβατικό Θεσ/κης στον παλιό σταθμό μετά από ταξίδι. Γενικότερα  σε διάφορα μηχανοστάσια εφαρμόζουν  κανόνες απασχόλησης ...χωρίς κανόνες 

Η διαχείριση του προσωπικού από την κεντρική υπηρεσία χαρακτηρίζεται από πλήρη αποτυχία  σε όλους τους τομείς καθώς  ο προγραμματισμός εργασίας έχει προκαλέσει την οργή των μηχανοδηγών για πολλούς και διάφορους λόγους.(Το θέμα του προγραμματισμού εργασίας θα αναλυθεί λεπτομερώς την επόμενη εβδομάδα .)


Είχαμε προειδοποιήσει για όλα αυτά εδώ και πολύ καιρό.Για αυτή μας την ενέργεια εισπράξαμε συνεχείς  επιθέσεις ,ύβρεις και συκοφαντίες από τους υποστηρικτές της διοίκησης Τσαλίδη εντός της έλξης.
Όσον αφορά την  κανονιστική επάνδρωση των ΔΗ κατά την εκτέλεση ελιγμών την οποία ζητήσαμε με αναφορά γίναμε δέκτες απειλών,''συμβουλών'' αλλά και λύσεων που ακόμα απορούμε με μερικούς  και για τον πραγματικό τους  ρόλο.
Πιο συγκεκριμένα όταν ζητήθηκε δεύτερο άτομο για την εκτέλεση ελιγμών στο ΜΑΙ
είχαμε:

  • απειλή για άρνησης υπηρεσίας και τιμωρία !!
  • συμβουλή με την οποία μας έλεγαν οτι τσαμπα αντιδρούμε και οτι η διοίκηση θα πιστοποιήσει τις ΔΗ για εκτέλεση ελιγμών  με ένα άτομο(κάτι που μόνο ο κατασκευαστής μπορεί)
  • θα βγάλει εγκύκλιο η διοίκηση και θα εκτεθούμε
  • μας ρωτούσαν χαιρέκακα  αν είμαστε εκπαιδευμένοι στο ντηζελακι και αν οχι θα γίνει εκπαίδευση και θα ταλαιπωρούμαστε με αυτό χωρίς λόγο
  • έβαζαν λόγια σε συναδέλφους οτι τους ταλαιπωρούμε ενώ δεν υπήρχε λόγος κλπ
  • θελετε να κλείσει το μηχανοστάσιο μας έλεγαν κλπ κλπ
Όλα αυτά από τον κυβερνητικό και εργοδοτικό συνδικαλισμό και τον κύκλο γύρω από αυτόν..Την γνωστή παρέα....Αλλα αυτά μέχρι χθες....

Σήμερα όμως είναι μια άλλη μέρα και ξαφνικά μετά το ζόρι που προέκυψε απο τις περικοπές των ελιγμών  ανακάλυψαν τις κανονιστικές διατάξεις για την στελέχωση των ΔΗ για ελιγμούς και ''κουνάνε'' το δάχτυλο προς την διοίκηση (που μέχρι χθες έγλειφαν πατόκορφα...)

Μέχρι χθες είμασταν γραφικοί και διάφορα άλλα ωραία  επειδή ζητάγαμε δευτερο άτομο για ελιγμούς ... (Είχαμε καταλάβει πολύ νωρίς που πήγαινε το πράγμα με τους ελιγμούς και δίναμε  αγώνα μόνοι)...Σήμερα τους καλωσορίζουμε ΟΛΟΥΣ  στην πραγματικότητα
Στην πραγματικότητα των περικοπων που έφερε η σύμπλευση τους με την διοίκηση και το ξεπούλημα των κατακτήσεων των εργαζομένων για ...τα γραμμάτια...
Οι περικοπές από τους ελιγμούς είναι περίπου 50 ευρώ για κάθε μηχανοδηγό και σε μερικά μηχανοστάσια όπως το Λιανοκλάδι θα ξεπεράσουν τα 100 ευρώ το μήνα....
Αυτά είναι τα κατορθωματα τους και ας προσπαθούν να πείσουν οτι δεν ήξεραν ή ότι είναι απέναντι ..ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ...
Οι μηχανοδηγοί να βγάλουν τα συμπεράσματα τους..Έρχονται και άλλες περικοπές;

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ