Με μεγάλο ενδιαφέρον παρακολουθούμε το κακοπαιγμένο θέατρο που παίζουν συνδικαλιστές σχετικά με τις εκπαιδεύσεις των νέων μηχανοδηγων των άλλων εταιρειών.
Από την μία έχουμε τους συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ που παριστάνοντας τους αριστερούς
(ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για σκληρούς νεοδεξιούς φιλελέδες) χαιρετίζουν το άνοιγμα της σιδηροδρομικής αγοράς με κανόνες(!) και την έναρξη του υγιούς ανταγωνισμού !!! (χαχα).Δηλαδή ευλογάνε τον καπιταλισμό που τάχα αντιμάχονται!!
Στην πραγματικότητα χαιρετίζουν την βιομηχανοποίηση του επαγγέλματος του μηχανοδηγού σύμφωνα με τις προσταγές της Ε.Ε των μονοπωλίων προς τις κυβερνήσεις των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ -ΣΥΡΙΖΑ.
Είναι προκλητική η υποκρισία των γιαλαντζί αριστερών να λένε από την μία ότι αγωνίζονται για τους εργαζόμενους και από την άλλη να χαιρετίζουν την τροφοδότηση του ανταγωνισμού στην αγορά εργασίας ακριβώς με τον τρόπο που επιθυμεί το κεφάλαιο. Δηλαδή με απλοποιημένη και χαμηλού κόστους διαδικασία εκπαίδευσης εξειδικευμένων επαγγελματων, με ευέλικτες μορφές εργασίας καθώς και με χαμηλές αμοιβές.
Οι πρόθυμοι συνδικαλιστές «έτρεξαν» να ικανοποιήσουν τις παραπάνω απαιτήσεις τόσο για τις εργοδοσίες όσο και για τις κυβερνήσεις που διαχρονικά υπηρετούν με ιδιαίτερα μεγάλο ζήλο.
1. Με θερμό εναγκαλισμό του νόμου που βιομηχανοποιεί τους μηχανοδηγούς και που τον βάφτισαν ως βήμα μπροστά!!(ετσι τους είπε να λένε ο Χρήστος)
2.Με ευέλικτες μορφές εργασίας (κατάργηση πενθημέρου και εφαρμογή 9ημερης εργασίας)
3.Με χαμηλές αμοιβές για το νέο προσωπικό (650 ευρώ μεικτά για τον νεοπροσλαβανόμενο μηχανοδηγό!!)
Στο πεδίο λοιπόν που αφορά την εκπαίδευση των μηχανοδηγών το κεκτημένο του κλάδου παραδόθηκε κυριολεκτικά αμαχητί στις εργοδοσίες και πλέον οι μηχανοδηγοί της μίας ιδιωτικής εταιρείας ανέλαβαν να εκπαιδεύσουν τους μηχανοδηγούς της αλλης ιδιωτικής εταιρείας εις το όνομα του ανταγωνισμού !!!.(Πριν μερικά χρόνια αν αυτό το λέγαμε σε κανέναν οτι θα συνέβαινε θα μας έλεγαν προβακάτορες )
Για τους συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα και είναι απλά...η +συνεξέλιξη!! των πραγματων.
Εμείς για όλο αυτό θα πούμε ότι δεν ξεχνάμε τις μυστικές συναντήσεις στου Ψυρρή συνδικαλιστών της έλξης με την εργοδοσία άλλη ιδιωτικής σιδηροδρομικής εταιρείας
Κρυφές συναντήσεις...στου Ψυρρή; (9 Μαρτίου 2018) και Απόλυτη επιβέβαιωση για την κρυφή συνάντηση στου Ψυρρή
Επομένως η σημερινή ΝΕΑ ΕΛΞΗ δεν θα πρέπει να αναρωτέται για το πως και το γιατί εκπαιδεύονται οι μηχανοδηγοί των αλλων εταιρειών όπως (πχ οι μηχανοδηγοί της Pearl )
Θα μπορούσε ίσως η σημερινή ΝΕΑ ΕΛΞΗ (που παραμένει μισοαπαλλαγμένη από τα βαρίδια) να ρωτήσει την προηγούμενη ηγεσία της Νέας Έλξης ή ΕΝΟΤΗΤΑΣ ή ΝΕΑΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ για λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα.
Θα μπορούσε ίσως η σημερινή ΝΕΑ ΕΛΞΗ (που παραμένει μισοαπαλλαγμένη από τα βαρίδια) να ρωτήσει την προηγούμενη ηγεσία της Νέας Έλξης ή ΕΝΟΤΗΤΑΣ ή ΝΕΑΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ για λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα.
Ή μήπως ΟΧΙ;