Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019

Εκπαίδευση προσωπικού προαστιακού Πάτρας.


Σε εξέλιξη είναι η διαδικασία εκπαίδευσης προσωπικού και μηχανοδηγών από τον ΟΣΕ για τη λειτουργία του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στη γραμμή από Πάτρα (Αγ. Ανδρέας - Κέντρο Πόλης) προς Δυτική Αχαΐα (Σταθμός Κάτω Αχαΐα).Το έργο για τη συντήρηση της γραμμής, την κατασκευή των στάσεων και την εγκατάσταση των ΑΣΙΔ (αυτόματες μπάρες) στις φυλασσόμενες διαβάσεις, είναι ήδη παραδοτέο από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και τη Διαχειριστική του ΕΣΠΑ στον ΟΣΕ.


Επίσης, από τον περασμένο Μάιο έχουν προσληφθεί και οι φύλακες του ΟΣΕ για τις αφύλακτες διαβάσεις που αναγκαστικά θα υπάρξουν, στις πολλές εμβόλιμες κάθετες και δευτερεύουσες οδούς με τις οποίες θα διασταυρώνεται το τρένο, από την Πάτρα (Ιτιές, Παραλία, Τσουκαλαίικα, Βραχναίικα, Καμίνια) έως και τη Δυτική Αχαΐα (Αλισσοί).

Σε αυτή τη φάση προχωρά η εκπαίδευση των νέων μηχανοδηγών, η πιστοποίηση των οποίων αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους. Στόχος είναι πλέον ο Προαστιακός να λειτουργήσει από τις αρχές του 2020, καθώς εκπαίδευση και πρόγραμμα δρομολογίων θα υπάρξει από ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντός τριμήνου.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάντως θέτει ως προϋπόθεση την κερδοφορία της γραμμής, ενώ οι χρήστες, δημότες Πατρέων και Δυτικής Αχαΐας κυρίως, θεωρούν ότι ο προαστιακός θα έχει κίνηση εφόσον μέσα στην ημέρα τα δρομολόγια είναι σταθερά και έχουν σωστή ανταπόκριση και με την άλλη γραμμή προς το Ρίο.

Σε πρώτη φάση, βέβαια, είναι αδύνατο μια νέα γραμμή να ξεκινήσει με ωριαία δρομολόγια αλλά, τουλάχιστον, γίνονται προσπάθειες από τον ΟΣΕ να υπάρχουν για αρχή 6-8 διελεύσεις, με απόσταση δύο ωρών.

naftemporiki.gr