Το να παρουσιαζεται το στέκι του φαιδρού και ο ίδιος ως τιμητής της αξιοπρέπειας (μην αρχίσουμε και βάζουμε τις αναρτήσεις με τίτλο -ΓΛΥΦΟΥΝ ΚΩΛΟΥΣ που ανέβαζε στο παρελθόν) και η εργοδοτική ηγεσία της ΠΕΠΕ ως ...αγωνιστική !!μας ξεπερνάει και απλά το θεωρούμε ακόμα ένα κωμικό επεισόδιο της καθημερινότητας.
Η αλήθεια που ξέχασε να αναφέρει ο φαιδρός:
1.Αποβάθρα ντεζίρο στο Ρέντη.
Όταν ξεκίνησε η ηλεκτροκίνηση στο Ρέντη και τα ντεζίρο έφυγαν από το αεροδρόμιο και την Αθήνα (στην Αθήνα έμειναν μόνο δύο) διαπιστώθηκε ότι στο Ρέντη υπήρχε πρόβλημα επιβίβασης και αποβίβασης για το προσωπικό έλξης -κίνησης αλλα και για το προσωπικό καθαρισμού .
Το ύψος του πατώματος του ντεζίρο φθάνει στο ύψος του στήθους πολλών εργαζομένων και παρόλα αυτά τους ζητείται να σκαρφαλώσουν ή να πηδήξουν από τέτοιο ύψος.
Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαμε και στις μόρτες του αεροδρομίου καθώς και εκεί υπήρχε μια μεταλλική αποβάθρα αλλλά μόνο για 2 γραμμές και χωρίς μάλιστα μόνιμη κατασκευή σκάλας για να κατεβαίνεις από την αποβάθρα ( σσ υπήρχε μια ξύλινη η οποία είχε κυριολεκτικα διαλυθεί )
Στο αεροδρόμιο συνάδελφοι αντί λύσης τι έκαναν; Μας έδωσαν μια πτυσσόμενη σκάλα -ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ - μια σκάλα ίδια με αυτή της φωτογραφίας .Σκάλα που τότε ο πρόεδρος της ιδιωτικοποίησης δεν την θεωρούσε ...αυτογελοιοποίηση . Απλά σιωπούσε ..ΣΙΩΠΟΥΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.
Με το ξεκίνημα των ελιγμών στο ΜΑΙ ξεκίνησαν πολυ σοβαρά προβλήματα με μηχανοδηγούς να τραυματίζονται (συνάδελφος έπεσε από το ντεζίρο) ή να γλυστράνε στην προσπαθειά τους να ανέβουν.
Συνάδελφος υποψήφιος της συνεξέλιξης επιδείκνυε με οργη το σκισμενο του παντελόνι στον μηχανοστασιάρχη υπηρεσίας και διαμαρτύρονταν για την κατάσταση..(σσ έχουν σκιστεί μπλούζες,μπουφαν ,παντελόνια...)
Έχουν κατατεθεί αναφορές από συναδέλφους που ζητάνε να μην εκτελούν τις υπηρεσίες που περιλαμβάνουν τους ελιγμούς ντεζίρο καθώς δεν μπορούν να ανέβουν στο ντεζίρο ή λόγω σωματικής διάπλασης και ύψους φοβούνται για την σωματική τους ακεραιότητα.
Αυτά η ΠΕΠΕ δεν τα γνωρίζει ή κάνει πως δεν τα θυμάται;
Για να κατασκευασθεί η σημερινή αποβάθρα στην 7και 8 γραμμή πέρασαν μήνες επι μηνών με την ΠΕΠΕ να «μαρκάρει με τα μάτια».
Αποτέλεσμα ;Η ΑΠΟΒΑΘΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΆΣΤΗΚΕ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΣΗΜΕΙΟ !!!! Κατα τα άλλα απο τις ενέργειες της ΠΕΠΕ «λύθηκε το πρόβλημα»...
Για τις επόμενες 2 αποβάθρες που ΘΑ κατασκευάζονταν σωματεία από τον ΟΣΕ διαμαρτυρήθηκαν γιατι οι γραμμές που ΘΑ κατασκευάζονταν οι αποβάθρες θεωρούνται χωρος ελιγμών και οι αποβάθρες έμειναν στο ΘΑ..ΘΑ..\
Η ΠΕΠΕ αντί να υπερασπιστεί τα μέλη της ...ΣΙΩΠΗ...
Τον Νοέμβριο του 2018 είχαμε κάνει πάλι σχετική αναρτηση και αναφέραμε όλα όσα ειπώθηκαν στο ΔΣ της ΠΕΠΕ αλλά και τι προτείναμε να γίνεται με τα desiro αλλά και τι απαντησαμε στον ΛΑΡΙΣΑΙΚΟ για τις καταγγελίες του.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Η ΠΕΠΕ ΟΜΩΣ ...ΣΙΩΠΗ
Τελικά αποφασίστηκε 4 ντεζιρο να σταθμευουν στις γραμμές 3-4 και 2 εως 4 στις γραμμές 8-9 .Ομως οι μηχανοδηγοί ήρθαν αντιμέτωποι με την πλήρη αδιαφορία μερικών σταθμαρχών στο Ρέντη που με κενές γραμμές την 8-9 φέρνουν τα ντεζιρο προς απόσυρση στις γραμμές 5- 6 - 7 που δεν έχει αποβάθρα.Παρά τις διαμαρτυρίες των μηχανοδηγών και την κατάθεση αναφορών απο συναδέλφους για την αντισυναδελφική στάση μερικών σταθμαρχών ,που αλλά έπρεπε να κάνουν και άλλα έκαναν ,η ΠΕΠΕ τι έκανε;..ΣΙΩΠΗΣΕ συνάδελφοι..
Επομένως μην μας κουνάνε το δάχτυλο τα συνδικαλιστικά παρτάλια και τα τσολιαδάκια της εργοδοσίας στα περί προτάσεων.Μόνο για καμιά επιστολή είναι και να παίζουν χαρτοπόλεμο με τις εργοδοσίες για να κρατάνε στον ύπνο τους εργαζόμενους.
ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ Ή ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ .
2.ΥΓΟΣ.
Λίγο πριν την ιδιωτικοποίηση ήρθε το νέο οργανόγραμμα που καταργούσε θέσεις εργασίας και τις περιόριζε σημαντικά.Ο σημερινός πρόεδρος και τα εξαπτέρυγα του πανηγυριζαν για την «εξασφάλιση» των θέσεων εργασίας μεσω των ΥΓΟΣ.Του επισημάνθηκε τότε οτι τα ΥΓΟΣ συσχετίζονταν μόνο με αριθμό θέσεων και όχι με τους τότε υπηρετούντες .Και ότι η εργοδοσία μπορούσε να διατηρήσει τις ίδιες θέσεις εργασίας με άλλο προσωπικό με χαμηλότερες αμοιβές.Ο πρόεδρος της ιδιωτικοποίησης «κοίταζε το ταβάνι» και προπαγάνδιζε ..μεγάλες επιτυχίες που τελικά εξελλίσονται σε τραγωδίες....
Για τα ΥΓΟΣ συνάδελφοι έχουμε εκφράσει την αποψη μας από το 2015.Όπως και για την διαλειτουργικότητα αλλά και τον ενιαίο σιδηροδρομικό χώρο που προωθεί η Ε.Ε και το μονοπώλια και που θα μειώσει τις θέσεις εργασίας κατά 40% πανευρωπαικά.
Στον φαιδρό τύπο που παριστάνει τον συνδικαλιστη είχαμε επισημάνει
α) την αλλαγή του τρόπου επιδότησης
β) την αλλαγή του ύψους της επιδότησης
γ) τον αποκλεισμό γραμμών από μη επιδότηση
Τα ΥΓΟΣ από μια ημερομηνία και μετά θα παραχωρούνται ανα δρομολόγιο και δεν εμποδίζει τίποτα πλεον μια αλλη σιδηροδρομική εταιρεία να τα διεκδικήσει .Αν το επιτύχει σημαίνει απώλεια εσόδων για τον παροχο που μέχρι χθες έπαιρνε όλη την επιδότηση.
Φανταστείτε λοπόν αντι για 50 εκ να πέσει η επιδότηση κάτω από αυτό το ποσό.
Τι θα σημάνει αυτό για το προσωπικό;Τι εγγύησεις δίνουν τα κουτσουρεμενα ΥΓΟΣ;
Τι θα σημάνει αν το ελληνικό δημόσιο μειώσει την επιδότηση;
Ποιες θέσεις εργασίας θα συσχετίζονται;
Σε όλα αυτά ο φαιδρός πρόεδρος απαντούσε με προσωπικές ύβρεις και ψέματα..
Σήμερα η αλήθεια τον χτύπησε κατακούτελα και δεν έχει που να κρυφτεί.
Οσον αφορά την διαμάχη για τις αμοιβές των νεων συναδέλφων και τον υποτιθέμενο αγώνα που κάνει κατόπιν εορτής ο αποκλειστικά υπευθυνος για τον υποκατώτατο μισθό των 650 ευρώ των νέων συναδέλφων εχουμε να πουμε το εξής:
-Στο ΔΣ της ΠΕΠΕ στο οποίο συμμετείχαμε σαν ΣΥΠΕ καταψηφίσαμε και καταδικάσαμε τον όρο της σσε για τον υποκατώτατο μισθό των 650 ευρώ μεικτά και μεχρι την πιστοποίηση του για τον δόκιμο μηχανοδηγό .(σσ.250 ευρω παρακάτω από το 1ο κλιμακιο)
Στο ΔΣ ακούσαμε με έκπληξη αλλά και οργή τον σημερινό πρόεδρο της ΠΕΠΕ να λεει ότι το κόστος της εκπαίδευσης είναι πολύ υψηλό για την εταιρεία και οτι σε άλλες χώρες οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν στο κόστος.Ανταπαντήσαμε οτι αποτελεί πρωτοφανες εργοδοτικό προσκύνημα τα όσα είπε,τον ρωτήσαμε αν το υψηλό κόστος θα το έβαζε από την τσέπη του και οτι η αναφορά του για συμμετοχή στο κόστος εκπαίδευσης είναι κατάπτυστη και αήθης.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ Ο ΦΑΙΔΡΟΣ ΠΕΡΙ ΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Για τα 650 ευρώ μεικτά των νέων μηχανοδηγών υπεύθυνοι ειναι οι υπογράφοντες την σσε .
Για το ότι ενω ανέβηκαν στο τραίνο οι νέοι συνάδελφοι και ενώ εργάζονται κανονικά δεν αμείβονται κανονικα υπεύθυνη είναι η σημερινή ηγεσία της ΠΕΠΕ που δεν εξασφάλισε τους όρους αμοιβών των νέων συναδέλφων.Αλήθεια γιατί έγινε αυτό;
Οι νέοι συνάδελφοι πλέον θα πρέπει να αναρωτηθουν και να βγάλουν τα συμπερασματα τους για τον πραγματικό υπευθυνο και τις διαμάχες ...κατόπιν εορτής.
Οταν οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές έβαζαν την υπογραφή τους για τα 650 ευρω μεικτά στον νέο υπάλληλο πανηγύριζαν...μετά το «γύρσαν» στην κοντρα..
ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΙ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΔΟΥΛΙ
Η αλήθεια που ξέχασε να αναφέρει ο φαιδρός:
1.Αποβάθρα ντεζίρο στο Ρέντη.
Όταν ξεκίνησε η ηλεκτροκίνηση στο Ρέντη και τα ντεζίρο έφυγαν από το αεροδρόμιο και την Αθήνα (στην Αθήνα έμειναν μόνο δύο) διαπιστώθηκε ότι στο Ρέντη υπήρχε πρόβλημα επιβίβασης και αποβίβασης για το προσωπικό έλξης -κίνησης αλλα και για το προσωπικό καθαρισμού .
Το ύψος του πατώματος του ντεζίρο φθάνει στο ύψος του στήθους πολλών εργαζομένων και παρόλα αυτά τους ζητείται να σκαρφαλώσουν ή να πηδήξουν από τέτοιο ύψος.
Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαμε και στις μόρτες του αεροδρομίου καθώς και εκεί υπήρχε μια μεταλλική αποβάθρα αλλλά μόνο για 2 γραμμές και χωρίς μάλιστα μόνιμη κατασκευή σκάλας για να κατεβαίνεις από την αποβάθρα ( σσ υπήρχε μια ξύλινη η οποία είχε κυριολεκτικα διαλυθεί )
Στο αεροδρόμιο συνάδελφοι αντί λύσης τι έκαναν; Μας έδωσαν μια πτυσσόμενη σκάλα -ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ - μια σκάλα ίδια με αυτή της φωτογραφίας .Σκάλα που τότε ο πρόεδρος της ιδιωτικοποίησης δεν την θεωρούσε ...αυτογελοιοποίηση . Απλά σιωπούσε ..ΣΙΩΠΟΥΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.
Με το ξεκίνημα των ελιγμών στο ΜΑΙ ξεκίνησαν πολυ σοβαρά προβλήματα με μηχανοδηγούς να τραυματίζονται (συνάδελφος έπεσε από το ντεζίρο) ή να γλυστράνε στην προσπαθειά τους να ανέβουν.
Συνάδελφος υποψήφιος της συνεξέλιξης επιδείκνυε με οργη το σκισμενο του παντελόνι στον μηχανοστασιάρχη υπηρεσίας και διαμαρτύρονταν για την κατάσταση..(σσ έχουν σκιστεί μπλούζες,μπουφαν ,παντελόνια...)
Έχουν κατατεθεί αναφορές από συναδέλφους που ζητάνε να μην εκτελούν τις υπηρεσίες που περιλαμβάνουν τους ελιγμούς ντεζίρο καθώς δεν μπορούν να ανέβουν στο ντεζίρο ή λόγω σωματικής διάπλασης και ύψους φοβούνται για την σωματική τους ακεραιότητα.
Αυτά η ΠΕΠΕ δεν τα γνωρίζει ή κάνει πως δεν τα θυμάται;
Για να κατασκευασθεί η σημερινή αποβάθρα στην 7και 8 γραμμή πέρασαν μήνες επι μηνών με την ΠΕΠΕ να «μαρκάρει με τα μάτια».
Αποτέλεσμα ;Η ΑΠΟΒΑΘΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΆΣΤΗΚΕ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΣΗΜΕΙΟ !!!! Κατα τα άλλα απο τις ενέργειες της ΠΕΠΕ «λύθηκε το πρόβλημα»...
Για τις επόμενες 2 αποβάθρες που ΘΑ κατασκευάζονταν σωματεία από τον ΟΣΕ διαμαρτυρήθηκαν γιατι οι γραμμές που ΘΑ κατασκευάζονταν οι αποβάθρες θεωρούνται χωρος ελιγμών και οι αποβάθρες έμειναν στο ΘΑ..ΘΑ..\
Η ΠΕΠΕ αντί να υπερασπιστεί τα μέλη της ...ΣΙΩΠΗ...
Τον Νοέμβριο του 2018 είχαμε κάνει πάλι σχετική αναρτηση και αναφέραμε όλα όσα ειπώθηκαν στο ΔΣ της ΠΕΠΕ αλλά και τι προτείναμε να γίνεται με τα desiro αλλά και τι απαντησαμε στον ΛΑΡΙΣΑΙΚΟ για τις καταγγελίες του.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Η ΠΕΠΕ ΟΜΩΣ ...ΣΙΩΠΗ
Τελικά αποφασίστηκε 4 ντεζιρο να σταθμευουν στις γραμμές 3-4 και 2 εως 4 στις γραμμές 8-9 .Ομως οι μηχανοδηγοί ήρθαν αντιμέτωποι με την πλήρη αδιαφορία μερικών σταθμαρχών στο Ρέντη που με κενές γραμμές την 8-9 φέρνουν τα ντεζιρο προς απόσυρση στις γραμμές 5- 6 - 7 που δεν έχει αποβάθρα.Παρά τις διαμαρτυρίες των μηχανοδηγών και την κατάθεση αναφορών απο συναδέλφους για την αντισυναδελφική στάση μερικών σταθμαρχών ,που αλλά έπρεπε να κάνουν και άλλα έκαναν ,η ΠΕΠΕ τι έκανε;..ΣΙΩΠΗΣΕ συνάδελφοι..
Επομένως μην μας κουνάνε το δάχτυλο τα συνδικαλιστικά παρτάλια και τα τσολιαδάκια της εργοδοσίας στα περί προτάσεων.Μόνο για καμιά επιστολή είναι και να παίζουν χαρτοπόλεμο με τις εργοδοσίες για να κρατάνε στον ύπνο τους εργαζόμενους.
ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ Ή ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ .
2.ΥΓΟΣ.
Λίγο πριν την ιδιωτικοποίηση ήρθε το νέο οργανόγραμμα που καταργούσε θέσεις εργασίας και τις περιόριζε σημαντικά.Ο σημερινός πρόεδρος και τα εξαπτέρυγα του πανηγυριζαν για την «εξασφάλιση» των θέσεων εργασίας μεσω των ΥΓΟΣ.Του επισημάνθηκε τότε οτι τα ΥΓΟΣ συσχετίζονταν μόνο με αριθμό θέσεων και όχι με τους τότε υπηρετούντες .Και ότι η εργοδοσία μπορούσε να διατηρήσει τις ίδιες θέσεις εργασίας με άλλο προσωπικό με χαμηλότερες αμοιβές.Ο πρόεδρος της ιδιωτικοποίησης «κοίταζε το ταβάνι» και προπαγάνδιζε ..μεγάλες επιτυχίες που τελικά εξελλίσονται σε τραγωδίες....
Για τα ΥΓΟΣ συνάδελφοι έχουμε εκφράσει την αποψη μας από το 2015.Όπως και για την διαλειτουργικότητα αλλά και τον ενιαίο σιδηροδρομικό χώρο που προωθεί η Ε.Ε και το μονοπώλια και που θα μειώσει τις θέσεις εργασίας κατά 40% πανευρωπαικά.
Στον φαιδρό τύπο που παριστάνει τον συνδικαλιστη είχαμε επισημάνει
α) την αλλαγή του τρόπου επιδότησης
β) την αλλαγή του ύψους της επιδότησης
γ) τον αποκλεισμό γραμμών από μη επιδότηση
Τα ΥΓΟΣ από μια ημερομηνία και μετά θα παραχωρούνται ανα δρομολόγιο και δεν εμποδίζει τίποτα πλεον μια αλλη σιδηροδρομική εταιρεία να τα διεκδικήσει .Αν το επιτύχει σημαίνει απώλεια εσόδων για τον παροχο που μέχρι χθες έπαιρνε όλη την επιδότηση.
Φανταστείτε λοπόν αντι για 50 εκ να πέσει η επιδότηση κάτω από αυτό το ποσό.
Τι θα σημάνει αυτό για το προσωπικό;Τι εγγύησεις δίνουν τα κουτσουρεμενα ΥΓΟΣ;
Τι θα σημάνει αν το ελληνικό δημόσιο μειώσει την επιδότηση;
Ποιες θέσεις εργασίας θα συσχετίζονται;
Σε όλα αυτά ο φαιδρός πρόεδρος απαντούσε με προσωπικές ύβρεις και ψέματα..
Σήμερα η αλήθεια τον χτύπησε κατακούτελα και δεν έχει που να κρυφτεί.
Οσον αφορά την διαμάχη για τις αμοιβές των νεων συναδέλφων και τον υποτιθέμενο αγώνα που κάνει κατόπιν εορτής ο αποκλειστικά υπευθυνος για τον υποκατώτατο μισθό των 650 ευρώ των νέων συναδέλφων εχουμε να πουμε το εξής:
-Στο ΔΣ της ΠΕΠΕ στο οποίο συμμετείχαμε σαν ΣΥΠΕ καταψηφίσαμε και καταδικάσαμε τον όρο της σσε για τον υποκατώτατο μισθό των 650 ευρώ μεικτά και μεχρι την πιστοποίηση του για τον δόκιμο μηχανοδηγό .(σσ.250 ευρω παρακάτω από το 1ο κλιμακιο)
Στο ΔΣ ακούσαμε με έκπληξη αλλά και οργή τον σημερινό πρόεδρο της ΠΕΠΕ να λεει ότι το κόστος της εκπαίδευσης είναι πολύ υψηλό για την εταιρεία και οτι σε άλλες χώρες οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν στο κόστος.Ανταπαντήσαμε οτι αποτελεί πρωτοφανες εργοδοτικό προσκύνημα τα όσα είπε,τον ρωτήσαμε αν το υψηλό κόστος θα το έβαζε από την τσέπη του και οτι η αναφορά του για συμμετοχή στο κόστος εκπαίδευσης είναι κατάπτυστη και αήθης.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ Ο ΦΑΙΔΡΟΣ ΠΕΡΙ ΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Για τα 650 ευρώ μεικτά των νέων μηχανοδηγών υπεύθυνοι ειναι οι υπογράφοντες την σσε .
Για το ότι ενω ανέβηκαν στο τραίνο οι νέοι συνάδελφοι και ενώ εργάζονται κανονικά δεν αμείβονται κανονικα υπεύθυνη είναι η σημερινή ηγεσία της ΠΕΠΕ που δεν εξασφάλισε τους όρους αμοιβών των νέων συναδέλφων.Αλήθεια γιατί έγινε αυτό;
Οι νέοι συνάδελφοι πλέον θα πρέπει να αναρωτηθουν και να βγάλουν τα συμπερασματα τους για τον πραγματικό υπευθυνο και τις διαμάχες ...κατόπιν εορτής.
Οταν οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές έβαζαν την υπογραφή τους για τα 650 ευρω μεικτά στον νέο υπάλληλο πανηγύριζαν...μετά το «γύρσαν» στην κοντρα..
ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΙ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΔΟΥΛΙ