Το άρθρο 49 της σ.σ.ε για το υπηρεσιακό βαν είναι ξεκάθαρο .
Επομενως αυτό που συμβαίνει με το προσωπικό των εμπορικών τρένων (και οχι μόνο) είναι από απαράδεκτο εως παραβίαση της σσε.
Το πρωτο εμπορικό στην πλειοψηφία των αφίξεων του φτάνει στο ΣΚΑ πολύ νωρίτερα από την ώρα που ανοίγει το Θριάσιο.Πολλές φορές φτάνει στις 02:30 στο ΣΚΑ και αναμένει στο φωτόσημο 1/12 ώρες για να ανοιξει ο σταθμός του Θριασίου .Μήπως και για αυτό πρέπει να βρεθεί μία λύση καθώς το ΣΚΑ-ΘΡΙΑΣΙΟ -ΑΙΡ είναι περισσότερη ώρα από το να πας στο Λιανοκλάδι...!!
Με άφιξη του εμπορικού 04:15 στο Θριάσιο και λήξη ωραρίου για το προσωπικό στις 05:00 το άρθρο 49 της σσε είναι ξεκάθαρο.
Από την άλλη καταλαβαίνουμε οτι το υπηρεσιακό βαν είναι μόνο ένα και είναι επιφορτισμένο για μεταφορά συναδέλφων από όλη την Αττική αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχουν εργαζόμενοι 2 ταχυτήτων ή θα πρέπει συνάδελφοι από την έλξη και κίνηση να μην μεταφέρονται επειδή το βαν δεν προλαβαινει!! ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΒΑΝ.
Η προτεραιότητα των συναδέλφων για τις πρωινές υπηρεσίες είναι μεν κατανοητή αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει το βαν είτε να μην πηγαίνει να παιρνει τι προσωπικό του εμπορικού ή να καθυστερεί ώστε να πάει η ώρα 06:0 (ώρα που σταματάει το βαν) και να λένε στο προσωπικό «πάρτε τα ΜΜΜ» ή «κάντε ότι καταλαβαίνετε» !! Δεν υπάρχει προσωπικό 2 ταχυτήτων και ούτε η λήξη της εργασίας του προσωπικού είναι ...«μη προτεραιότητας» καθώς το εξαναγκάζουν σε 3ωρη υπερωριακή απασχόληση χωρίς λόγο!
Αναμένουμε λύση για το θέμα και όχι να ...«μαρκάρουν με τα μάτια» που λένε οι εκπρόσωποι των εργαζόμενων...