metaforespress
Και οι τέσσερις ενδιαφερόμενοι, δηλαδή η Pearl, η Goldair και οι κοινοπραξίες Damco – Foodlink και ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Sarmed πέρασαν στη β’ φάση για το Θριάσιο ΙΙ, σύμφωνα με σχετική απόφαση του υπουργείου Μεταφορών.
Κατά τη β΄ φάση του διαγωνισμού, θα καθοριστούν οι βασικές, τεχνικές χρηματοοικονομικές παράμετροι του έργου και θα οριστικοποιηθεί το σχέδιο σύμβασης παραχώρησης, προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές.
Όπως αναφέρεται στην προκήρυξη της σύμβασης παραχώρησης, αντικείμενο της σύμβασης είναι η λειτουργία, συντήρηση, εποπτεία, φύλαξη, εκμετάλλευση, προμήθεια εξοπλισμού και η ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ.) στο Θριάσιο Πεδίο.
Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 25 χρόνια (300 μήνες).
Συγκεκριμένα, το αντικείμενο της σύμβασης έχει ως εξής:
1) μεταφόρτωση συνδυασμένων μεταφορών,
2) εξυπηρέτηση Ε/Κ,
3) μεταφόρτωση φορτίου βαγονιών,
4) μεταφόρτωση γενικού φορτίου,
5) μεταφόρτωση οχημάτων,
6) υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τελωνείου,
7) μεταφόρτωση υγρών φορτίων,
8) συντήρηση υποδομών του Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ., πέραν των σιδηροδρομικών,
9) εποπτεία Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ. Θριασίου,
10) φύλαξη Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ. Θριασίου.
Την ευθύνη για την προετοιμασία και διεξαγωγή του διαγωνισμού έχει η Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης του υπουργείου Μεταφορών.
Σημειώνεται ότι το Θριάσιο Ι ή αλλιώς το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών παραχωρήθηκε για 60 χρόνια στην κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair.