Από τα διάφορα ''ωραία'' που ακούστηκαν στην χθεσινή συνεδρίαση της ΠΟΣ από τους εκπροσώπους του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού ξεχώρισε ο κυνισμός μερικών συνδικαλιστών αλλά και η απροκάλυπτη στήριξη τους στην ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου .
Πριν στεγνώσει το μελάνι της υπογραφής του ξεπουλήματος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μερικοί από αυτούς τους συνδικαλιστές (που εργάστηκαν εντατικά και μεθοδικά για την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου καθόλη την συνδικαλιστική πορεία τους) δήλωσαν χθες βροντερό παρών στους νέους εργοδότες.
Ένας από αυτούς είναι ο σημερινός γραμματέας της ΠΕΠΕ και ιδρυτικό μέλος της ΕΝΟΤΗΤΑΣ .
Ο γγ της ΠΕΠΕ στην τοποθέτηση του στην συνεδρίαση της ΠΟΣ αφού αρνήθηκε να παραδώσει την έδρα που κατέχει στην ΠΟΣ ( όταν αυτό του ζητήθηκε από την ΔΑΚΕ) έκανε μια απροκάλυπτη δήλωση από βήματος της συνεδρίασης υπέρ της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και παράλληλα έδωσε στήριξη στην νέα εργοδοσία:
Ευτυχώς που ήρθαν οι Ιταλοί ,είμαστε τυχεροι που τώρα θα αποκτήσουμε σιδηρόδρομο. είπε ο γραμματέας
Είπε και άλλα ο γραμματέας βέβαια όπως για τις αστικές συγκοινωνίες που τις φτιάξει και αυτες ο Ιταλός όταν τις πάρει γιατί είναι σίγουρος ότι θα τις πάρει κλπ ..
Εμάς δεν μας κάνει καμία εντύπωση η δήλωση του .
Απλά επιβεβαίωσε οτι όλη η πορεία του μέχρι σήμερα ήταν πάντοτε πλάι στην εκάστοτε εργοδοσία ( εργοδοτικός μέχρι το κόκκαλο που λένε) αλλά και στις κυβερνήσεις της ΝΔ.( η οποία και στηρίζει φανατικά τις ιδιωτικοποιήσεις) παρά δίπλα στους σιδηροδρομικούς.
Εμάς δεν μας κάνει καμία εντύπωση η δήλωση του .
Απλά επιβεβαίωσε οτι όλη η πορεία του μέχρι σήμερα ήταν πάντοτε πλάι στην εκάστοτε εργοδοσία ( εργοδοτικός μέχρι το κόκκαλο που λένε) αλλά και στις κυβερνήσεις της ΝΔ.( η οποία και στηρίζει φανατικά τις ιδιωτικοποιήσεις) παρά δίπλα στους σιδηροδρομικούς.
Απεριόριστη υποκρισία αλλά και κοροιδία όταν σε όλες τις κινητοποιήσεις μέχρι σήμερα ενάντια της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων αλλά και εναντίον των μέτρων λιτότητας φωτογραφιζόνταν πίσω από τα πανώ της ΠΟΣ με τα συνθήματα κατά της ιδιωτικοποίησης.
Στο ίδιο μήκος κύματος όμως και μέλος του ΔΙΚΤΥΟΥ σιδηροδρομικών που στην τοποθέτηση του ''αναρωτήθηκε'' :
Θα πρέπει να συνεχίζουμε να μιλάμε για ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο μετά τις τελευταίες εξελίξεις;
Δεν μας κάνει καμία εντύπωση η κουτοπονηρή δήλωση του κυβερνητικού λαγού που κατά την άποψη μας αποκαλύπτει τις πραγματικές προθέσεις της κυβερνητικής παράταξης για την συνέχιση της στήριξης της ιδιωτικοποίησης των υπόλοιπων εταιρειών του σιδηροδρόμου.
Η ''απορία'' του μέλους του ΔΙΚΤΥΟΥ στην ουσία αποτελεί την πρώτη επίσημη προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ στον σιδηρόδρομο :
α)για να δώσει αλλοθι για αναστολή κάθε δράσης ενάντια στα ξεπουλήματα
β)να ενταφιάσει την ''επαναστατική φρασεολογία'' που μέχρι πρόσφατα χρησιμοποιούσαν
κατά των ιδιωτικοποίησεων με την δικαιολογία των ''μη αναστρέψιμων εξελίξεων''.
γ)να πουν οτι ''προσπαθησαν'' αλλά ''έχασαν'' την μαχη και ο ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος πλέον δεν μπορεί να υπάρξει γιατι φταίνε κάποιοι άλλοι και έτσι να απεγκλωβιστούν (κατά την άποψη τους) απο τα προεκλογικά παραμύθια που πούλαγαν στον κοσμο.
Βελούδινη κωλοτούμπα δηλαδή με αλλαγή στην φρασεολογία και στην τακτική.
Θα ακούσουμε σύντομα και για υπεύθυνη στάση του κινήματος απέναντι στις εξελίξεις,και για άλλη στόχευση,και για έξυπνες κινήσεις και για έξυπνες κινητοποιήσεις ,και το άλλαξαν τα πράγματα, το και τι να κάνουμε τώρα και πολλά άλλα..
Μπορούμε να περιμένουμε κάτι από αυτούς;
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ