Στην πρόταση του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας, για ελαφρά υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής, από το ύψος της οδού Κανελλοπούλου μέχρι τον Αγιο Διονύσιο, φέρεται να έχει καταλήξει το υπουργείο Υποδομών, μετά τη σύσκεψη φορέων που πραγματοποιήθηκε το περασμένο καλοκαίρι στην Πάτρα.
Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες οι αρμόδιοι παράγοντες που βρέθηκαν στην Πάτρα, πήραν τις προτάσεις του ΤΕΕ και των άλλων φορέων, και πλέον τις κοστολογούν.
Μάλιστα οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι αυτή την περίοδο, επικρατεί μια έντονη κινητικότητα στο υπουργείο Υποδομών, το οποίο διαμορφώνει τις τελικές του αντιπροτάσεις, για να τις καταθέσει με επιστολή προς τον Δήμο Πατρέων και τους τοπικούς φορείς, τις επόμενες ημέρες.
Στην ουσία το υπουργείο κάνει δεκτή την πρόταση του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας με μικρές διαφοροποιήσεις, για πλήρη υπογειοποίηση της γραμμής λίγο πριν την Κανελλοπούλου και μέχρι τον Αγιο Διονύσιο με την μέθοδο cut & cover, η οποία θα συνεχίζεται πλήρως υπογειοποιημένη μέχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αγίου Ανδρέα και από εκεί, θα γίνεται πλήρης ανάδυση του συρμού εντός του σταθμού και μέχρι το νέο λιμάνι, με διαπλάτυνση της υπάρχουσας επίγειας χάραξης.
patratora.gr