Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

Τελικά δεν ήταν μόνο 3 αυτοί που αντιδρούσαν για τα κυκλώματα του Προαστιακού.Έκθετος ο πρόεδρος του σωματείου.

ΕΚΘΕΤΟΣ ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ από την επιστολή των μηχανοδηγών  κάνει ατοπήματα εναντίον τους  καθώς επιστρατεύει αθλιότητες και λάσπη μέσα από το στέκι του.
Πρώτη φορά πρόεδρος του σωματείου των μηχανοδηγών επιτίθεται με τέτοιο τρόπο απέναντι σε μέλη του σωματείου.Αυτό αποδεικνύει ότι δεν είναι πρόεδρος όλων των μηχανοδηγών αλλά πρόεδρος της παρέας.
Το στέκι του προέδρου αλλά και  ο ίδιος  με  φανερή έλλειψη ψυχραιμίας από την αντίδραση των μηχανοδηγών  του ΜΑΙ  στις εμπνεύσεις του άρχισε ..τα γνωστά.

Είναι λίγες οι υπογραφές.. και είναι συνδικαλσιτές:(Αν ήταν παραπάνω οι υπογραφές τι θα έκανε ; Θα υπέβαλε παραίτηση; -Οι συνδικαλιστές δεν είναι εργαζόμενοι; Αλήθεια ο πρόεδρος ως συνδικαλιστής υπέγραφε επιστολές ναι ή όχι;Τις επιστολές των συνδικαλιστών της συνεξέλιξης ο πρόεδρος τις ξεχνάει;Πόσοι υπέγραφαν από την έδρα του ΜΑΙ;..3;4;5; Είπε κάποιος οτι είναι λίγοι ή  μήπως όλοι ασχολούμασταν με το περιεχόμενο της  κάθε επιστολής;)Αυτή είναι και η ουσιώδη διαφορά μας από τον βούρκο που κυλιέται το στέκι.

Δεν υπάρχει εξάντληση του προσωπικού στις υπηρεσίες του προαστιακού παρά μόνο στος συνεχόμενες ημέρες εργασίας 
(Μπά;  Ίσως  ΝΑΙ να αισθάνεται πραγματικά εξαντλημένος ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ με τις 19 συνεχόμενες ημέρες εργασίας! χωρίς    ρεπο και με  μόνο  μία μαιμού υπηρεσία (-συνδικαλιστική άδεια 7:00-15:00) ενδιάμεσα!!Ί
Ίσως  ΝΑΙ κάποιοι  συνδικαλιστές να αισθάνονται πραγματικά κουρασμένοι ως αβανταδόροι της διοίκησης με 11 ρεπό μόνο!!μέχρι σήμερα και 23  ρεπό  κάποιοι άλλοι!!!)
Είναι απολύτως αναμενόμενο για τον πρόεδρο να θεωρεί ότι δεν υπάρχει εξάντληση στις υπηρεσίες του προαστιακού (που δημιούργησε ο ίδιος και σιγοντάρει ο γραμματέας) αφού ο πρόεδρος δεν μπαίνει στις  κουραστικές υπηρεσίες δηλαδή  στις νυχτερινές υπηρεσίες ελιγμών των ντεζίρο  με 5 ώρες μηχανοδήγηση και 4 ώρες ελιγμών ή γενικότερα σε άλλες υπηρεσίες ελιγμών.
Μέχρι χθες:
α)Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΕΠΕ  στο πρόσφατο ΔΣ του σωματείου αυτοί που αντιδρούν  στο ΜΑΙ για τα κυκλώματα ήταν μόνο 3!!
β)Σύμφωνα με τον γραμματέα της ΠΕΠΕ οι υπογράφοντες την ανακοίνωση της Νέας Έλξης είχαν παρασυρθεί.
Τώρα τι έχουν να πουν;
Ποια είναι η  όμως η πραγματικότητα για την επιστολή των συναδέλφων;
Η πραγματικότητα είναι ότι είναι αγανακτισμένοι και αηδιασμένοι από αυτά που συμβαίνουν στο ΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΕΠΩΝΥΜΑ.
Οι υπογραφές των συναδέλφων  μηχανοδηγών  συγκεντρώθηκαν μέσα σε 20' λεπτά!
Συνάδελφοι τηλεφώνησαν μόνοι τους  όταν το έμαθαν για να μπει το όνομα τους στους υπογράφοντες!
Δεν ασκήθηκε καμία πίεση σε κανέναν .
Αντίθετα όταν ειδοποιήθηκε ο πρόεδρος από συγκεκριμένο άτομο ότι συγκεντρώνονται υπογραφές  πανικόβλητος άρχισε να τηλεφωνεί στους μηχανοδηγούς και να τους παρακαλά γονατιστός να μην υπογράψουν.(Σε άλλους έλεγε ότι τα κυκλώματα θα αλλάξουν  τώρα και σε άλλους έλεγε άλλα..(Συνήθως άλλα αντί άλλων.)
Μόλις έμαθε δε  ότι κατατέθηκε  τελικά η επιστολή στον προιστάμενο ΜΑΙ  και πήρε πρωτόκολλο τότε και μόνο τότε ανακοίνωσε την συνέλευση της τοπικής γραμματείας του ΜΑΙ.


Αλήθεια τι λέει η επιστολή;
Εκαναν το κόπο να την διαβάσουν πρόεδρος και γραμματέας ή κοίταξαν μόνο τα ονόματα και πόσοι υπογράφουν;

ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ
ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ;ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ;

ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΞΑΝΑΕΣΤΕΙΛΕ ΑΛΛΑ Η Η ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ ΜΕΣΑ ΣΕ  ΜΟΛΙΣ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ;


Πολλοί συνάδελφοι  μηχανοδηγοί  και από την συνεξέλιξη  είναι πλέον αγανακτισμένοι από τις αθλιότητες του προέδρου στο μηχανοστάσιο του Ρέντη με τα κυκλώματα του προαστιακού..(και όχι μόνο με αυτά)
Η συνεργασία γραμματέα και προέδρου της ΠΕΠΕ στην υπερ εντατικοποίηση της εργασίας έχει οδηγήσει τα πράγματα σε μεγάλο αδιέξοδο.

Και αυτό θα φανεί και από την συμφωνία που ετοιμάζεται να κάνει  η εργοδοτική ΠΕΠΕ με την διοικηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατόπιν διαβούλευσης...


ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ