Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

Ανακοίνωση ΡΙΚΣΙ

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

ΡΙ.Κ.ΣΙ
ΑΘΗΝΑ 4/2/2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ποια είναι η αλήθεια για το χρέος ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ 
και τις εργασιακές σχέσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;


Η ΠΟΣ με επιστολή της στον Υπουργό Μεταφορών η οποία κοινοποιήθηκε στα πολιτικά κόμματα επισημαίνει 2 σοβαρά ζητήματα, ζητώντας παράλληλα συνάντηση με τον υπουργό.


1.- Το πρώτο ζήτημα αφορά στο χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, πριν την ιδιωτικοποίηση της. Αυτό το χρέος όπως εξαγγέλθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και προπαγανδίστηκε και στο σιδηρόδρομο από το Δίκτυο Σιδηροδρομικών, διαγράφθηκε προκειμένου να ιδιωτικοποιηθεί «καθαρή» η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σήμερα όμως αυτό το «χρέος» παρουσιάζεται όχι διαγραμμένο αλλάμεταφερόμενο στον ΟΣΕ, όπως φαίνεται από σχετικά έγγραφα της ΑΑΔΕ.

Μάλιστα ο ΟΣΕ ο οποίος μέχρι τώρα φερόταν κι αυτός απαλλαγμένος από χρέη, εμφανίζεται σύμφωνα πάντα με την ΑΑΔΕ, να επιβαρύνεται όχι μόνο με τα 740 εκατ. € αλλά και με πάνω από 1,5 δις € από δάνεια τα οποία εισέπραξε και συνεχίζει να εισπράττει, άραγε για ποιο λόγο;

Είναι απλώς μία ακόμη απάτη του κ. Τσίπρα και της παρέας του ή κρύβεται κάτι πιο μεγάλο;

Οι προπαγανδιστές (Συριζαίοι και μέλη του Δικτύου Σιδηροδρομικών) της δήθεν απαλλαγής των χρεών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ, οι οποίοι μάλιστα διεκδικούν και την ψήφο των σιδηροδρομικών για το Δ.Σ. του ΟΣΕ την Τρίτη 5 Φλεβάρη 2019, τι λένε για όλα αυτά;

2.- Το δεύτερο ζήτημα αφορά στην απόλυση 8 υπαλλήλων της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι οποίοι φέρονται να εμπλέκονται σε παράνομες πράξεις στα εκδοτήρια εισιτηρίων στο Σταθμό Λαρίσης.

Με την αυταρχική πράξη της Διοίκησης της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καταρρίπτεται το αφήγημα του ΣΥΡΙΖΑ και των υποτακτικών του στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ότι οι εργαζόμενοι δεν θα θιγούν σε τίποτα από την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας!

Επαινούσαν μάλιστα τον εαυτό τους ότι, με την υπογραφή της τελευταίας ΣΣΕ που υπέγραψαν αντί της ΠΟΣ, 2 σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΠΕΠΕ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ) που ελέγχονται από τον ΣΥΡΙΖΑ (μέσω του Δικτύου Σιδηροδρομικών) και την Ν.Δ. (μέσω της ΕΝΟΤΗΤΑΣ), εξασφάλισαν με κάθε τρόπο τους εργαζόμενους της εταιρείας!

Με τέτοιες μεθόδους και πρακτικές, διευκόλυναν την κυβέρνηση στο ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και παρέδωσαν τους εργαζόμενους της,εύκολη λεία στην νέα ιταλική ιδιοκτησία.

Εάν αυτό δεν είναι ο ορισμός της εξαπάτησης, τότε ποιος είναι;

Εδώ όμως υπάρχει και ένα άλλο ζήτημα. Πως ένα τόσο σοβαρό ζήτημα παρέμεινε τόσους μήνες κρυφό; Μήπως υπήρχε μια ιδιότυπη προστασία που για κάποιο λόγο έσπασε;

Το σ.κ. των σιδηροδρομικών πρέπει να ακυρώσει τις απολύσεις και οι υπάλληλοι εφόσον ενέχονται σε παράνομες πράξεις, πρέπει να παραπεμφθούν και να κριθούν από τα πειθαρχικά συμβούλια της εταιρείας.


ΡΙ.Κ.ΣΙ