Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Άρχισε το δούλεμα ο Σπίρτζης .Περιμένει τα «γρήγορα» τρένα σε ενάμιση μήνα

Άρχισε το δούλεμα ο Σπίρτζης και μοιράζει προθεσμίες εκτός από προεκλογικά ΘΑ ΘΑ.
Περιμένει τα «βέλη»  σε ενάμιση μήνα ο Σπίρτζης και τολμάει να λέει ότι ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου Αθήνα -Θεσ/κη.
Ο πολιτικός απατεώνας που ξεπούλησε τον σιδηρόδρομο  θεωρεί  ότι το τροχαίο υλικό που χρυσοπλήρωσε ο ελληνικός λαός είναι ..αργό; Ή μήπως...:


Δεν γνωρίζει ότι υπάρχουν ακόμα μονές γραμμές;
Δεν γνωρίζει ότι ακόμα γίνονται έργα;
Δεν γνωρίζει ότι το 60 περιμένει μισή ώρα στην Οινόη; 
Δεν γνωρίζει ότι δεν υπάρχουν φωτοσήματα;
Δεν γνωρίζει ότι δεν υπάρχει τηλεδιοικηση; 
Δεν γνωρίζει ότι ακόμα κλειδούχοι χειρίζονται τις αλλαγές ;
Δεν γνωρίζει ότι δεν υπάρχει ects;
Δεν γνωρίζει ότι υπάρχουν βραδυπορείες  ακόμα και 10 χλμ/ω στο δίκτυο;
Δεν γνωρίζει ότι υπάρχουν οι Νέοι Πόροι ,το Άδενδρο,η Σίνδος σε παρακαμπτήριο ;
Δεν γνωρίζει ότι η ταχύτητα λειτουργίας του δικτύου είναι τα 160 χλμ/ω;
Επειδή τα γνωρίζει όλα πολύ καλά επιμένει να συνεχίζει το δούλεμα και αυτός και τα φιλαράκια του στο σιδηρόδρομο..Οι του ΔΙΚΤΥΟΥ....
Στις εκλογές που έρχονται παρακαλώ να τους ψηφίσουμε και με ...τα 2 τα χέρια..Τόσο δούλεμα να μην παέι χαμένο .Κρίμα δεν είναι;

Διαβάστε το άρθρο και γελάστε με την ψυχή σας 

Χ. Σπίρτζης: Ενάμιση μήνα περιθώριο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να φέρει υπερταχεία τρένα

Νέο …περιθώριο έδωσε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο υπουργός Υποδομών – Μεταφορών Χ. Σπίρτζης για να φέρει στην Ελλάδα ένα τρένο υψηλών ταχυτήτων που θα διανύει τηδιαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 και 17 λεπτά. Σε διαφορετική περίπτωση θα βρεθεί άλλη λύση ανέφερε χαρακτηριστικά.

Μιλώντας στην ΕΡΤ ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού τμήματος από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκε. «Τους επόμενους μήνες θα μπει ένα τρένο επιτέλους, μετά από 80 χρόνια και δεν είναι στο δικό μας χέρι πλέον, είναι στο χέρι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Δεν είναι το τρένο εδώ θα έρθει σε ένα – ενάμιση μήνα από ό,τι ξέρω, θα μπορούμε πλέον σε 3 ώρες και 17 λεπτά να είμαστε από το κέντρο της Αθήνας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών.
Ωστόσο διευκρίνισε ότι αν «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ανταποκριθεί σε αυτό, θα υπάρχει άλλη λύση» επαναφέροντας για μία ακόμα φορά την ίδρυση νέας σιδηροδρομικής εταιρείας με συμμετοχή του δημοσίου μια και πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκει στην ιταλική Ferrovie.
Ωστόσο τόνισε ότι και με τα τρένα που «έχουμε σήμερα δεν θα κάνουμε τις 6-7 ώρες που γίνονταν, θα κάνουμε κάτι λιγότερο από 4 ώρες (3 ώρες και 50 λεπτά)».
Μάλιστα απαντώντας σε ερώτηση για την ακριβή ημερομηνία άφιξης των νέων τρένων ανέφερε ότι πρέπει να ρωτηθεί η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ επίρριψε ευθύνες στις προηγούμενες κυβερνήσεις «και όσους είχαν κάνει τα όργια στον ΟΣΕ και υποχρεώθηκε η χώρα να σπάσει το μεγάλο Οργανισμό να δημιουργήσει πέντε εταιρείες και να οδηγήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για πώληση».
ημόσια εταιρεία που θα υλοποιεί σιδηροδρομικές επιβατικές μεταφορές με γρήγορα, υπερσύγχρονα τρένα και «όχημα» τον ΟΣΕ ή την ΓΑΙΑΟΣΕ προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών – Μεταφορών Χ. Σπίρτζης.
Είχαν προηγηθεί δηλώσεις του υπουργού Υποδομών στις αρχές Δεκεμβρίου ότι «δόθηκε εντολή σε ΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ να διαπραγματευτούν με τον αρμόδιο φορέα που χρηματοδοτεί στην Ευρώπη την αγορά τροχαίου υλικού προκειμένου να αγοράσει το Δημόσιο τέτοιους συρμούς και να καλύψουμε τις ανάγκες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε περίπτωση που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν φέρει και δεν κάνει τέτοιες επενδύσεις».
Στο ίδιο πλαίσιο τότε υπήρξαν δηλώσεις της διοίκησης του ΟΣΕ ότι επιθυμεί να λάβει σιδηροδρομική άδεια και να εκτελεί σιδηροδρομικές μεταφορές τονίζοντας ωστόσο ότι ο χρόνος που θα δραστηριοποιηθεί θα εξαρτηθεί από την κατάσταση της αγοράς στην χώρα μας.
Πρόκειται για την τρίτη …κίτρινη κάρτα στην ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον υπουργό Μεταφορών καθώς δεν έχει ακόμα ξεκαθαριστεί πότε και αν θα φέρει τα υπερσύγχρονα τρένα.
Στα μέσα Νοεμβρίου ο Χ. Σπίρτζης μιλώντας στο Thessaloniki Summit 2018 τόνισε χαρακτηριστικά: «Aν είναι συνεπής η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα φέρει ένα πραγματικό ασημένιο βέλος και όχι ένα μοντέλο επίδειξης».
movenews.gr