Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

Σάλταρε ο φαιδρός επειδή προτείναμε να κοπούν τα 9ωρα.

Σε έναν οχετό λάσπης και ύβρεων προχώρησε  ο κυριολεκτικά ανίδεος  διαχειριστής του εργοδοτικού μπλογκ στέκι της εργοδοσίας....!!Και επειδή επιχειρεί με ύπουλο τρόπο να παγιώσει μία απαράδεκτη κατάσταση για τους μηχανοδηγούς θα του απαντήσουμε στο ίδιο ύφος όπως ακριβώς του αξίζει...
Τα πουλημένα τομάρια του διαδικτύου και οι διάφοροι  συνδικαλιστικοί φωστήρες επιχειρούν να διασώσουν την υπερεργασία και τα αγαπημένα τους 9ωρα και να συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται οι μηχανοδηγοί...

Γιατί είναι ανίδεος....;


Η πρόταση τους κυκλώματος που κατατέθηκε ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ και όχι πίσω από την πλάτη των μηχανοδηγών όπως έκανε ο γνωστός κουτοπονηρος  στο παρελθόν και ανάγκασε τους μηχανοδηγούς να δουλευουν χωρίς διάλειμμα  περιλαμβάνει...
Α.
1      14 υπηρεσίες για το Ρέντη
2       8 υπηρεσίες για το Κιάτο 

ΣΥΝΟΛΟ 22 υπηρεσίες  με αποτέλεσμα να γλιτώνουμε ένα άτομο την ημέρα σε μόνιμη βάση!!

Αυτό που δεν είδε φαίνεται ο «φωστήρας» του κλάδου μας είναι ότι τα τοπικά Κορωπιου είναι έξτρα υπηρεσία (προφανώς αγνοει την ύπαρξη τους) που γίνεται Δευτέρα Παρασκευή εκτός Σ/Κ.
Αυτή η υπηρεσία  σήμερα εκτελείται από το Ρέντη  .
Στην πρόταση ...(εναλλακτικά) και μόνο αν μπορεί το Κιάτο να δεχθεί 9η υπηρεσία προτείναμε  τα τοπικά Κορωπίου να γίνουν από την έδρα του Κιάτου για να ελαφρύνει το βάρος στο Ρέντη και να  γλιτώσει και ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΤΟΜΟ από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Β
Στην περίπτωση που δεν μπορεί το Κιάτο να δεχθεί 9η υπηρεσία καθώς (έχουν μείνει 3 και ο κούκος  στο κλιμάκιο) η υπηρεσία παραμένει στο Ρέντη και συνεχίζουμε να έχουμε  την εξοικονόμηση ενός ατόμου.

Γ
Όταν η βλακεία και η ηλιθιότητα συναντά την εμπάθεια και την ανικανότητα  εμφανίζονται φαινόμενα τύπου ..«στέκι» που πλάθουν ιστορίες και πετροβολάνε  κάθε αντίθετη άποψη..

1.Όταν καταθέσαμε στο σωματείο την πρόταση  άρχισαν να κραυγάζουν και να γελάνε οτι
προτάθηκαν κυκλώματα Χαλκίδας -Κιάτου.Όταν διάβασαν καλύτερα και είδαν ότι δεν υπήρχε κάτι τέτοιο τους κόπηκε το γέλιο...
2.Με τρόμο πήραν στα χέρια τους πάλι την πρόταση και κραύγαζαν για 20 λεπτά παραλαβή σε τρένο.Μετα διαπίστωσαν οτι αφορά επιβάτη και χλώμιασαν...
3.Ως επίθεση στο Κιάτο είδε ο γγ της ΠΕΠΕ   το να πάρει κανένα ρεπό η έδρα του και ήταν αντίθετος με το κύκλωμα που προτάθηκε..
4.Την μείωση της υπερεργασίας την θεωρεί ενέργεια υπερ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  το γνωστό συνδικαλιστικό τρωκτικό και αγωνιά μήπως κοπούν..Έχουμε κρατήσει σχετική αρθογραφία του για τα 9ωρα .
5.Κόπηκαν οι εφεδρείες κραύγαζαν...Κανένα κόψιμο τελικά 
6 .Τελος βρήκαν πρόβλημα στην έξτρα υπηρεσία εκτός των 22 υπηρεσιών με τις οποίες εξοικονομούμε ένα άτομο!!Μα μπορούμε να συνεχίσουμε να την έχουμε εμείς την υπηρεσία χωρίς κανένα πρόβλημα και να συνεχίσουμε να έχουμε όφελος για να πάρει κανένας συνάδελφος ανάπαυση..Ή μήπως δεν τα  μετρήσατε καλά;

Δ
Το κύκλωμα  που προτάθηκε είναι πρόταση προς συζήτηση και φυσικά  επιδέχεται αλλαγές ή βελτιώσεις για αυτό και κατατέθηκε στο σωματείο...
ΤΟ ΠΡΟΤΑΘΕΝ ΚΥΚΛΩΜΑ
ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ
ΕΧΕΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΟΡΙΩΝ
ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ


ΕΧΟΥΝ  ΟΜΩΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ;
ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ;
ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΙ;

ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ 

Μήπως προσπαθούν να κρυφτούν από το ορθογραφικό λάθος στην υπηρεσία 5;
13 40 - 21 40
5 ) Ρ  1220 αερ +2243 Λιοσια + 1223 πειρ + 1326 Λιοσια + επιβ κιατο +2301 Λιοσια+  επιβ Ρ 
Αντί για 1323 γράφτηκε κατά την αντιγραφή 1223 και αυτό το θεώρησε τραγικό ο διαδικτυακός πανίβλακας..
Και ενα μικρό παιδί θα καταλάβαινε ότι πρόκειται για λάθος αφού δεν πάνε συρμοί Αερ-Πειραιώς..στα ΛΙΟΣΙΑ.

Η πραγματικότητα είναι ότι θέλουν τους μηχανοδηγούς «μαύρους » εγκλωβισμένους σε υπερεργασία και εντατικοποίηση.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα  η εβδομάδα 63 ωρών που προγραμματίστηκε μηχανοδηγός με 39 χρόνια υπηρεσία ..7 συνεχόμενενα 9ωρα !!
Θέλουν διαφορετικές  κατηγορίες μηχανοδηγών και δεν θέλουν ισονομία στην εργασία και στην αμοιβή..

ΥΓ .δεν είναι καθόλου τυχαίο το υποκοριστικό ασβός  που απένειμαν σε κάποιον οι μηχανοδηγοί χαρακτηρίζοντας  με αυτό τον τρόπο την πορεία του και την συμπεριφορά του μέχρι σήμερα.