ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

blog για τον σιδηρόδρομο και την επικαιρότητα

Κυριακή 9 Ιουλίου 2017

Δικαιοσύνη των πολυεθνικών – Σύνταγμα των μνημονίων – Πολιτική με φόντο την πρέζα


στις 1:11:00 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Blog για τον σιδηρόδρομο και όχι μόνο

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2024 (18)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (11)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
  • ►  2023 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
  • ►  2022 (53)
    • ►  Αυγούστου (4)
    • ►  Ιουλίου (6)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (18)
    • ►  Ιανουαρίου (20)
  • ►  2021 (258)
    • ►  Δεκεμβρίου (39)
    • ►  Νοεμβρίου (37)
    • ►  Οκτωβρίου (23)
    • ►  Αυγούστου (6)
    • ►  Ιουλίου (7)
    • ►  Ιουνίου (28)
    • ►  Μαΐου (30)
    • ►  Απριλίου (13)
    • ►  Μαρτίου (21)
    • ►  Φεβρουαρίου (18)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2020 (655)
    • ►  Δεκεμβρίου (33)
    • ►  Νοεμβρίου (66)
    • ►  Οκτωβρίου (47)
    • ►  Σεπτεμβρίου (29)
    • ►  Αυγούστου (31)
    • ►  Ιουλίου (54)
    • ►  Ιουνίου (66)
    • ►  Μαΐου (85)
    • ►  Απριλίου (46)
    • ►  Μαρτίου (77)
    • ►  Φεβρουαρίου (58)
    • ►  Ιανουαρίου (63)
  • ►  2019 (775)
    • ►  Δεκεμβρίου (84)
    • ►  Νοεμβρίου (89)
    • ►  Οκτωβρίου (60)
    • ►  Σεπτεμβρίου (57)
    • ►  Αυγούστου (29)
    • ►  Ιουλίου (66)
    • ►  Ιουνίου (43)
    • ►  Μαΐου (54)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (66)
    • ►  Ιανουαρίου (74)
  • ►  2018 (877)
    • ►  Δεκεμβρίου (74)
    • ►  Νοεμβρίου (119)
    • ►  Οκτωβρίου (92)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (49)
    • ►  Ιουλίου (71)
    • ►  Ιουνίου (35)
    • ►  Μαΐου (99)
    • ►  Απριλίου (75)
    • ►  Μαρτίου (74)
    • ►  Φεβρουαρίου (59)
    • ►  Ιανουαρίου (67)
  • ▼  2017 (939)
    • ►  Δεκεμβρίου (76)
    • ►  Νοεμβρίου (89)
    • ►  Οκτωβρίου (114)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (72)
    • ▼  Ιουλίου (80)
      • Δελτίο τύπου ΠΕΠΕ
      • ΤΡΑΙΝΟΣΕ η σιδηροδρομική εταιρεία των ..λεωφορείων
      • Aπό εντατικοποίηση σε εντατικοποίηση το πάνε για τ...
      • Νέα διαμαρτυρία των επιβατών.Το πρόβλημα πλέον τί...
      • Ήρθαν στο ΜΑΙ τα νέα εγχειρίδια δρομολογίων για ...
      • Η λύση που βρέθηκε στο πρόβλημα με τα Άνω Λιόσια
      • Εξώδικο ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την στελέχωση των αμαξοσ...
      • Αναλυτικά τα νέα δρομολόγια προαστιακού Αττικής κ...
      • Απάντηση ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΥ στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γι...
      • To εγχειρίδιο των νέων δρομολογίων του προαστιακ...
      • Ημερήσια διάταξη ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ 27-7-2017
      • Η πρόταση ΔΙΚΑΜ για το Πειραιάς-Αθήνα
      • Η πρόταση ΔΙΚΑΜ για το Αεροδρόμιο-ΣΚΑ (πιθανές αλλ...
      • Η πρόταση ΔΙΚΑΜ για τις υπηρεσίες Χαλκίδας (πιθανέ...
      • Η πρόταση ΔΙΚΑΜ για τις υπηρεσίες Κιάτου Αθήνας (...
      • Το σχόλιο μας για την έλλειψη πλοηγού στο Ρέντη
      • Δελτίο Τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Σημαντικές αλλαγές στον Πρ...
      • Προβλήματα στην Θεσσαλία με το τροχαίο υλικό αλλά ...
      • Επιστολή σωματείου κλειδούχων για τις συνθήκες εργ...
      • Προαστιακός Αθήνας: Από Δευτέρα απευθείας ηλεκτροκ...
      • Προτελευταίοι πριν το Κόσοβο οι Έλληνες στις μετακ...
      • Το βασιλικό βαγόνι ...από τον Άλικο
      • Πώς οι Ιταλοί με 45 εκ. ευρώ πήραν μαζί με την ΤΡΑ...
      • Επιστολή ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΥ για την πεζογέφυρα στο Ρέντη
      • Επιστολή ΠΕΠΕ για την πεζογέφυρα στο Ρέντη και τη...
      • Μεγάλη έρευνα:Διακοπές -τουρισμός όλο και πιο δυσπ...
      • Περιμένουμε τα κυκλώματα για τα νέα δρομολόγια.Βρέ...
      • Προαστιακός Πάτρας:Προβληματική η μετακίνηση..
      • Σχόλιο για την συνάντηση των ΜΜΜ στα γραφεία της ΠΟΣ
      • Προαστιακός Πατρας: Τι λέει ο προιστάμενος Πατρών ...
      • Aνακοίνωση ΠΕΠΕ
      • Συνάντηση της ΠΟΣ με τα ΜΜΜ
      • Επιστολή ΠΟΣ για την τροποποίηση του οργανογράμματ...
      • Eπιστολή ΠΟΣ για την συνέχιση λειτουργίας της γραμ...
      • Ανακοίνωση ΠΑΜΕ για την επίσκεψη Τσίπρα στο Υπουργ...
      • ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΔΣ ΕΕΣΣΤΥ 18-7-2017
      • Tους αποκαλύψαμε και...ενοχλήθηκε ο πρόεδρος της ι...
      • Και με την βούλα πλέον εργοδοτικό σωματείο η ΠΕΠΕ!...
      • Σχετικά με τα νέα κυκλώματα λόγω ηλεκτροκίνησης στ...
      • Για την διαβούλευση ΠΕΠΕ με ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις αναπα...
      • Ανακοίνωση ΠΕΠΕ για την διαβούλευση με την διοίκησ...
      • Πότε θα πληρωθεί το εξοδολόγιο στους μηχανοδηγούς ...
      • Το τρένο έμεινε στο Βελεστίνο μέσα στον καύσωνα
      • Ξεκίνησαν τα έργα τοποθέτησης της πεζογέφυρας στον...
      • Άρχισαν τα όργανα με τα ΥΓΟΣ..Tι θα γίνει με τις θ...
      • Συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό η εντατικοποίηση της...
      • Συλληπητήρια από ΠΕΗΗ ΟΣΕ για τον θάνατο συναδέλφου
      • Επιστολή επιβάτιδας για την ταλαιπωρία της με την ...
      • Ημερήσια διάταξη ΔΣ ΟΣΕ 12-7-2017
      • Ανακοίνωση συλλόγου συνταξιούχων πρώην ΔΕΚΟ και τρ...
      • Δελτίο τύπου ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΥ για την ημερίδα στη Λαμία
      • Συνδέθηκε με την άνοδο ο ΣΣ Αθηνών.Συνεχίζονται οι...
      • «Εκτροχιάστηκε» ο προαστιακός από Πάτρα προς Κάτω ...
      • «Είσαι στην ΕΟΚ – μάθε για την ΕΟΚ»
      • Δικαιοσύνη των πολυεθνικών – Σύνταγμα των μνημονίω...
      • Στους τόπους δουλειάς καταρρέει το παραμύθι της «δ...
      • Σχεδιασμοί ανάπτυξης κοινών δικτύων μεταφορών, στα...
      • Επιστολή σωματείου κλειδούχων για την κατάσταση στ...
      • Ανοίγουν τον σταθμό Αγίων Αναργύρων.
      • Επεισόδιο Νο4...Το ΟΧΙ και η ...προδοσία
      • Επεισόδιο Νο3: Το ΟΧΙ και το ...στο διάολο ο Τσίπρ...
      • ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ - ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ - ΣΩΜΑΤΕΙΑ Καταγγέλλ...
      • Αυγή όπως λέμε....Καθημερινή(το άρθρο της «Αυγής» ...
      • Αποφασίστηκε η μαθητεία των βοηθών μηχανοδηγού...
      • Αποκάλυψη:Σε επιχειρηματικό φόρουμ μαγείρεψαν τα ν...
      • Στο τέλος του έτους η δημοπράτηση για την ηλεκτροκ...
      • Επιστολή ΠΕΠΕ για την μονοδρόμηση ΣΚΑ -ΑΘΗΝΑΣ
      • Aνακοίνωση ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την αλλαγή στις αποβιβάσει...
      • Ανακοίνωση ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΟΤΑ ΑΤΤΙΚΗΣ για τον θάνατο τ...
      • Στις 12 Αυγούστου το πρώτο επιβατικό τρένο στο δίκ...
      • Πάτρα: Ώρα διαλόγου και αποφάσεων για το σύγχρονο ...
      • Hμερήσια διάταξη ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ 3-7-2017
      • Σε πλήρη κατάρρευση το τροχαίο υλικό
      • Φούσκες...oι λίστες
      • Το «συνδικαλιστικό της ασφάλειας» είναι εδώ! – Ζητ...
      • Πολύ συγκινήθηκα που συγκινήθηκε ο Γλέζος
      • Συνεχίζεται το κλίμα καύσωνα – Επιβεβλημένα τα μέτ...
      • Υποκρισία
      • Η Λάρισα κινδυνεύει να χωριστεί στα δύο από την αν...
      • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ. Κεντρικός ο ρόλος τους στ...
    • ►  Ιουνίου (67)
    • ►  Μαΐου (81)
    • ►  Απριλίου (45)
    • ►  Μαρτίου (90)
    • ►  Φεβρουαρίου (52)
    • ►  Ιανουαρίου (80)
  • ►  2016 (1128)
    • ►  Δεκεμβρίου (86)
    • ►  Νοεμβρίου (85)
    • ►  Οκτωβρίου (66)
    • ►  Σεπτεμβρίου (82)
    • ►  Αυγούστου (57)
    • ►  Ιουλίου (97)
    • ►  Ιουνίου (117)
    • ►  Μαΐου (135)
    • ►  Απριλίου (106)
    • ►  Μαρτίου (70)
    • ►  Φεβρουαρίου (103)
    • ►  Ιανουαρίου (124)
  • ►  2015 (1802)
    • ►  Δεκεμβρίου (121)
    • ►  Νοεμβρίου (129)
    • ►  Οκτωβρίου (136)
    • ►  Σεπτεμβρίου (139)
    • ►  Αυγούστου (149)
    • ►  Ιουλίου (112)
    • ►  Ιουνίου (179)
    • ►  Μαΐου (162)
    • ►  Απριλίου (163)
    • ►  Μαρτίου (205)
    • ►  Φεβρουαρίου (188)
    • ►  Ιανουαρίου (119)
  • ►  2014 (354)
    • ►  Δεκεμβρίου (212)
    • ►  Νοεμβρίου (142)

Διαβάζουμε και αυτα

  • ΠΑΜΕ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Ετικέτες

  • ιστορια του σιδηροδρόμου
  • ΙΣΤΟΡΙΚΑ

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

Φόρτωση...
Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Από το Blogger.