Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Πως κορόιδεψαν τους μηχανοδηγούς μέρος Α

Το ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ κάνει μια ιστορική αναδρομή σε συνέχειες  για  όλα όσα ξεκίνησαν από τις εκλογές της ΠΕΠΕ τον Μαιο του 2015 και μετά ,και που οδήγησαν σε ιστορικές ήττες για το συνδικαλιστικό κίνημα με ευθύνες των συνδικαλιστικών πλειοψηφιών που χειραγωγούν τους εργαζομένους και εφαρμόζουν τις εντολές των εκάστοτε κυβερνήσεων ή των διοικησεων διορισμένες  από αυτές τις κυβερνήσεις.

Τον Μάιο του 2015 λοιπόν και κατά την προεκλογική περίοδο φάνηκε  ξεκάθαρα οτι η +συνεξέλιξη θα έπαιζε τον ρόλο του κυβερνητικού εντολοδόχου  ,δηλαδή του ΣΥΡΙΖΑ ανάμεσα στους μηχανοδηγούς.
Ανοιχτά και σε κάθε προεκλογική συγκέντρωση στους χώρους δουλειάς ή έξω από αυτούς έκαναν σφορδρές επιθέσεις εναντίον όλων όσων έκαναν κριτική  στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ .
Από σημερινά μέλη τους ΔΣ (Καλαμάρας -Κλειδαράς) οι διακοπές στις τοποθετήσεις όλων των παρατάξεων αλλα ειδικότερα της ΑΣΚΕ ήταν συχνές και πάντα με προσωπικές αιχμές κατ εντολή προφανώς της ηγεσίας της παράταξης τους.
Ήταν η εποχή που ο ΣΥΡΙΖΑ μετά τις εκλογές του Ιανουαρίου είχε φέρει την ελπίδα και τον Φεβρουάριο του 2015 είχε ψηφίσει την επέκταση του προγράμματος των Σαμαρο-Βενιζέλων για μερικούς μήνες.(Αυτό που θα καταργούσαν με ένα άρθρο)
Ήταν η εποχή που σιδηρόδρομος θα γινόταν ενιαίος,το ΤΑΙΠΕΔ θα έκλεινε και το ενιαίο μισθολόγιο θα καταργούνταν μαζί  με τις ιδιωτικοποιήσεις και με πολλά άλλα.
Όμως στις συνελεύσεις εκείνες όταν λέγαμε ότι η κεντρική επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ  είχε καταψηφίσει τα παρακάτω: 
1: Δημόσια ιδιοκτησία και κοινωνικός έλεγχος των τραπεζών.
2: Σταμάτημα των ιδιωτικοποιήσεων, κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ και εθνικοποίηση - κοινωνικοποίηση των στρατηγικών τομέων και στρατηγικών επιχειρήσεων της οικονομίας, με προτεραιότητα τους τομείς δημόσιων αγαθών, υπηρεσιών κοινής ωφέλειας και υποδομών.
3: Άμεσα ουσιαστικά μέτρα στο πλαίσιο μιας ριζικής προοδευτικής αλλαγής του φορολογικού συστήματος, με στόχο την κατάργηση της ασυλίας και τη φορολόγηση του μεγάλου κεφαλαίου, των μεγάλων εισοδημάτων και των μεγάλων περιουσιών.
Η τροπολογία, έλαβε 61 ψήφους υπέρ, 76 κατά και 1 λευκό και δεν εγκρίθηκε. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την διάρκεια της συγκεκριμένης ψηφοφορίας απουσίαζαν 63 μέλη της ΚΕ...
δεχόμασταν συνεχείς επιθέσεις με μόνιμα προσβλητικούς χαρακτηρισμούς από τον σημερινό πρόεδρο της ΠΕΠΕ ,τον ταμία αλλά και άλλους.
Δεν μπορείτε να κατηγορείτε τον ΣΥΡΙΖΑ μια κυβέρνηση λίγων μηνών έλεγε ο Κλειδαράς σημερινός ταμίας της ΠΕΠΕ...Στηρίζουμε τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη έλεγε ο Καλαμάρας ..και όλοι μαζί με μια φωνή εκαναν επίθεση στο ΚΚΕ...!! 
ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΣΑΝ ΑΣΚΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΕΡΝΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΤΩΣΗ ΣΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥΣ . 
 ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΑΝ ΑΣΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΚΥΒΕΝΗΤΙΚΟ ΔΙΔΥΜΟ ΕΛΕΓΕ ΕΞΑΡΧΗΣ ΨΕΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.(ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ )
Όπως καταλαβαίνετε συνάδελφοι είχαμε ξεκάθαρα επισημάνει την σταδιακή μεταστροφή της κυβέρνησης από τα ψέματα του προγράμματος της Θεσ/κης στην μνημονιακή συμμόρφωση και αμοιβαία συμφωνια με τους <<εταίρους>> της ΕΕ ( ΟΙ οποίοι κάθε άλλο παρά εταίροι είναι φυσικά.Απλα ήταν και είναι  υπάλληλοι των μονοπωλίων και των ομίλων)
Ειχαμε  επίσης επισημάνει οτι θα συμβούν κομματικες εκκαθαρίσεις στον ΣΥΡΙΖΑ και θα δημιουργηθούν νεα αναχώματα απο κομματικούς σχηματισμούς <<περήφανων> διαφωνούντων με την προεδρική κάστα.

Ηταν όμως και  η εποχή που ο Βαρουφάκης (του πουλάω τον ΟΣΕ ενα ευρώ )μάζεψε τα αποθεματικά από ολες τις ΔΕΚΟ,δήμους ,περιφέρειες και υπουργεία για να πληρώσει ομόλογα του ΔΝΤ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε συμβάλει στον φόρο αίματος  προς το ΔΝΤ με 65 εκατ ευρω από λεφτά του ελληνικού λαού τα οποία κατασχεσαν σε μία νυχτα οι κυβερνητικοί σημαιοφόροι της ελπίδας που έγινε ..λεπίδα
Τότε λοιπόν, στις συνελεύσεις εκείνες η +συνεξέλιξη  αντιμετώπιζε με  απίστευτη χυδαιότητα και απροκάλυπτο κυβερνητισμό τις ενστασεις μας καθως  έλεγαν στους μηχανοδηγούς οτι τα χρήματα αυτά πάνε στην τράπεζα της Ελλάδας για παραπάνω τόκο !!!!!..Θα είχε κέρδος το δημόσιο από αυτή την κυβερνητική πρακτική κλπ κλπ.
Να μην ανησυχούμε για τα αποθεματικα γιατί όποτε ήθελε η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έπαιρνε τα χρήματα πίσω σε 48 ώρες με ένα απλό αίτημα στο υπουργείο οικονομικών..
Κατηγορούσαν  μάλιστα  όσους επέμεναν στις ενστάσεις τους οτι στηρίζουν τις ιδιωτικές τράπεζες και τον Λάτση!!(Έλεγαν και τέτοια ωραία)
(Βέβαια δεν είπαν ποτε οτι η τράπεζα της Ελλάδος δεν ανήκει στην Ελλάδα και οτι είναι ιδιωτικό τραπεζικό ίδρυμα ανεξαρτητοποιημενο από την ελληνική κυβέρνηση και με τοποθετημενο διοικητή από την τρόικα.)
Από τα αποθεματικά αυτά δεν ξαναμάθαμε νέα..ΤΥΧΑΙΟ;Ούτε ξανακούσαμε την φωνούλα της +συνεξέλιξης για το θέμα...Ηταν το πρωτο επεισόδιο επιλεκτικής αμνησιας που παρουσίασαν.
Σε κανένα σημείο της προεκλογικής <<εκστρατείας>> δεν σταμάτησαν οι υποσχέσεις προς τους μηχανοδηγούς που περιλάμβαναν από κατάργηση του ενιαίου μισθολογίου,επίδομα ευθύνης,αξιοκρατία,διαφάνεια ισοτητα στην εργασια συμμετοχή των εργαζομενων στις αποφάσεις του σωματείου,σταματημα των ιδιωτικοποιήσεων ...μεχρι και το γραφείο στο Εργατικό Κέντρο Πειραιά θα άνοιγαν 2 φορές την εβδομάδα  για να λένε οι μηχανοδηγοί τα προβλήματα τους...(μιλάμε για απύθμενη κοροιδια )
Στην τραγική διαχείριση του σωματείου των μηχανοδηγών από την ΠΑΣΚ και την ΔΑΚΕ μέχρι τον Μάιο του 2015 καθώς είναι αυτοί  που για δεκαετίες καλλιέργησαν την διαδικασία της ιδιωτικοποίησης και της παρακμής(φυσικά η ηγετική ομάδα της +συνεξέλιξης  υπήρξαν μελη αυτων των παρατάξεων μεχρι και το 2011 τοτε που τα μπλε και πράσινα μνημόνια ήταν ανεκτά ή καλά ή σωτήρια)  η +συνεξέλιξη  πολύ απλά  απάντησε με πρακτική ΣΥΡΙΖΑ καθώς υποσχέθηκε τα πάντα σε όλους..
Η τακτική του << ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ>> ή <<ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ>> είχε το πρόσκαιρο εκλογικό αποτέλεσμα που επιθυμούσαν οι δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ έλξης αλλά δημιούργησαν ένα σημαντικό πρόβλημα.Οι μεγάλες προσδοκίες που δημιούργησαν θα απαιτούνταν από τους μηχανοδηγούς να γίνουν πραγματικότητα...Και αυτό φάνηκε οτι δεν μπορούσε να γίνει πραγματικότητα από την πρωτη στιγμή ανάληψης καθηκόντων της νέας ηγεσίας
Στην συγκρότηση του  νέου ΔΣ της ΠΕΠΕ φάνηκαν τα πρώτα σημάδια δεσποτισμού της νέας ηγεσίας που απαιτούσε την κατάργηση της κριτικής ...την πραγματοποίηση της πολιτικής της χωρίς ενοχλήσεις και την συγκρότηση  του νέου μηχανισμού που επιθυμούσε και όπως επιθυμούσε.
Η ενόχληση της νέας ηγεσίας δεν κρύφτηκε στην ψηφοφορία για την προεδρία της ΠΕΠΕ και το 6-5 αντί του 11-0 δεν κάλυπτε τις προσδοκίες της για τον ολοκληρωτισμό που θα επιθυμούσε να εφαρμόσει.
Το 6-5 δηλαδή οι 5 της +συνεξέλιξης και 1 της αντιπολίτευσης  μπορεί να δημιουργησαν έναν μειοψηφικο πρόεδρο βασιζόμενο στην ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ αλλά αυτό δεν είχε καμία επίδραση  στην ασκούμενη πολιτική από το σωματείο στο συνολο του.
Η πορεία της νέας ΠΕΠΕ ήταν κυριολεκτικά καταστροφική με συνεχεις παλλινωδίες απαράδεκτες τακτικές και γκαιμπελισμό .Με κιτρινισμό και δηλητηρίαση της καθημερινότητας του μηχανοδηγου  αλλά και την δημιουργία επίτηδες έντασης   των σχεσεων μεταξυ συναδελφων ξεκίνησαν σοβαρά προβλήματα στον κλάδο...
Η πορεία αυτή οδήγησε στην νεα μνημονιακή σσε και μετά από δεκαετίες δημόσια διαχείρισης.... την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ