Ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ έλξης δηλαδή η +συνεξέλιξη προσπαθεί να μας πείσει ότι άλλοι φταίνε για όσα έχουν γίνει και που οδήγησαν στο να ιδιωτικοποιείται σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ( αλλά και όλος ο σιδηρόδρομος) ο κομματικός τους φορέας ξεσπαθώνει υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων...
Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την αρθρογραφία από το στέκι της έλξης υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ και της συνεχούς επιβράβευσης της κυβερνητικής πολιτικής ακόμα και μετά την ψήφιση του νέου μνημονίου ακόμα και μετά το νέο ρεκορ πράξεων νομοθετικού περιεχομένου ή ακόμα και μετά την αποδοχή της δεσμευτικής προσφοράς των Ιταλών για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ηγεσία της +συνεξελιξης (Γενιδούνιας-Κλειδαράς-Καλαμάρας-Γκαντιτζικίδης-Μπάρος) ακολούθησε κατά γράμμα τα σκοτεινά μονοπάτια και τις πρακτικές της ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ(εξάλλου απο εκεί προέρχονται) που μας οδήγησαν στο σημείο που είμαστε σήμερα.Η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας φέρει την σφραγίδα των παραπάνω με την ηγεσία της +συνεξέλιξης να βάζει τις υπογραφές στο ξεπούλημα.
Στο μέτωπο της σσε η προδοσία του αγώνα των μηχανοδηγών απο τις 3 παρατάξεις (ΠΑΣΚ- ΔΑΚΕ -ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ)ήταν εκ των ουκ ανευ.Μετα από 12 ημέρες κινητοποιήσεων σφύριξαν την λήξη του αγωνα ελαφρα τη καρδία με πρωτοστάτη την +συνεξέλιξη ...και καλώς ήρθατε Ιταλοί.
Στο θέμα που έχει στήσει ο Γενιδούνιας με το μειλ που εστάλη από την Νέα Έλξη στους ιταλούς μηχανοδηγούς πρέπει να μην διαθέτεις ιχνος εγκεφάλου για να μην καταλαβαίνεις οτι αυτή η στημένη κοντρα είναι η απελπιδα προσπαθεια του Γενιδούνια και της παρέας του να στρέψουν τα βλέμματα οι μηχανοδηγοι μακριά απο την αποτυχια της ηγεσίας της ΠΕΠΕ στην σσε αλλά και τις ιστορικές ευθύνες της για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας προς ...τις ανευ ουσιας κοντρες.
Αυτά τα υπερβολικά και φανφαρώδη με το κυριολεκτικά ασήμαντο θέμα του μειλ αλλά και πολλά άλλα ο σημερινός πρόεδρος της ΠΕΠΕ τα κάνει κατά κόρον από την εποχή του προαστιακού όταν έκανε ΔΣ στο σωματείο των οδηγων συρμων χωρίς να καλεί ολα τα μέλη και τους ανακοίνωνε τηλεφωνικα !!!τα αποτελέσματα ψηφοφοριών..Σήμερα ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ και η παραταξη του εδωσαν νέα έννοια στον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμο με τις συνεχεις κρυφες διαπραγματεύσεις σε υπουργείο μεταφορων με την διοικηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και στο ..ΤΑΙΠΕΔ( που μέχρι χθες καταδίκαζαν κάθε επαφή μαζί του αλλά όπως είδατε πέρασαν την πόρτα του μετά βαίων και κλάδων στο έμπαινε και στο έβγαινε ήταν στα τέσσερα παραταξιακώς...)Τα μειλ η ενότητα ,ο κοινός αγώνας ειναι <<ψιλα γράμματα>> για την συνεξέλιξη .
Στην ανευ ουσίας κόντρας της +συνεξελιξης με την Νέα Έλξη που βολεύει και τους 2 καθως οι ευθύνες είναι μοιρασμένες για το σημερινό χάλι και με την οποία θελουν να αποπροσανατολισουν τους μηχανοδηγούς εμεις λέμε οι μηχανοδηγοι να μην δίνουν καμία σημασία..και να επικεντρωθούν στα σημαντικά..
Στην οργάνωση και στην πάλη απέναντι σε αυτούς που θέλουν να καταστρεψουν το συνδικαλιστικο κίνημα.Απέναντι σε αυτούς που μοιράζουν χάντρες και καθρεφτάκια (βλεπε.χιλιαρικο) απέναντι σε αυτούς που μιλανε για τίμημα(για εμας κανενα ποσο δεν ειναι αρκετο για να ξεπουληθεί ο σιδηρόδρομος) απεναντι σε αυτούς που εφεραν στην εξουσία ανθρώπους που δηλώνουν τα παρακάτω
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Βέττας, δήλωσε ότι το κυβερνών κόμμα συμφωνεί με ιδιωτικοποιήσεις, και θα μπορούσε να τις υλοποιήσει καλύτερα αν τις αναλάμβανε από την αρχή.
Σημειώνεται ότι και η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου εγκάλεσε τη ΝΔ μέσω του ΣΚΑΙ, γιατί δεν ιδιωτικοποίησε το Ελληνικό.
«Βεβαίως συμφωνούμε με πολλές από τις ιδιωτικοποιήσεις, αλλά δεν συμφωνούμε με τρόπο που έγιναν» δήλωσε στον ΣΚΑΙ ο Δημήτρης Βέττας.
Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την αρθρογραφία από το στέκι της έλξης υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ και της συνεχούς επιβράβευσης της κυβερνητικής πολιτικής ακόμα και μετά την ψήφιση του νέου μνημονίου ακόμα και μετά το νέο ρεκορ πράξεων νομοθετικού περιεχομένου ή ακόμα και μετά την αποδοχή της δεσμευτικής προσφοράς των Ιταλών για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ηγεσία της +συνεξελιξης (Γενιδούνιας-Κλειδαράς-Καλαμάρας-Γκαντιτζικίδης-Μπάρος) ακολούθησε κατά γράμμα τα σκοτεινά μονοπάτια και τις πρακτικές της ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ(εξάλλου απο εκεί προέρχονται) που μας οδήγησαν στο σημείο που είμαστε σήμερα.Η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας φέρει την σφραγίδα των παραπάνω με την ηγεσία της +συνεξέλιξης να βάζει τις υπογραφές στο ξεπούλημα.
Στο μέτωπο της σσε η προδοσία του αγώνα των μηχανοδηγών απο τις 3 παρατάξεις (ΠΑΣΚ- ΔΑΚΕ -ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ)ήταν εκ των ουκ ανευ.Μετα από 12 ημέρες κινητοποιήσεων σφύριξαν την λήξη του αγωνα ελαφρα τη καρδία με πρωτοστάτη την +συνεξέλιξη ...και καλώς ήρθατε Ιταλοί.
Στο θέμα που έχει στήσει ο Γενιδούνιας με το μειλ που εστάλη από την Νέα Έλξη στους ιταλούς μηχανοδηγούς πρέπει να μην διαθέτεις ιχνος εγκεφάλου για να μην καταλαβαίνεις οτι αυτή η στημένη κοντρα είναι η απελπιδα προσπαθεια του Γενιδούνια και της παρέας του να στρέψουν τα βλέμματα οι μηχανοδηγοι μακριά απο την αποτυχια της ηγεσίας της ΠΕΠΕ στην σσε αλλά και τις ιστορικές ευθύνες της για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας προς ...τις ανευ ουσιας κοντρες.
Αυτά τα υπερβολικά και φανφαρώδη με το κυριολεκτικά ασήμαντο θέμα του μειλ αλλά και πολλά άλλα ο σημερινός πρόεδρος της ΠΕΠΕ τα κάνει κατά κόρον από την εποχή του προαστιακού όταν έκανε ΔΣ στο σωματείο των οδηγων συρμων χωρίς να καλεί ολα τα μέλη και τους ανακοίνωνε τηλεφωνικα !!!τα αποτελέσματα ψηφοφοριών..Σήμερα ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ και η παραταξη του εδωσαν νέα έννοια στον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμο με τις συνεχεις κρυφες διαπραγματεύσεις σε υπουργείο μεταφορων με την διοικηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και στο ..ΤΑΙΠΕΔ( που μέχρι χθες καταδίκαζαν κάθε επαφή μαζί του αλλά όπως είδατε πέρασαν την πόρτα του μετά βαίων και κλάδων στο έμπαινε και στο έβγαινε ήταν στα τέσσερα παραταξιακώς...)Τα μειλ η ενότητα ,ο κοινός αγώνας ειναι <<ψιλα γράμματα>> για την συνεξέλιξη .
Στην ανευ ουσίας κόντρας της +συνεξελιξης με την Νέα Έλξη που βολεύει και τους 2 καθως οι ευθύνες είναι μοιρασμένες για το σημερινό χάλι και με την οποία θελουν να αποπροσανατολισουν τους μηχανοδηγούς εμεις λέμε οι μηχανοδηγοι να μην δίνουν καμία σημασία..και να επικεντρωθούν στα σημαντικά..
Στην οργάνωση και στην πάλη απέναντι σε αυτούς που θέλουν να καταστρεψουν το συνδικαλιστικο κίνημα.Απέναντι σε αυτούς που μοιράζουν χάντρες και καθρεφτάκια (βλεπε.χιλιαρικο) απέναντι σε αυτούς που μιλανε για τίμημα(για εμας κανενα ποσο δεν ειναι αρκετο για να ξεπουληθεί ο σιδηρόδρομος) απεναντι σε αυτούς που εφεραν στην εξουσία ανθρώπους που δηλώνουν τα παρακάτω
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Βέττας, δήλωσε ότι το κυβερνών κόμμα συμφωνεί με ιδιωτικοποιήσεις, και θα μπορούσε να τις υλοποιήσει καλύτερα αν τις αναλάμβανε από την αρχή.
Σημειώνεται ότι και η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου εγκάλεσε τη ΝΔ μέσω του ΣΚΑΙ, γιατί δεν ιδιωτικοποίησε το Ελληνικό.
«Βεβαίως συμφωνούμε με πολλές από τις ιδιωτικοποιήσεις, αλλά δεν συμφωνούμε με τρόπο που έγιναν» δήλωσε στον ΣΚΑΙ ο Δημήτρης Βέττας.