Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Περικοπές δρομολογίων:Τα τρένα που φύγαν και ..τα ψεύτικα δάκρυα

Ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα είναι φτωχός συγγενής.Ερμαιο κακοδιαχείρισης ,πολιτικής ανικανότητας και δόλου.Από την υποτιθέμενη ανάσα των Ολυμπιακών αγώνων περάσαμε στον επιθανάτιο ρόγχο ενός δικτύου που έχει αφεθεί στην τύχη του.Μια τύχη που την προδιαγράφουν οι πολιτικές κινήσεις της σημερινής κυβέρνησης που βαδίζει στα ίχνη των προηγούμενων.
Δεν έχουν περάσει και <<αιώνες >>που στο σιδηροδρομικό δίκτυο κυλούσαν  τα...502/503...602/603...882/883..40+48/41+47...504/505(κλινάμαξες) 70/71...74/75...1522/1523

Δεν έχουν περάσει και<< αιώνες>> που ο προαστιακός Αθηνών ήταν ανοιχτός μέχρι τις 00.30
Δεν έχουν περάσεικαι<< αιώνες>> που ο Προαστιακός Θεσ/κης είχε άλλα τόσα δρομολόγια .
Δεν έχουν περάσει και<< αιώνες>> από την περικοπή δρομολογίων στην Δυτική Μακεδονία.
Δεν έχουν περάσει και<<αιώνες>> από την Θράκη με τα 2 τρένα και αυτά με το ζόρι.

Μόλις χθές ήταν  που κόπηκαν όλα τους και οι επιλογές αυτές είχαν αρχή και τέλος την πολιτική ηγεσία από το 2004 και μετά που αποφάσισε την συρίκνωση του σιδηροδρόμου ..Το<< συμμάζεμα >> όπως τολμούσαν να το αποκαλούν.
Το τι ζήσαμε και ζούμε  σαν εργαζόμενοι δεν χρειάζεται να το περιγράψουμε.
Τον Ιανουάριο του 2015 η υποτιθέμενη ελπίδα θα έφερνε την αλλαγή στον σιδηρόδρομο.Την αναστολή του ξεπουλήματος.Την αλλαγή με την ενοποίηση των εταιρειών.Την νέα σιδηροδρομική πραγματικότητα με προσλήψεις,νεα δρομολόγια,φτηνά εισιτήρια.
Αντί όμως να γίνει αυτό είχαμε την συνέχεια του εφιάλτη.Πιο σκληρός αυτή την φορά.Πιο μνημονιακός από ποτέ..Πιο νεοφιλελεύθερος.
Για να έρθει η κατάσταση στο σήμερα ,δηλαδή  στην νέα περικοπή δρομολογίων ,στην ασφυξία από την έλλειψη προσωπικού ,στην ασφυξία από το τροχαίο υλικό κάποιοι με τις παραλείψεις τους ,καποιοι με τις εμμονές τους και κάποιοι με δόλο έβαλαν το χεράκι τους.
Ακόμα και αν είχαμε το προσωπικό να δρομολογήσουμε τα τρένα δεν εχουμε συρμούς καθώς το περισσότερο τροχαίο υλικό ακινητεί.

Δείτε για παράδειγμα την σύνδεση του κεντρικού  αεροδρομίου της χώρας με το κεντρικό της λιμάνι.Πρέπει με τις παρακάτω επιλογές  κυριολεκτικά να αγωνιστείς  για να φτάσεις στον Πειραιά.

α)να πάρεις τον συρμό μέχρι τα Λιόσια να περιμένει εκεί να πάρεις το τοπικό για την Αθήνα.Μετα να περιμένεις στην Αθήνα  για να πάρεις το Αφίδνες -Πειραιάς για να φτάσεις στο λιμάνι.Και όλα αυτά με βαλίτσες και με την προυπόθεση ότι κατάλαβες τις οδηγίες στο εκδοτήριο.
β)να πάρεις τον συρμό από το αεροδρόμιο να κατέβεις στο ΣΚΑ να πάρεις το τρένο Αφιδνες Πειραιάς αφου κουβαλήσεις τις βαλιτσες σε ένα στενό διάδρομο 500 μέτρων με σκάλες κλπ
Και φυσικά μην ξεχνάμε ότι τα παραπάνω δρομολόγια δεν είναι για όλες τις ώρες της ημέρας καθώς έχουμε τα μισά δρομολόγια στο Πειραιάς -Αφίδνες και τα τοπικά Λιοσίων είναι μόνο για λίγες ώρες.
Δεν υπάρχει απευθείας σύνδεση με το λιμάνι καθώς δεν υπάρχει ηλεκτροκίνηση.Αλλά ο σιδηρόδρομος δεν σταματάει αν δεν υπάρχει ρεύμα.Πουθενά στον κόσμο δεν είναι μόνο ηλεκτροκίνητος.Αντί να γίνεται με ντιζελ το Πειραιάς Αεροδρόμιο όπως γινόταν το 204-2005-2006 με τρομερή επιτυχία και τους διπλάσιους επιβάτες από σήμερα επιλέγουν τις μισές λύσεις .Τις <<οικονομικές>>  λύσεις που έδιωξαν τους μισούς επιβάτες και έκοψαν στο μισό τα έσοδα.

Σήμερα ακόμα και αν είχαμε μηχανοδηγούς δεν έχουμε   συρμούς για να εκτελέσουμε το Πειραιάς-Αεροδρόμιο.Δεν έχουμε καν ηλεκτροκίνητους  συρμούς για να εκτελέσουμε πύκνωση δρομολογίων στον Προαστιακό Αθηνών αλλά ούτε στο Χαλκίδα -Αγιοι Ανάργυροι  ακόμα και αν έβαζαν σήμερα το ρεύμα.

Για το μνημόσυνο που εκτελείται πάνω από το 1510 και τα κροκοδείλια δάκρυα   που χύνουν πάνω απο το πτώμα του διάφοροι ..(σημερινοι επαναστάτες χθεσινοί κουκουλοφόροι θέλουμε να θυμίσοσουμε...
Το 1510 στην αρχή πηγαινε στην Λαρισα και επειδή μεταξύ 19:00 και 00:00 δεν υπήρχε άλλο τρένο για Θεσ/κη με την μετεπιβίβαση στην Λαρισα στον προαστιακό Θεσ/κης έφτανες σε αυτή σχετικά φτηνά αλλά με μεγαλύτερο χρόνο διαδρομής .Όταν το εκοψαν και κόπηκε η σύνδεση με την Θεσ/κη  για 5 ολοκληρες ωρες οι σημερινές μοιρολογίστρες ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.
Το 1510 ήταν σαν το 1522 με εκεινο όμως να σταματά σε όλες σχεδόν τις στάσεις μεταξύ Αθήνας - Οινόης αλλά είχε άλλη ώρα αναχώρησης .Εφευγε νωρίτερα και βόλευε όσους εργαζονταν στην Αθήνα .Οταν εγινε το 1510 χωρίς ενδιάμεσες στάσεις Αθηνα-Οινόη και με ώρα αναχώρησης  μετα τις 19:00 ειχε σημαντικά λιγότερους επιβάτες.
Οταν δε κόπηκε η σύνδεση με την Θεσ/κη  εχουν υπάρξει ημέρες που το τρενο έφτανε στο Λειανοκλάδι με..μονοψήφιο αριθμών επιβατών!!
Είδατε κανέναν να ασχοληθεί;Ειδατε κανέναν να φωνάξει;Είδατε κανέναν να παέι σε βουλευτές του πχ ΣΥΡΙΖΑ να πει ότι το τρένο είναι κουτσο;Οτι ο κόσμος θέλει να μετακινείται και όχι να τον κοροιδεύουν;
Μόνο το 1511 είχε τον κόσμο που ήταν αναμενόμενο να έχει καθώς ήταν ..ΠΡΩΙΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ.
Πόσες φορές πηγε καποιος να διαμαρτυρηθεί για τις αμηχανίες του 1510 με τα  γέρικα ιντερσιτυ που έβγαζαν την πίστη σε επιβάτες και προσωπικό.
Στις περικοπές των δρομολογίων που η ηγεσία της ΠΕΠΕ ήταν ενήμερη  από πολύ νωρίς και παριστάνει τώρα την έκπληκτη απάντησε κανείς με εναλλακτικό σχέδιο;Η ηγεσία της ΠΕΠΕ κατέθεσε καμία πρόταση;Η μήπως θεωρούν την πρόταση προς την διοίκηση " θα το πάνε οι δικοί μου"" σοβαρή προταση;
Αυτοί οι άνθρωποι που παριστάνουν τώρα τους αιφνιδιασμένους και που ''τρέχουν'' σε βουλευτές του Συριζα για να μην κοπεί είναι αυτοί που   ΑΦΗΣΑΝ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ.
Ειναι οι ίδιοι που δεν δεχόντουσαν στην αρχή να το πάνε.ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ.


Ψεύτικα δάκρυα των ανθρώπων που έφεραν στην εξουσία τον νέο εφιάλτη.
Κοροιδία πό τους νεοφιλελεύθερους με το αριστερό προσωπείο .Αναμενόμενη η στάση τους κατά την αποψή μας από αυτούς που κορόιδεψαν τους σιδηροδρομικούς στις εθνικές εκλογές,στις σωματειακές αλλά και στο τελευταίο δημοψήφισμα .Δεν  περιμέναμε κάτι διαφορετικό.Αυτοί ήταν αυτοί είναι.

Ο σιδηρόδρομος πρέπει να βασίζεται στις ανάγκες του λαού.Να τον μεταφέρει φθηνά και με ασφάλεια.Να συνδέει όλα τα σημεία της επικράτειας και να τονώνει με την παρουσία του την τοπική αλλά και την κρατική οικονομία.
Τα δρομολόγια πρέπει να έχουν στόχευση και κοινωνική αφετηρία.Να εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό χωρίς άλλες προυποθέσεις και προαπαιτούμενα.

Αναμένουμε να δούμε ουσιαστικές προτάσεις για την δρομολόγηση τρένου στο ίδιο κόστος που να συνδέει το Λειανοκλάδι  και τα ενδιάμεσα  με την Αθήνα σε καθημερινή βάση  και με πραγματική εξυπηρέτηση των επιβατών.
 Θα το κάνουν ή μόνο ..θα κλαίνε..οταν δεν θα τρέχουν γύρω από τον ευατό τους;
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ