Ακόμα ένα δικαστικό γαϊτανάκι προβλέπεται στην περίπτωση του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του δεύτερου Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιου, γνωστότερου ως Θριάσιο 2. Ο καταιγισμός ενστάσεων που έχει κατατεθεί από όλους τους διαγωνιζόμενους, δείχνει από τη μία το μεγάλο ενδιαφέρον που υπάρχει για το ακίνητο του Ασπροπύργου, που σημειωτέον είναι το δεύτερο μεγαλύτερο, μετά από εκείνο του Διεθνούς Αερολιμένα της Αθήνας και βέβαια, την μάχη που προβλέπεται να δοθεί για την απόκτηση του.
Ο διαγωνισμός για την παραχώρησης του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) στο Θριάσιο Πεδίο, ξεκίνησε μόλις τον περασμένο Μάρτιο, λίγες ημέρες πριν εκπνεύσει η ημερομηνία που είχε δοθεί από την Κομισιόν (31.3.19) και η οποία αφορούσε την ολοκλήρωση και συμβασιοποίηση του διαγωνισμού αυτού.
Στη Β`φάση είχαν περάσει και τα 4 σχήματα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον ήτοι: Pearl (COSCO), ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Sarmed, Goldair, Damco (Κοπελούζος).
Κατά τη Β΄ φάση του διαγωνισμού, θα καθοριστούν οι βασικές, τεχνικές χρηματοοικονομικές παράμετροι του έργου και θα οριστικοποιηθεί το σχέδιο σύμβασης παραχώρησης. Η παραχώρηση θα έχει διάρκεια 300 μήνες ήτοι 25 χρόνια στα οποία συμπεριλαμβάνεται και η περιόδος των επενδύσεων.
Το ακίνητο στο Θριάσιο 2 διαθέτει πολλαπλές σιδηροδρομικές γραμμές, ηλεκτροκίνηση, αποθήκες, κτίρια διοίκησης κ.α. Θα γίνει το μεγαλύτερο Logistics Center της Νότιο-Ανατολικής Ευρώπης με εμβαδον 1.758.240 τ.μ. και αναμένεται να μετατρέψει όλη την περιοχή σε ένα τεράστιο εμπορευματικό hub. Οι υποχρεωτικές επενδύσεις σύμφωνα με πηγές δεν ξεπερνούν τα 20-25εκατ.ευρώ πράγμα που κάνει ακόμα πιο ελκυστικό το συγκεκριμένο ακίνητο.
ypodomes.com