Σήμερα ήρθε η απόλυτη δικαίωση για τα όσα λέγαμε από το 2015 σχετικά με το άνοιγμα της ελληνικής σιδηροδρομικής αγορά στον ανταγωνισμο και στις πολυεθνικές .
Το 2015 στις συνελεύσεις των μηχανοδηγών είχαμε προειδοποιήσει για την είσοδο νέων εταιρειών συμφερόντων Αυστριακών,Γερμανών,Ρουμάνων .
Είχαμε προειδοποιήσει για την αλλαγή των εργασιακών σχέσεων προς το χειρότερο για όλους τους σιδηροδρομικούς σε πανευρωπαικό επίπεδο.
Είχαμε ενημερώσει για τον ενιαίο σιδηροδρομικό χώρο που προωθει η Ε.Ε και που θα οδηγούσε σε απολύσεις του 40% του συνόλου των σιδηροδρομικών πανευρωπαικά.
Είχαμε αναδείξει το θέμα σχετικά με την εργασία συνταξιούχων μηχανοδηγών σε διάφορες χώρες της ΕΕ .
Είχαμε προειδοποιήσει για τις ιδιωτικοποιήσεις που προωθούν τα μονοπώλια και οι όμιλοι.
Για όλα αυτά αντιμετωπίσαμε την λυσσαλέα αντίδραση συνδικαλιστών της συνεξέλιξης αλλά και της σημερινής Ενότητας .
Μας καθύβριζαν σε κάθε συνέλευση,μας έλεγαν τρελούς,γραφικούς,παραμυθάδες άσχετους.κινδυνολόγους φαντασιοπληκτους,δεν το παίρνει κανένας το μαγαζί κλπ κλπ ..
Σήμερα έν έτει 2018 τρία χρόνια μετά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιωτικοποιήθηκε ( τελικά το πήραν το μαγαζί ) από αυτούς που ήταν κατά των ιδιωτικοποιήσεων ,η ΕΕΣΣΤΥ ιδιωτικοποιείται και αυτή , ενώ έχουν έλθει ιδιωτικές σιδηροδρομικές εταρείες Αυστριακών,Ελλήνων,Ρουμάνων και οι συνδικαλιστές της συνεξέλιξης πάνε στα εγκαίνια της RAIL CARGO και ποζάρουν καμαρωτοι καμαρωτοί με τα αφεντικά της και τον Χρήστο τους.
Τι να πρωτοπεί κανείς για την κωλοτούμπα τους τρία χρόνια μετά.Απλά ακολουθούν το παράδειγμα του πολιτικού τους φορέα που κατέχει το ρεκόρ κωλοτούμπας στην ελληνική πολιτική σκηνή.Άλλη μια κωλοτούμπα στις τόσες κωλοτούμπες της συνεξέλιξης και της Ενότητας θα μπορούσαμε να πούμε.
Σημασία όμως έχει το μήνυμα που θέλουν να περάσουν στους εργαζόμενους και που είναι απολύτως εναρμονισμένο με τις επιταγές των εργοδοσιών και της κυβέρνησης.
Τι λένε δηλαδή;
- Ο ανταγωνισμός είναι καλός.Εργαζόμενοι και εργοδότες στα ίδια χαρακώματα.Οι εργαζόμενοι να παλεύουν για να εξασφαλίσουν τα κέρδη των αφεντικών.Στο τέλος θα μας πουν να τσακώνονται και μεταξύ τους αν αυτα μειωθούν.
- Το άνοιγμα της αγοράς είναι καλό όταν έχει κανόνες (αυτούς δηλαδή που μέσω της νομοθεσίας έχουν υπαγορεύσει τα αφεντικά στις κυβερνήσεις)
- Στόχος των εργαζόμενων είναι η ανάπτυξη των σιδηροδρόμων για το καλό των ιδιοκτητών των εταιρειών και δεν μπορούν να χρεωθούν οι εργαζόμενοι το μη άνοιγμα της αγοράς που θα έχει αποτέλεσμα τη χασούρα των ομίλων.!!Ε;Πως;Τι;
- Η αγορά εργασίας πρέπει να είναι ρυθμισμένη (όπως την «ρύθμισαν» δηλαδή οι εφαρμοστικοί νόμοι ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΣΥΡΙΖΑ και πριν και μετα τα μνημόνια)
- Η Τραινοσε πρέπει να προσαρμοστεί!!! στα δεδομένα της αγοράς (αχ αυτές οι αγορές ειδικά όταν αυτά τα ακούς από τους γιαλατζι αριστερούς έχει την σημασία του) και επομένως και οι εργαζόμενοι θα προσαρμοστούν ( αφού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι οι εργαζόμενοι της.)Καταλαβαίνουμε όλοι πολύ καλά τι σημαίνει αυτό....
- Κανόνες και ασφάλεια για τον μηχανοδηγό είναι το μέγα ζητούμενο (αλλά υπογράφουν συμφωνία για 9 ήμερο συνεχούς εργασίας για το καλό της εταιρείας που γίνεται και 18 ημερο χωρίς ρεπό .Αυτή την ασφάλεια μάλλον θέλουν)
- Και για κερασάκι η κατάπτυστη πρόταση για μετατροπή του ΜΘ σε ανταγωνιστή των εμπορευματικών μεταφορών με τους εργαζόμενους να δίνουν μάχη για το ποιός θα κόψει το νήμα πρώτος στην κερδοφορία.
Όλα αυτά τα «ωραία» σερβίρονται από εργοδοτικούς και κυβερνητικούς συνδικαλιστές που έχουν δωσει γη και ύδωρ στην εργοδοσία και τώρα πλέον ανησυχούν και για το καλό της εργοδοσίας άλλης εταιρείας.
Όλοι στο ίδιο χαράκωμα – παλιοί και νέοι εργοδοτικοί – μοιράζονται την ίδια γραμμή ενσωμάτωσης και ταύτισης με τα συμφέροντα των εργοδοτών είτε αυτοί είναι ιδιώτες, είτε το δημόσιο (αστικό κράτος) και απευθύνονται στους εργαζόμενους αφού στοχεύουν τη συνείδησή τους.
Από πάντα γίνονταν αλλά τώρα προβάλλει ακόμα πιο έντονα πλέον στο σιδηρόδρομο η προσπάθεια να καλλιεργηθεί το «πρότυπο» του εργαζόμενου που ταυτίζει τα συμφέροντα του με τα συμφέροντα του εργοδότη και θεωρεί δική του υπόθεση τα κέρδη της επιχείρησης που δουλεύει. Οι εργαζόμενοι δεν ήταν ούτε είναι συνέταιροι στα κέρδη των εργοδοτών. Δεν είναι και ούτε στα πλαίσια της καπιταλιστικής ανάπτυξης θα γίνουν αποδέκτες του πλούτου που παράγουν. Αντίθετα τα κέρδη των εργοδοτών τους θα στηρίζονται στην ένταση της δικής τους εκμετάλλευσης.
Οι εργαζόμενοι δεν έχουν τίποτα να μοιράσουν μεταξύ τους. Όλα τους ενώνουν και όλα τους χωρίζουν από τους εργοδότες. Μόνοι τους θα λύσουν τα προβλήματά τους με τους αγώνες τους αρκεί να το αποφασίσουν. Αρκεί να αποτινάξουν από πάνω τους το σαράκι του εργοδοτικού – κυβερνητικού συνδικαλισμού που τους κατατρώει.
Η σημερινή παρουσία συνδικαλιστών της πλειοψηφίας της ΠΕΠΕ στα εγκαίνια της RAIL CARGO και η προσπάθεια δικαιολόγησης τους από τον ιστότοπο της εργοδοσίας και του υπουργείου αποδεικνύει περίτρανα τα όσα λέμε παραπάνω.(σ.σ Για μια στιγμή νομίσαμε ότι διαβάζαμε επίσημο δελτίο τύπου του υπουργείου Μεταφορών.Μαλλον ο Χρήστος δεν είχε προλάβει να γυρίσει από τα εγκαίνια και να γράψει το δελτίο τύπου και είπαν να τον βοηθήσουν τα παιδιά με ανάρτηση για την προώθηση των πολιτικών του και τη κυβέρνησης της ελπίδας )
Οι συνδικαλιστές των μυστικών συναντήσεων στου Ψυρρή ,οι συνδικαλιστές της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,οι συνδικαλιστές του 9ημερου και των 30-40 ρεπό ετησίως ,οι συνδικαλιστές του κυριου υπουργού (του Χρήστου ή του Κωστή) ,οι συνδικαλιστές του τραπεζώματος της Ακρόπολης, έδωσαν εξετάσεις και στην άλλη εργοδοσία ή πήγαν να αδράξουν το μπράβο; Ή μήπως αυτό ήταν τελικά το αποτέλεσμα της Ψυρρο-συνάντησης;
Και εις ανώτερα....
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ