Το συμβάν με το 56 και οι παρενέργειες που προέκυψαν α) από την αναγκαστική αιμοληψία του μηχανοδηγού για έλεγχο με εντολή της αστυνομίας!! αλλά και β)από την συνέχιση του ταξιδιού της 56 από Λάρισα με ΜΕΚ στα χειριστήρια προέρχονται από ένα σημανικό πρόβλημα που ταλανίζει τον σιδηρόδρομο εδω και δεκαετίες και που δεν το αναφέρει κανενας
Η έλλειψη προσωπικού στα μικρά περιφεριακά μηχανοστάσια είναι τεράστια και η Λάρισα δεν αποτελεί εξαίρεση.
Δεν υπάρχει μηχανοδηγός εφεδρεία το απόγευμα στη Λάρισα με αποτέλεσμα αν προκύψει πρόβλημα να μην εξασφαλίζονται οι αμαξοστοιχίες.Αν υπήρχε εφεδρικός μηχανοδηγός θα το πήγαινε ο μηχανοδηγός το 56 και κανένας άλλος.
Ο προιστάμενος της Λάρισας έχει επισημάνει το πρόβλημα πολλές φορές στην κεντρική υπηρεσία αλλά από οτι φαίνεται δεν τον ακούει κανένας..Μόνο οταν προκύπτει πρόβλημα με αμαξοστοιχία όλοι <<ψάχνονται >> για το τι φταίει
Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούμε οποιαδήποτε πρακτική που είναι αντικανονιστική αλλά η ρίζα του κακού κατά την άποψη μας είναι η έλλειψη προσωπικου .
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ