Μια βδομάδα μετά την «επιτυχία» που κατέγραψε η κυβέρνηση στο μέτωπο των ιδιωτικοποιήσεων με την ολοκλήρωση εξαγοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ιταλική «Ferovie» ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης προσέτρεξε να επιθεωρήσει τα έργα εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο και συγκεκριμένα στη σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Αίγιο. Πρόκειται για έργο που έχει ξεκινήσει από το 2006, έχει χρηματοδοτηθεί από τρία διαδοχικά προγράμματα ΕΣΠΑ και το συνολικό του κόστος έχει ξεπεράσει τα 900 εκατ. ευρώ.
Χτες ο Χρ. Σπίρτζης, κατά την επίσκεψή του στα εργοτάξια, επανέλαβε ότι ο σιδηρόδρομος «έχει ιεραρχηθεί πολύ υψηλά στα έργα υποδομής που πρέπει να γίνουν στη χώρα», γεγονός που συνδέεται άμεσα με το στόχο του κεφαλαίου για μετατροπή της Ελλάδας σε διαμετακομιστικό κόμβο εμπορίου.
Στη ουσία, ο υπουργός Υποδομών θριαμβολογεί για την ολοκλήρωση ενός έργου που θα ενισχύσει την κερδοφορία των ομίλων του χώρου, δίνοντας παράλληλα και «διαπιστευτήρια» στο μεγάλο κεφάλαιο, καθώς η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ καταφέρνει να επισπεύδει έργα κρίσιμης σημασίας για τα μονοπώλια. Το αστικό κράτος μπαίνει έτσι «μπροστά» για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου, ώστε με κρατικούς πόρους και κοινοτικά χρηματοδοτικά προγράμματα να προσφέρει στους επιχειρηματικούς ομίλους έτοιμο δίκτυο που, από τη χρήση του, θα αποκομίζουν τεράστια κέρδη στις επιβατικές και τις εμπορευματικές μεταφορές, δίχως οι ίδιοι να έχουν βάλει ούτε «σεντ».