Το 591 και το 2572 ακινητουν λόγω βλάβης και δεν υπάρχει εφεδρικός μηχανοδηγός
Αποτελεσμα;Καταργησαν τα δρομολόγια τα υπόλοιπα δρομολόγια Βολου Λαρισας και έψαχναν μηχανοδηγοϋς για να ρυμουλκηθεί το 591..
Μιλαμε για το απόλυτο Βατερλώ του εξορθολογισμού ,της εξοικονόμησης προσωπικού και των φαεινών ιδεών του κύκλου (εργοδοσία και κυβερνητικός εργοδοτικός συνδικαλισμός) που σχεδίασε τα νέα κυκλώματα εργασίας .Δυστυχώς κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται οτι ο σιδηρόδρομος και οι σιδηροδρομικοί δεν είναι παιχνιδάκια .Αλλο τα σχέδια στο χαρτί και άλλο η πραγματικότητα...
Γενικό μπάχαλο σήμερα λοιπόν με τους επιβάτες οργισνένους και διαμαρτυρόμενους αλλά και με τα τηλεφωνα να έχουν σπάσει για να βρεθεί λύση κάτι που αποτελεί απόδειξη οτι όλα είναι σχεδιασμένα στο πόδι .
Ο σιδηρόδρομος σήμερα υποφέρει οχι μόνο από την έλλειψη συντονισμού αλλά και από τον εμμονικό τρόπο αντιμετώπισης κάθε φωνής που αντιτίθεται στην διαλυση και την μπαχαλοποίηση.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Αποτελεσμα;Καταργησαν τα δρομολόγια τα υπόλοιπα δρομολόγια Βολου Λαρισας και έψαχναν μηχανοδηγοϋς για να ρυμουλκηθεί το 591..
Μιλαμε για το απόλυτο Βατερλώ του εξορθολογισμού ,της εξοικονόμησης προσωπικού και των φαεινών ιδεών του κύκλου (εργοδοσία και κυβερνητικός εργοδοτικός συνδικαλισμός) που σχεδίασε τα νέα κυκλώματα εργασίας .Δυστυχώς κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται οτι ο σιδηρόδρομος και οι σιδηροδρομικοί δεν είναι παιχνιδάκια .Αλλο τα σχέδια στο χαρτί και άλλο η πραγματικότητα...
Γενικό μπάχαλο σήμερα λοιπόν με τους επιβάτες οργισνένους και διαμαρτυρόμενους αλλά και με τα τηλεφωνα να έχουν σπάσει για να βρεθεί λύση κάτι που αποτελεί απόδειξη οτι όλα είναι σχεδιασμένα στο πόδι .
Ο σιδηρόδρομος σήμερα υποφέρει οχι μόνο από την έλλειψη συντονισμού αλλά και από τον εμμονικό τρόπο αντιμετώπισης κάθε φωνής που αντιτίθεται στην διαλυση και την μπαχαλοποίηση.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ