Δεν μας προκαλεί καμία απορία η στάση των εργοδοτικών συνδικαλιστών απέναντι στην αντίθετη άποψη.Δεν μας προκαλεί καμία απορία ειδικά όταν αυτοί που μας κατηγορούν συχνά για έλλειψη πολιτικής σκέψης τα γραφόμενα τους περιέχουν μόνο βρισίδια και ψέματα.Δεν θα απαντήσουμε στο ίδιο μοτίβο αλλά με απλά επιχειρήματα που όπως βλέπουμε τους βγάζουν από τα ρούχα τους και τους κάνουν να χάνουν την ψυχραιμία τους..
Υποτίθεται ότι η νέα αυτή κυβέρνηση θα έκανε σεβαστές τις πρωτόδικες αποφάσεις υπέρ των εργαζόμενων .(Αυτό μάλιστα το διαφήμιζε πυκνα συχνά ο ιστότοπος της εργοδοσίας και του Σπίρτζη.)Μετα όμως μεσολάβησαν οι γνωστές κυβερνητικές κωλοτούμπες,το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όταν την ευθύνη της ΠΕΠΕ είχε ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΕΝΟΤΗΤΑ και πλέον οι δικαστικές αποφάσεις θα πληρώνονται μόνο όταν φτάσουν στον τελευταίο βαθμό εκδίκασης .(Έχουμε κρατήσει πάντως κάτι ωραία που γράφανε για το 5μηνο που δεν πληρωθήκαμε το επικίνδυνο και ανθυγιεινό και το οποίο θα το έβαζει άμεσα η νέα διοίκηση αλλά τελικά ..κατέληξε και αυτό στα δικαστήρια!!).
Στη συλλογική που υπογράφηκε το 2014 μας λένε ότι δεν λήφθηκε υπόψιν η δικαστική διεκδίκηση του 25%.Υπογράφηκε στην επόμενη;Έχει ληφθεί υπόψιν στην τωρινή η οποία είναι σε διαπραγμάτευση; Μα καλά δεν ξέρουν τι γράφουν ή δεν καταλαβαίνουν;
Αυτό δεν ζητάμε ;Να ληφθεί υπόψιν μια εφετειακή απόφαση υπέρ των μηχανοδηγών.Δεν θέλουν να το κάνουν;
- Το 25% δεν είναι διεκδικίσιμο συνδικαλιστικά (πέρα από τις δικαστικές αποφάσεις ) ;
- Οι Ιταλοί όταν αγόρασαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν γνώριζαν ότι θα καταβάλουν ποσά για δικαστικές αποφάσεις και μάλιστα συμφώνησαν;
- Δεν πρέπει να καταβληθούν τα αναδρομικά από την εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας μετα την ιδιωτικοποίση της 14-9;
- Δεν πρέπει να καταβληθούν αναδρομικά οι διαφορές από τις υπερωρίες και το οικογενειακό επίδομα το οποίο προβλεπεται από την εργατική νομοθεσία ;
Όσον αφορά την τωρινή ΣΣΕ μας κοινοποιήθηκε μια πρόταση της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την υποσημείωση να μην την δημοσιοποιήσουμε καθώς είναι σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις.
Γράφηκε κάτι από εμάς για την πορεία των διαπραγματεύσεων;
Γράφηκε κάτι από εμάς για την πρόταση της διοίκησης;
Γράφηκε κάτι από εμάς για την προσωπική διαφορά ή για άλλα θέματα που εμπεριέχονται της διαπραγμάτευσης;
Η διαπραγματευτική ομάδα της ΠΕΠΕ αποτελείται από τον σημερινό πρόεδρο της ΠΕΠΕ και τον γραμματέα και ακόμα περιμένουμε να ανακοινωθεί επίσημα από το σωματείο .Μόνοι τους την αποφάσισαν , δεν την ανακοίνωσαν ποτε και έτσι αυτοί θα πάρουν την ευθύνη για την ΣΣΕ.
Σε όλη την πορεία της διαπραγμάτευσης δεν δώσαμε και δεν θα δώσουμε κανένα δικαίωμα ή αφορμή να πουν το παραμικρό.
Κανείς δεν απαξίωσε το παραμικρό σχετικά με την ΣΣΕ ,ούτε για την πορεία των διαπραγματεύσεων ,ούτε για την εκβασή της.Αυτοί που για ρεζέρβα θέλουν να κατασκευάσουν εχθρούς ή να μπορούν να ρίξουν το φταίξιμο σε περίπτωση αποτυχίας τους ... μάλλον σε αυτή την περίπτωση θα βρουν κλειστή την πόρτα.
Από το σωματείο ζητήσαμε να λάβει υπόψιν του ότι σύμφωνα με την δικαστική απόφαση ένας μηχανοδηγός με 35 χρόνια σήμερα έχει βασικό μισθό 1500 ευρώ και με την δικαστική απόφαση θα πάει στα 1700 και πανω ..Αρα για το σωματείο η διεκδίκηση αύξησης του μισθού πχ για τα 35 χρόνια είναι μισθός άνω της δικαστικής απόφασης.Νομίζουμε ότι είναι εύκολα κατανοητό ή κάνουν πως δεν το καταλαβαίνουν;
Οσον αφορά το τι αύξηση δίνει το 25% είναι αστείο να λένε ότι αφορα τις αποδοχές συνολικά και όχι τον βασικό..Μα δεν υπάρχει τίποτα αλλο στο σημερινό και στο προηγούμενο μισθολόγιο εκτός από τον βασικό μισθό και την προσωπική διαφορά.!!
Που είναι η εμπάθεια λοιπον; Να ζητάμε το αυτονόητο να ληφθεί υπόψιν;Κατηγορήσαμε κάποιον ;Ή μερικούς τους έπιασε τρόμος και πανικός από την παρατηρηση μας ;
Όσον αφορά το θέμα της δρομολόγησης συρμών από την παλιά γραμμή.
Εδώ η υποκρισία όχι μόνο περισσεύει αλλά ξεχειλίζει προκλητικά.
Είναι προκλητικό να μιλάει για «ανωνυμους» το συγκεκριμένο ιστολόγιο όταν κατα κόρον μέσω ανώνυμων σχολιαστών ,υβρίζει,εκβιάζει ,προσβάλει,απειλεί,ψεύδεται,κομπάζει , και τόσα άλλα που το έχουν κατατάξει στην κορυφή της ανηθικότητας .
Αυτό που δεν ξέρει ο αξιολύπητος συγγραφέας της αναρτησης του ιστότοπου της εργοδοσίας είναι οι διαμαρτυρίες επιβατών από τον Μώλο στα εκδοτήρια του Λιανοκλαδίου,τις διαμαρτυρίες συναδέλφων από την κίνηση αλλά και την έλξη οι οποίοι μας απευθύνθηκαν σύμφωνα με την ιδιότητα μας ως μέλη του ΔΣ της ΠΕΠΕ ή μήπως το ξεχάσατε αυτό;ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΗΚΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ...
Κανείς δεν αμφισβητεί την πιστοποίηση που μπορεί να παρέχει ο ΟΣΕ για την γραμμή αλλά
μερικοί ξεχνάνε τι γράφανε για τα ατυχήματα που έχουν συμβεί στην παλιά γραμμή.
Ξεχνάνε ότι για μήνες και για χρόνια δίναμε τηλεγραφήματα για τις χαλασμένες διαβάσεις μεταξύ Αμφίκλειας και Μπράλου και αυτές παρέμεναν χαλασμένες. γιατι δεν υπήρχαν ανταλλακτικά.
Ξεχνάνε μερικοί ότι στην πιστοποιημένη ως λειτουργική γραμμή από τον ΟΣΕ ότι στον Ασωπό είδαν τον χάρο με τα ματια τους .
Ξεχνάνε τις ακινησίες μέσα στα τουνελ τα οποια πνιγόσουν από τον καπνό.Ξεχνάνε τα χιόνια που έκαναν τα κλειδιά να μην γυρνάνε και την ζέστη που στράβωνε όλη την γραμμή.
Ξεχνάνε ότι η ταχύτητα στο εγχειρίδιο δρομολογίων ήταν 65 χλω και τελικά είχε πέσει στα 40..Αλλά γιατι τα ξεχνάνε όλα αυτα;
Όταν παραδόθηκε το Καλλίδρομο σε κυκλοφορία είχαμε επισημάνει τις ατέλειες και τις παρατηρήσεις κατα την παραλαβή που είχε κάνει η πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ και όχι μόνο.Ειχαμε επισημάνει ότι αντιμετώπισαν τους μηχανοδηγούς σαν πειραματόζωα και τους στέλνανε με τα εμπορικά να βγάλουν την σκόνη από μέσα.(Τώρα αν εμενε κανέναν τρενο μέσα στο τουνελ ψιλα γράμματα για τους εργοδοτικούς και κυβερνητικούς συνδικαλιστές)
Τι μας είπαν τότε; Οτι δεν θέλουμε να δούμε την αναπτυξη και να περνάνει τα τρένα από την νέα χάραξη.Μας κατηγόρησαν για εμπαθεια και ότι θέλουμε να επιστρέψουμε στην επικινδυνότητα της παλιάς γραμμής..ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ Η ΠΑΛΙΑ ΓΡΑΜΜΗ.
σήμερα δεν είναι...ΤΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!!!!
Μας κατηγορούν δε για ανέκδοτο για τον προαστιακό Τιθορέας όταν οι ίδιοι τον διαφήμιζαν ως μεγάλη επιτυχία !!!Θα τρελαθούμε τελείως με τις κωλοτούμπες τους!!!
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑΝ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2017
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΛΕΝΕ....(λιγοι οι μηνες για τετοια κωλοτούμπα δεν βρίσκετε;)
Εμεις τι ζητήσαμε;
- να παραμείνει ανοιχτή η παλιά γραμμή και να συντηρείται για εθνικούς σκοπούς αλλά και ως εναλλακτική για περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
- Να ικανοποιηθεί το αιτημα των κατοικων Μπράλου-Λιλαιας-Αμφίκλειας με τοπική συνδεση με συρμό προς ΤΙΘΟΡΕΑ κατι που θα αυξήσει τα τρένα με τα οποία ταξιδεύουν σήμερα σε 6!!
- Φθηνά τα εισιτήρια - να επανέλθουν οι εκπτωσεις..(αλλο ένα σημείο το οποίο προκάλεσε το άδεισμα των τρένων αφου πλεον είναι κατα πολύ ακριβότερα μετα την ιδιωτικοποίηση )
Υγ :το πιο ωραίο ήταν αυτό με τον « έμπειρο παρατηρητή» Ακόμα γελάμε εμείς και όσοι το διάβασαν .Αυτον δηλαδή που τον λοιδορεί και τον οικτίρει σήμερα όλος ο σιδηροδρομικός κόσμος (συνταξιούχοι και εν ενεργεία) για τα όσα έχει ξεστομίσει κατα καιρούς;Αυτόν τον ...έμπειρο λένε ή κανεναν άλλον;Μαλλον είχε πολύ αερα στο Βουνό και να βάλει ζακέτα .
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ