Κυριακή 1 Ιουλίου 2018

Σοβαρές ενστάσεις σιδηροδρομικών και επιβατών για την δρομολόγηση συρμών από την παλιά γραμμή.

Τις ενστάσεις τους μας μετέφεραν σιδηροδρομικοί (αλλά και μη σιδηροδρομικοί  ) για την δρομολόγηση του 1510 /1511 και 3520/3521 από την παλιά γραμμή.
Όπως μας μετέφεραν μόνο  η νέα γραμμή Τιθορέας -Λιανοκλαδίου  είναι αυτή που καλύπτει τις προδιαγραφές ασφαλείας για την δρομολόγηση συρμών αφού τα τούνελ που υπάρχουν  είναι κατασκευασμένα με τις απαραίτητες προδιαγραφές και έχουν όλα τα απαραίτητα συστήματα που απαιτούνται για την αντιμέτωπιση συμβάντων, κάτι που δεν ισχύει για τα τούνελ των 100 και πλέον ετών με τα ρήγματα,τις υποστηλώσεις ,χωρίς φωτισμό,χωρίς επικοινωνία,χωρίς πυρόσβεση και πολλά άλλα.
Σε ερωτησή μας ότι τόσο χρόνια πήγαιναν τα τραίνα από την παλιά γραμμή μας γιατί τώρα η διαφωνία μας είπαν ότι:

«τόσο καιρό που δρομολογούνταν συρμοί από την παλιά γραμμή  αυτό γίνονταν  αναγκαστικά καθώς δεν υπήρχε άλλη επιλογή .Με την παράδοση όμως της νέας  γραμμής όμως υπάρχει η επιλογή για πλήρη ασφάλεια στην κυκλοφορία. 
Θα  ήταν προτιμότερο και  θα έπρεπε να εξεταστεί μας είπαν η σιδηροδρομική σύνδεση του Μπράλου με την Τιθορέα  να γίνεται με τοπικό δρομολόγιο  ή με την επαναδρομολόγηση του προαστιακού Τιθορέας με επέκταση στο Μπράλο  που σήμερα είναι σε αναστολή.Δεν είναι δυνατόν οι πολίτες της Λαμίας ,της Στυλίδας,του Λιανοκλαδίου αλλά και τον άλλων περιοχών να αντιμετωπίζονται ως πολίτες β κατηγορίας και να ταξιδεύουν σε μια παλιά γραμμή και με ντηζελοκίνητους συρμούς και οι κάτοικοι των Αθηνών,της Χαλκιδας,της Κορίνθου,του Κιάτου να απολαμβάνουν ηλεκτροκίνηση και νέες γραμμές.Η ΡΑΣ  και η υπηρεσία ασφάλειας του ΟΣΕ θα πρέπει να απαντήσει για το πως και το γιατί θα επιτρέψει την δρομολόγηση από την παλιά γραμμή  με τα τόσα προβλήματα Η παλιά γραμμή σίγουρα θα πρέπει να μείνει ανοιχτή και πρέπει να να συντηρείται  αλλά για εθνικούς σκοπούς και για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης»
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ