ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΟΙ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ ΣΤΟ ΜΑΙ
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΥΘΕΥΜΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ
Μεταξύ των στατιστικών των δευτερευουσών των μηχανοδηγών στο ΜΑΙ είδαμε πχ στη στήλη των διανυκτερεύσεων μηχανοδηγό με 82 διανυκτερεύσεις και στο τέλος μηχανοδηγό με 8 !!! διανυκτερεύσεις.
Είδαμε στις υπερωρίες μηχανοδηγό με 288 υπερωρίες και προς το τέλος μηχανοδηγό με 36 υπερωρίες!!!
Είδαμε στα 6ήμερα μηχανοδηγό με 50!! και μηχανοδηγό με 23!!!
Είδαμε στις νυχτερινές ώρες μηχανοδηγό με πάνω από 900 ώρες νύχτα και προς το τέλος
μηχανοδηγό με 14 ώρες νύχτα.
Στην χορήγηση δε των ρεπό μεγαλοσυνδικαλιστής της ''επαναστατικής κυβερνήσεως μας'' (που έχει σκίσει τα μνημόνια ) φιγουράρει 4ος από το τέλος στα ρεπό σε σύνολο 60 μηχανοδηγων!!!!!!
Μέσα στην εβδομάδα θα γίνει εκτεταμένη ανάλυση των στατιστικών σε κάθε πεδίο.
Θέλουμε όμως να απευθύνουμε ερώτημα προς τον προιστάμενο κεντρική υπηρεσίας ΜΑΙ κο Επαμ.Θεοδωρόπουλο για ποιον λόγο υπάρχουν αυτές οι αποκλίσεις;Τι σκοπεύει να κάνει για να αποκαταστήσει την ισονομία στην εργασία και τις οικονομικές απολαβές;
Τι σκοπεύει να κάνει ώστε πχ ενώ ένας μηχανοδηγός κάνει 26 υπηρεσίες εφεδρείας-ελιγμών άλλος επειδή είναι συνδικαλιστής να κάνει μόνο 4 !!!Τον εμποδίζουν τον εργατοπατέρα οι ελιγμοί στο ...έργο του αλλά δεν τον εμποδίζουν τα τρένα;Μήπως δεν θέλει να κουράζονται τα ποδαράκια του γιατί άλλων μηχανοδηγών έχουν πρηστεί με τα desiro ή μήπως είναι επειδή οι ελιγμοί δεν εχουν οικονομικές απολαβές;
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ