Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Μα καλά μιλάει το στέκι για δεκάωρα;

Πλεον εχουν καταλάβει ολοι τον ρόλο που παίζει το στέκι της έλξης διαχρονικά.
Κινείται μεταξύ προσωπικού συμφέροντος και εργοδοτισμού.Αυτά είναι τα στενά όρια του.
Για τα στατιστικά στο ΜΑΙ είπαμε όλη την αλήθεια και δεχθήκαμε προσωπική επίθεση.
Όμως οι αριθμοί δεν λένε ψέματα..
Όταν μιλάνε για υπερεργασία άνθρωποι που έχουν δουλέψει 24ωρο στο παρελθόν και δουλεύουν με ζήλο το κύκλωμα της Πέμπτης  διαχρονικά σηκώνουμε τα χέρια ψηλά.
Ενοχλήθηκαν όταν ειπαμε οτι θα αναρτήσουμε τα στατιστικά του 2016  και του 2017 που αφορούν διανυκτερεύσεις-υπερωρίες-αργίες...( για το 2016 οι 11 διανυκτερεύσεις μου με τις 61 σας είναι τεράστια διαφορά!!! και ενοχλεί, σας καταλαβαίνουμε)
ΑΛΛΑ ΚΑΙ  ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ
Ο προγραμματισμός εργασίας σας έχει προκαλέσει πολλαπλά προβλήματα στο προσωπικό.
Από  την Κυριακή  που βγαίνει  το πρόγραμμα εως το τέλος της εβδομάδας το χαρτί είναι αγνώριστο από τις αλλαγές που έχουν κάνει οι μηχανοδηγοί.Αυτό πολύ απλά  σημαίνει ότι τον προγραμματισμό εργασίας  που βγάζουν οι κύριοι της συνεξέλιξης  οι μηχανοδηγοί δεν τον δέχονται...Και αυτό ενοχλεί εξίσου

Όσον αφορά για το 3520 και  τα άλλα <<ωραία>> που γράφει το στέκι...
Η αλλαγή έγινε κατόπιν αιτήματος άλλου συναδέλφου που είχε πρόβλημα με το ωράριο.
Να θυμίσουμε μόνο ότι το 1510/1511  είναι ίδιο  δρομολόγιο με το 3520/3521 και για χρόνια το πηγαίναμε  με βοηθό στο Λιανοκλάδι.
Να αφήσουν το παραμύθι για τους βοηθούς καλύτερα όταν ήταν αυτοί που μίλαγαν για συγχωροχάρτια όταν ήρθαν οι συνάδελφοι στην έλξη.
Όσο για τα δεκάωρα που επικαλούνται οι διαχειριστές στονστέκι και γνωστοί εφεδρειομάχοι του αεροδρομίου δεν εχουν θέμα με 7 ή 8 ή 9 σερι δεκάωρα  στο αεροδρόμιο ούτε με τα εμπορικά των 15 ωρών και βάλε...
Με το 3520 έχουν θέμα για μια φορά το χρόνο...Ποιόν δουλεύουν;

Υγ αν έχετε τα κότσια βάλτε να δούμε ποιοί έχουν κάνει το 3520/3521 τα τελευταία 2 χρόνια...