Συνάδελφοι ,
Μετά το ΔΣ της ΠΕΠΕ και την σημερινή επιστολή του σωματείου προς την διοίκηση για τις μισθολογικές περικοπές που έκανε η διοίκηση ήρθε και η τυπική δικαίωση των όσων λέγαμε τόσο καιρό.
Στο ΔΣ της ΠΕΠΕ παρουσία πολλών συναδέλφων ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ παραδέχθηκε ότι η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εδώ και καιρό προσπαθεί να εφαρμόσει τις 6 ώρες μηχανοδήγησης,να κλείσει τον Στρυμόνα και την Ειδομένη αλλά και να περικόψει απολαβές από τους μηχανοδηγούς.
Να θυμίσουμε στους μηχανοδηγούς τι μας έλεγαν τόσο καιρό:
Μετά το ΔΣ της ΠΕΠΕ και την σημερινή επιστολή του σωματείου προς την διοίκηση για τις μισθολογικές περικοπές που έκανε η διοίκηση ήρθε και η τυπική δικαίωση των όσων λέγαμε τόσο καιρό.
Στο ΔΣ της ΠΕΠΕ παρουσία πολλών συναδέλφων ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ παραδέχθηκε ότι η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εδώ και καιρό προσπαθεί να εφαρμόσει τις 6 ώρες μηχανοδήγησης,να κλείσει τον Στρυμόνα και την Ειδομένη αλλά και να περικόψει απολαβές από τους μηχανοδηγούς.
Να θυμίσουμε στους μηχανοδηγούς τι μας έλεγαν τόσο καιρό:
- Μας έλεγαν οτι η εγκύκλιος για τις ώρες μηχανοδήγησης ήταν για το καλό μας!! ενώ στην πραγματικότητα γνώριζαν ότι η διοίκηση θέλει να εφαρμόσει τις 6 ώρες μηχανοδήγησης.
- Μας έλεγαν οτι αυτή η διοίκηση θέλει και μπορεί και τα λύνει όλα για πρώτη φορά από τότε που ανέλαβε .Δεν θα κλείσει καμία έδρα και ορίστε ... έκλεισε τον Στρυμόνα.Μηχανοδηγοί από διάφορες έδρες που διαμαρτύρονταν για τα κυκλώματα εργασίας τα οποία εκπόνησε ο εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός μαζί με την διοίκηση δέχθηκαν το ιντερνετικό μένος από τον μπλογκ του ΣΥΡΙΖΑ έλξης.
- Για την εγκύκλιο που έκανε περικοπή στους ελιγμούς μας αποκαλούσαν γραφικούς ,ανεύθυνους,προβακάτορες,επικίνδυνους και μας έλεγαν ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Ήταν σενάρια φαντασίας.Αυτό τον μήνα όχι μόνο οι ελιγμοί αλλά και οι διανυκτερεύσεις ΔΕΝ πληρώνονται.
- Για την έλλειψη προσωπικού μας έλεγαν οτι για πρώτη φορά η διοίκηση αποφάσισε 75 προσλήψεις και είναι απλά τυπικό το θέμα για να έρθουν.
- Μας έλεγαν για την μαθητεία των βοηθών ότι και αυτό το πρόβλημα το είχαν λύσει μαζί με την <<καλή>> διοίκηση .Ακόμα περιμένουμε να ξεκινήσει!
Η <<καλή>> διοίκηση έγινε ξαφνικά κακή διοίκηση και νομίζουν ότι θα χάψουμε το παραμύθι τους.
Αυτοί δεν πήγαιναν και έκοβαν πίτες μαζί τους,τους χτυπούσαν παλαμάκια στο χορό τους και τους ασπάζονταν ένθερμα;
Πριν το τραγικό δυστύχημα πόσα άλλα δεν είχαν γίνει που απλά απλά δεν είχαν θύματα ;
Πόσα συμβάντα έχουμε τα τελευταία χρόνια που μας οδήγησαν τελικά στον τοίχο του Αδένδρου;
ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;....
Η απάντηση ;
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ.
Οι διοικητικές αλλαγές που έγιναν πρόσφατα είναι αυτές που οδήγησαν στην σημερινή σύγκρουση της διοίκησης και των μέχρι χθες υποστηρικτών της.
Το δικό μας σχόλιο για αυτές τις αλλαγές είναι ένα
ΑΛΛΑΞΕ Ο ΜΑΝΩΛΙΟΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΛΛΙΩΣ!!
Αυτό που εξοργίζει σήμερα τους περισσότερους μηχανοδηγούς είναι ότι για την ίδια έλλειψη προσωπικού ,για τις ίδιες κακές συνθήκες,και την ίδια πολιτική ιδιωτικοποίησης και εντατικοποίησης της εργασίας άλλαξαν το τροπάρι σαν να μην συμβαίνει τίποτα.Σαν να μην υπήρξε ποτέ το χθες.
Το πρόγραμμα εργασίας το βγάζουν με λάθη οι ίδιοι άνθρωποι που το έβγαζαν και χθες σωστά
Το πρόγραμμα εργασίας το βγάζουν μονήμερο ή διήμερο οι ίδιοι άνθρωποι που μέχρι χθες το έβγαζαν εβδομαδιαίο.
Στην πλάτη των μηχανοδηγών κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να παίζουν τα παιχνιδάκια τους .
ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ-ΝΕΑ ΕΛΞΗ
Έχουν καταλάβει λάθος αν νομίζουν ότι θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια..
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ