Είναι ξεκάθαρο οτι η διαπλοκή δίνει τα ρέστα της για να περάσουν οι σχεδιασμοί της διοικησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σχεδιασμοί που θέλουν την περαιτέρω εντατικοποίηση της εργασίας του μηχανοδηγού,την εξάλειψη αντιδράσεων ,την μόνιμη έκθεση του μηχανοδηγού σε κίνδυνο και την ελαχιστοποίηση του κόστους της εργοδοσίας σε όλους τους τομείς.
Η υποτιθέμενη <<ιστορική συμφωνία >> για τις ώρες μηχανοδήγησης που επικαλείται η συνεξέλιξη είναι πραγματικά ιστορική.Αποτελεί ιστορικό σημείο προδοσίας και οσφυοκαμψίας των ανθρώπων που μας οδήγησαν στην ιδιωτικοποίηση προεξάχοντος του σημερινού προέδρου της ΠΕΠΕ.
Του γνωστότερου στην οικογένεια της έλξης σε όλη την επικράτεια ως προέδρου της ιδιωτικοποίησης.
Του γνωστότερου στην οικογένεια της έλξης σε όλη την επικράτεια ως προέδρου της ιδιωτικοποίησης.
Η συμφωνία που επικαλούνται αλλά και η αναφορά τους για γνώση από μερους τους ,της τελικής πρότασης της διοίκησης ή μέρους αυτής, αποτελεί και ιστορικό παραδοχής για κρυφές διαβουλεύσεις στην πλάτη των μηχανοδηγών μεταξύ συνεξέλιξης και διοίκησης Αποτελεί απόδειξη οτι η ηγεσία της συνεξέλιξης λειτουργεί σαν το μακρύ χέρι της διοίκησης και της κυβέρνησης στους χώρους δουλειάς .
Είναι οι άνθρωποι τους αναμεσά μας....
Νομίζουν οτι δεν καταλαβαίνουμε για ποιο λόγο θέλουν να αλλάξει η εγκύκλιος Κουτρουμπά ;Να σας πούμε γιατί το επιδιώκουν...
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΛΑ
Η εγκύκλιος Κουτρουμπά αποτελεί αγώνα της ΑΣΚΕ και απόλυτη επιτυχία της ..
Η ΑΣΚΕ συγκρούστηκε με την διοίκηση της Κουτρουμπά που την διόρισε η ΝΔ ,συγκρούστηκε με την ΔΑΚΕ και πέτυχε να νικήσει..Αντι για τα 6ωρα μηχανοδήγησης και τα 600 χιλόμετρα απόστασης που επιδίωκαν τότε καταλήξαμε στο
οι μηχανοδηγοί να εργάζονται στα χειριστήρια μέχρι 5 ώρες και στις 2 1/2 ώρες να τους χορηγείται διάλλειμα μισής ώρας το οποίο προσμετράται στον χρόνο εργασίας..Πεντέμισι ώρες μαζί με το διάλλειμα ο μέγιστος χρόνος.
Αυτή την εγκύκλιο επικαλέστηκε πρίν λίγο καιρό μεγαλοστέλεχος της συνεξέλιξης και έκοψε το τρένο στο Ρέντη όταν πέρασε τις 5 ώρες μηχανοδήγησης...
Τι έκανε η συνεξέλιξη για αυτό ;Το διαφήμισε σε γενική συνέλευση οτι αποτελεί δική της επιτυχία της που δεν υπερεργάζονται οι μηχανοδηγοί..
Τον αγώνα της ΑΣΚΕ τον λένε δική τους επιτυχία..
Τον αγώνα της ΑΣΚΕ τον λένε δική τους επιτυχία..
Έτσι απλά χωρίς χωρίς ντροπή .Με το να μην λένε την αλήθεια ή απλά να λένε την μισή αλήθεια..
Να μας πουν αν τα σημερινά κυκλώματα εργασίας του προαστιακού και της Χαλκίδας έχουν διάλλειμα στις 2 1/2 ώρες;
Να μας πουν αν τα σημερινά κυκλώματα περνάνε ή όχι τις 5 ώρες μηχανοδήγησης;
Πότε υπήρξε συμφωνία της ΑΣΚΕ και μάλιστα σιωπηρή για 5 μιση ώρες μηχανοδήγηση;
Μήπως στο ταραγμένο μυαλό κάποιων;Η σιωπηρή συμφωνία και ο μπούσουλας των κυκλωμάτων είναι δική τους επιννοήση και πατάει πάνω στην διαχρονική γκαιμπελίστικη πρακτική που ακολουθούν σαν ευαγγέλιο.<<Πες πες μπορει και να το πιστεψουν στο τέλος>>
Μόνοι τους προχώρησαν σε διαμόρφωση τέτοιων υπηρεσιών και μάλιστα το έλεγαν επιτυχία.!!! Αλλά ούτε αυτά τα αίσχη που δημιούργησαν τους είναι αρκετά και το προχωράνε ένα βήμα παραπέρα..
Πιο εντατικά..πιο εργοδοτικά..πιο κυβερνητικά..
Πιο εντατικά..πιο εργοδοτικά..πιο κυβερνητικά..
Και ο γκαιμπελισμός συνεχίζεται..
Πρώτη φορά συγκρίνεται η μηχανοδήγηση με 2 μηχανοδηγούς με αυτή που γίνεται με έναν μηχανοδηγό.
Ενώ σαν ΑΣΚΕ ζητάμε όριο μηχανοδήγησης στις ΔΗ εδώ και τόσο καιρό σου λένε οτι 2 μηχανοδηγοί ή 1 ένας με βοηθό μπορεί να πάνε στο φεγγάρι..Και κλαίνε και από πάνω..
Το να πηγαίνεις στο φεγγάρι το θεωρούν νορμάλ...Οτι έιναι νόμιμο είναι και ηθικό που έλεγε μια ψυχή..
Το σημείο όμως που πραγματικά μας βγάζει από τα ρούχα μας είναι το σημείο που υπαρχει σύγκριση της κατάστασης του δικτύου το 2007 με σήμερα!!!
ΜΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ;
Το δίκτυο σήμερα είναι σε απόλυτα νούμερα χειρότερο από ότι ήταν το 2007..
Τα δρομολόγια ήταν πολύ περισσότερα,το τροχαίο υλικό ήταν σε απείρως καλυτερη κατάσταση,υπήρχε προσωπικό στο σύνολο των κλάδων ...Μετα από 3 μνημόνια το δίκτυο είναι σε μόνιμη βραδυπορεία,το προσωπικό είναι κάτω από το όριο ασφαλείας ,η ελλειμματική συντήρηση γίνεται μόνο από εργολάβους,το τροχαίο υλικό ακινητεί μέρα παρά μέρα ή κυριολεκτικά σέρνεται ..
Το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσ/κη έχει φτάσει τις 6 ώρες και βάλε ..και μιλανε για ίδια υποδομή!!!Μηπως ξεχνάνε καποιοι τα ατυχήματα;Τους εκτροχιασμους; Τις συγκρούσεις;Τις διασπάσεις ;
Αν αυτό δεν είναι θράσος τότε τί είναι ;
Η πρόταση της διοίκησης για τις ώρες μηχανοδήγησης αποτελεί ιστορικό ντοκουμέντο να το δείχνουμε στις επόμενες γενιές .Πως μια κατ'ονομα <<αριστερή διοίκηση >>της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξετεντωσε την εργασία του μηχανοδηγού και πως κάποιοι <<συνεργάτες>> βγήκαν να τους υποστηρίξουν.
<<Έλα μωρέ τι είναι 10 % παραπάνω ....αφού και τώρα έτσι γίνεται..Αυτό είναι το αποτέλεσμα σήμερα .Η διοίκηση που είναι καλή απλά να βοηθήσει θέλει..>>
Α ναι; Σοβαρά;..για πείτε μας ποια υπηρεσία σήμερα είναι στις 6 ώρες και 10 λεπτά;
Εδω εγκαλείστε για τα σημερινά αισχη των υπηρεσιών χωρίς διάλλειμα...
Μηπως να θυμίσουμε τι έλεγαν για τις προηγούμενες υπηρεσίες τους προαστιακού ; Μηπως να αναδημοσιεύσουμε τις αναρτησεις τους;
ΤΩΡΑ ΤΑ 6 ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥ;
Για να συνοψισουμε και να καταλαβουν οι μηχανοδηγοί το μεγεθος της προδοσιας..
- ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΗΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΑ;
- ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ;
- ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ Η ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ;
- ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ 5 ΩΡΕΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ;
- ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΣΜΟΘΕΤΕΙΤΑΙ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΑ ΣΤΗΝ <<ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ>>;
ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ που το θέμα θα πάει σε γενικές συνελεύσεις καθώς θα έχουμε την ευκαιρία να αποδείξουμε στην οικογένεια της έλξης τα πραγματικά κίνητρα της εργοδοτικής και κυβερνητικής συνεξέλιξης .Θα δει ο κόσμος οτι η ηγεσιία της συνεξέλιξης στα σημαντικά θέματα παιρνει πάντα το μέρος της εργοδοσίας προκλητικά και με φανατισμό
ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ που θα εμφανιστεί νεο σχέδιο ωρών μηχανοδήγησης με ...<<τυράκια>>...Αυτα τα <<τυράκια>> που κατηγορούσε η συνεξέλιξη πριν μπει στην αγκαλια της εξουσίας..
Τυράκια που ίσως να αλλάζουν τον συντελεστή των χιλιομέτρων μετά τις 5 ώρες (αν θέλει καποιος..)Λέμε τώρα εμείς οι <<σπεκουλαδοροι>>....)
Χαιρόμαστε διπλά που οι μηχανοδηγοί θα δουν οτι για χάρη της διαπλοκής τα γραμμάτια που απαιτεί η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εξοφληθούν για τις εξυπηρετήσεις της ρίχνουν στον Καιάδα ένα ολόκληρο κλάδο..
ΠΙΣΤΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΣΑΝΟ ΚΑΙ ΝΕΡΟ νομίζουν οτι με συνταγές του χθές μπορούν να κοροιδεψουν τους μηχανοδηγούς ενώ προετοιμάζουν το έδαφος για τους νέους ιδιοκτητες .Τους Ιταλούς ιδιοκτήτες στους οποίους θα σταθούν δίπλα τους σαν πιστοί επιστάτες της εργοδοσίας να είστε σίγουροι για αυτό
Θελουμε να ξεκαθαρίσουμε οτι θα αντιπαλέψουμε με κάθε τρόπο αυτούς τους σχεδιασμούς απευθυνόμενοι στους μηχανοδηγούς ..
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ