Απο ξεναγήσεις στις εγκαταστάσεις της τεχνικής βάσης για τους <<επενδυτές>> η διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ σκίζει. Δίνει τα ρέστα της για να δουν οι Ιταλοί τι τεφαρίκι θα πάρουν. Αλλά συνάδελφοι μην ξεχνάτε .Αυτή η διοίκηση ( των σιδηροδρομικών )είναι <<αντίθετη >>στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ.
Εν τω μεταξύ ομως το τροχαίο υλικό έχει αφεθεί στην τύχη του .Κυριολεκτικα σέρνεται με συνέπεια οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια να χτυπάνε κόκκινο.
Οι επιβατες σε κάθε δρομολόγιο έχουν το "μπονους "τους που ξεκινάει από έκπτωση στο επόμενο εισιτήριο μέχρι και εντελώς δωρεάν εισιτήρια.
Παρτε ενα παραδειγμα με την ΔΗ 220.029 και τους υπερτροφοδότες στο 0.4 και στο 0.6 Αποτέλεσμα η ταχύτητα να είναι μεταξύ 25 και 27 χλω σε ανάβαση 17/οοο.
Είπατε τίποτα;
Εν τω μεταξύ ομως το τροχαίο υλικό έχει αφεθεί στην τύχη του .Κυριολεκτικα σέρνεται με συνέπεια οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια να χτυπάνε κόκκινο.
Οι επιβατες σε κάθε δρομολόγιο έχουν το "μπονους "τους που ξεκινάει από έκπτωση στο επόμενο εισιτήριο μέχρι και εντελώς δωρεάν εισιτήρια.
Παρτε ενα παραδειγμα με την ΔΗ 220.029 και τους υπερτροφοδότες στο 0.4 και στο 0.6 Αποτέλεσμα η ταχύτητα να είναι μεταξύ 25 και 27 χλω σε ανάβαση 17/οοο.
Είπατε τίποτα;