Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

H απάντηση που λάβαμε από τον ανταποκριτή του ΣΚΑΙ στο Λονδίνο για την δήλωση Βαρουφάκη για τον ΟΣΕ

Καταλαβαίνουμε ότι η επίμαχη αναφορά του υπουργού οικονομικών για τον ΟΣΕ στην συνάντηση του με τα στελέχη του σιτυ στο Λονδίνο προκάλεσε πολλαπλά συναισθήματα.
Απορία ,οργή,σύγχυση αλλά και αμφισβήτηση για το αν έγινε καν η δήλωση.
Επειδή δεχθήκαμε άδικη επίθεση για την αναδημοσίευση!! απο το σαιτ του σκαι της ειδησης  που αφορά την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ για 1 ευρώ ,απευθυνθήκαμε στον ανταποκριτή του σκαι στο Λονδίνο κο Θανάση Γκαβό.
Ρωτήσαμε τον κο Γκαβό αν μπορεί να επιβεβαιώσει αυτή την πληροφορία ή αν ήταν παρών στην συνάντηση του κου Βαρουφάκη με τα στελέχη του σιτυ.Του εξηγήσαμε ότι επικοινωνήσαμε μαζί του για λόγους τιμής καθώς μας κατηγόρησαν για αναξιοπιστία μαζί με πολλά άλλα
Διαβάστε τις μας απάντησε


Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.

Σε ό,τι αφορά την ανταπόκρισή μου, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι τα όσα αναφέρονται, περιλαμβανομένων τα των σιδηροδρόμων, βασίζονται σε ίδια γνώση ή διαστραυρωμένες πληροφορίες από αξιόπιστες πηγές.

Νομίζω ότι είναι αυτονόητο πως φροντίζω οι ανταποκρίσεις μου να μην περιέχουν ψέματα.

Δουλειά μου είναι να μεταφέρω γεγονότα και πληροφορίες - με ακρίβεια. Δεν είναι δουλειά μου και σίγουρα όχι πρόθεσή μου με τις ανταποκρίσεις μου να κάνω πολιτική ή να εμπλακώ σε πολιτικές ή άλλες αντιπαραθέσεις στην Ελλάδα ή αλλού. Επομένως, θα περιοριστώ στη διαβεβαίωση προς εσάς ότι η επίμαχη αναφορά στο θέμα του σιδηρόδρομου είναι ακριβής.

Με εκτίμηση,

Θανάσης Γκαβός