Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021

Επιστολή του συναδέλφου Γρηγόρη Αλεξανδρή μηχανοδηγού ΜΑΙ


Η ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ
Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Η αναφορά σε πρόσωπα και θέσεις ευθύνης αλλά και στον τρόπο διαχείρισης είναι…τυχαία!

Την επιστολή αυτή την γράφω με αφορμή τα τελευταία, τραγελαφικά θα έλεγα γεγονότα, που έχουν σχέση με την πλήρωση θέσεων ευθύνης του κλάδου μηχανοδηγών.

Η Διεύθυνση προσωπικού προκήρυξε θέσεις ευθύνης του κλάδου με απόλυτη όπως αποδείχθηκε προχειρότητα και χωρίς να τηρηθούν ούτε τα προσχήματα αξιοκρατίας.

Και εξηγώ γιατί, αφού όμως φρεσκάρω λίγο τη μνήμη αυτών που συνεχώς αναφέρονται στο αυτοδιοίκητο του κλάδου.

Είναι πια καθαρό ότι η Έλξη απώλεσε αριθμητικά αρκετές θέσεις ευθύνης, με την εφαρμογή του οργανογράμματος που είναι σε ισχύ!
Θέσεις ευθύνης που κατείχαν μηχανοδηγοί, πέρασαν σε άλλες ειδικότητες και αυτό δυστυχώς το σωματείο της ΠΕΠΕ το αντιμετώπισε με προκλητική χαλαρότητα, ίσως για να φτιάξει άλλοθι για όσα σήμερα συμβαίνουν.

Στις 1/3/2021 προκήρυξε η Διεύθυνση προσωπικού θέση ευθύνης για το τμήμα κυκλοφορίας, με συγκεκριμένα προσόντα και ημερομηνία λήξης!

Ω του θαύματος την επόμενη, η ημερομηνία λήξης άλλαξε και η προκήρυξη πήρε ΠΑΡΑΤΑΣΗ…

Στις 9/11/2021 η Διεύθυνση προσωπικού προκηρύσσει νέα θέση ευθύνης για το ΜΑΙ με προυπόθεση οι ενδιαφερόμενοι να έχουν συμπληρώσει 15 έτη προϋπηρεσίας ως μηχανοδηγοί(και το μηχανοδηγοί το τονίζω)!

Εντελώς ξαφνικά αλλάζουν οι όροι και τα 15 χρόνια προϋπηρεσίας κάνουν μία γεναία βουτιά και πέφτουν στα 7 χρόνια, φωτογραφίζοντας μάλιστα συγκεκριμένο υπάλληλο ώστε να μπορεί δηλώσει συμμετοχή στην διαδικασία…αξιολόγησης!

Να φανταστείτε ότι κοιτούσαν τα κινητά τους με αγωνία ακόμα και οι καινούργιοι μηχανοδηγοί μήπως κάνει και άλλη βουτιά η προϋπηρεσία και μπορέσουν να πάνε και εκείνοι σε κάποια θέση με την προϋπόθεση «να μάθουν να ψηφίζουν σωστά»…

Δεν ξεχνάμε βέβαια ότι με ευθύνη της Διοίκησης, την ανοχή ή ακόμη και τη συναλλαγή με συγκεκριμένους συνδικαλιστές, εντελώς ξαφνικά το ισχυρότερο τυπικό προσόν για ανάληψη θέσης ευθύνης είναι η…ασθένεια!

Μια τακτική που προκαλεί τριγμούς στο προσωπικό, καθώς υπάλληλοι με πολύ λίγα χρόνια υπηρεσίας βρίσκονται σε θέσεις προϊσταμένων, ενώ οι βετεράνοι συνεχίζουν να εργάζονται κανονικά μη έχοντας πια να περιμένουν τίποτε!


Αξιοκρατία και σεβασμός για γέλια και για κλάματα…

Αυτές και άλλες μεγάλες “επιτυχίες” αποκαλύπτονται καθημερινά από την διεύθυνση προσωπικού που κάνει ότι μπορεί, αν πρόκειται να προστατεύσει τους κολλητούς, τους αρεστούς και τους ομογάλακτους!

Το ανέκδοτο όμως των ημερών είναι το περιβόητο «ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ» που…διασφαλίστηκε με την από 20/11/2021 τοποθέτηση συναδέλφου διοικητικής υπάλληλου, στην θέση υπευθύνου προγράμματος(φύλλο), που η προκήρυξη για την πλήρωσή της, αφορούσε μόνο τον κλάδο των μηχανοδηγών, προέβλεπε συγκεκριμένη προϋπηρεσία, έγιναν αιτήσεις ενδιαφέροντος, πάρθηκαν συνεντεύξεις από τους υποψηφίους, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα εντελώς παράτυπα, τηλεφωνικά σε κάθε υποψήφιο και τελικά και αυτήν τη θέση ο κλάδος την έχασε!

Όμως απ’οτι φαίνεται, εκεί στην διεύθυνση προσωπικού, αρέσκονται στο να εξυπηρετούν ή και να υπηρετούν υπαλλήλους συγκεκριμένης συνδικαλιστικής παράταξης, ονομάζοντας αξιοκρατικό κάθε τι αδικαιολόγητο.

Αναρωτιέμαι και λέω: Αυτή είναι η νέα εταιρική κουλτούρα;

Το προεδρείο της ΠΕΠΕ άχνα, τσιμουδιά;


Η μάλλον όχι…Μίλησαν και ψέλλισαν κάτι για εξωτερικές παρεμβάσεις κλπ. αλλά αυτό φαίνεται ήταν το άλλοθι που έψαχναν για να καλύψουν τις παρασκηνιακές μεθοδεύσεις και την αδιαφορία τους.

Νομίζω ότι η νέα διοίκηση οφείλει να εξετάσει τα γεγονότα ώστε να σταματήσει ο διασυρμός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κυρίως στο εσωτερικό της εταιρείας, στους δεκάδες συναδέλφους που καρτερικά περιμένουν να επικρατήσει η δικαιοσύνη και η ισότητα!

Εάν δεν γίνει τότε θα θερίσουν ότι σπέρνουν!!!


Αλεξανδρής Γρηγόρης
Μηχανοδηγός ΜΑΙ
Αντιπρόεδρος ΔΑΚΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ