Η προώθηση των σχεδιασμών των επιχειρηματικών ομίλων σε Τουρισμό, Logistics, Ενέργεια κ.ά. σε βάρος των λαϊκών αναγκών είναι το κυρίαρχο στοιχείο του νομοσχεδίου «Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα - Μικροκινητικότητα - Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών» του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο ψηφίστηκε χτες στην Ολομέλεια της Βουλής από ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ.
Το νομοσχέδιο φέρει τη σφραγίδα των κατευθύνσεων της ΕΕ για τις «πράσινες» μπίζνες και διαμορφώνει το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα πατήσουν οι επιχειρηματικοί όμιλοι, για να τσεπώσουν τα δισεκατομμύρια που ετοιμάζονται για το λεγόμενος κόστος μετάβασης στην κλιματική αλλαγή, όσο και από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Συνοπτικά ρυθμίζεται το θεσμικό πλαίσιο για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, την «απομάκρυνση» των συμβατικών οχημάτων από το κέντρο των πόλεων, αλλά και την αντίστοιχη προσαρμογή των λεγόμενων Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) που θα συμβάλουν τάχα, όπως ανέφερε και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής, για την ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών, τη διαμόρφωση ελεύθερων χώρων και άλλα παρόμοια.