Τετάρτη 1 Ιουλίου 2020

Ανακοίνωση από την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ


ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΣΟΣΕ


                                                                                                       1  ΙΟΥΛΙΟΥ  2020
Συνάδελφοι Σταθμάρχες

Μετά από τις καταλήψεις, ως κατάλοιπα του παρελθόντος και κινήσεων εντυπωσιασμού του προεδρείου της ΠΕΣΟΣΕ στο Θριάσιο και στην ΤΡΥΔΙΚ, υπέπεσε στην αντίληψή μας, καθώς δεν ενημερωθήκαμε θεσμικά ως μέλη της ΠΕΣΟΣΕ, τηλεγραφική επιστολή του προέδρου του σωματείου μας στην οποία και ζητά να επανδρωθεί με πιστοποιημένο προσωπικό μηχανοδηγού η ΔΓ85 η οποία και ανήκει στον ΟΣΕ.

Το τηλεγράφημα, εκτός της Κυκλοφορίας, απευθύνεται στην ΠΕΣΟΣΕ, στην Εισαγγελία Αθηνών, στην ΡΑΣ και στην ΠΕΠΕ.
      Οι Σταθμάρχες ως προσωπικό υψηλής ευθύνης, οι οποίοι αγωνιούν καθημερινά καρδιοχτυπώντας για το μεροκάματο, βλέποντας τον Οργανισμό να τον ξεμασκλίζουν πολλοί απ’ όσους εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια ως προστάτες, ζητούν απαντήσεις και ρωτούν τον πρόεδρο και τα μέλη του προεδρείου της ΠΕΣΟΣΕ: Με τον καινούργιο ΓΚΚ που ορθώς δεν συμφώνησε το συνδικαλιστικό κίνημα αλλά τον ψήφισε και τον έφερε ο ΣΥΡΙΖΑ αφαιρώντας από τους Σταθμάρχες κάθε αρμοδιότητα, μήπως έχουμε επιφορτιστεί να κάνουμε τον τροχονόμο στις αμαξοστοιχίες ζητώντας από το προσωπικό τις άδειες μηχανοδηγών και από ποιό άρθρο του Κανονισμού  απορρέουν αυτά τα καθήκοντα;

Οι Σταθμάρχες ρωτούν: Για ποιούς εργάζεται, ποιόν εξυπηρετεί αυτή η ενέργεια, σε ποιους δίνει εξετάσεις και γιατί το απευθύνει στην ΡΑΣ και στο σωματείο της ΠΕΠΕ. Μήπως προς όφελος ιδιωτικών συμφερόντων;

Οι Σταθμάρχες ρωτούν: Μήπως γνωρίζει ο πρόεδρος που είναι αγαστή συνεργασία με την ηγεσία της ΠΕΠΕ ποιος εμποδίζει τον ΟΣΕ να πιστοποιήσει μηχανοδηγούς για να μπορεί να ασκεί τα καθήκοντά του εκτελώντας ο ίδιος εργασίες υποδομής;
Οι Σταθμάρχες ρωτούν: Γιατί δεν έχει γίνει τέτοια επιστολή διαμαρτυρίας ποτέ για τους εργολάβους που κυκλοφορούν στο δίκτυο;
Οι Σταθμάρχες ρωτούν: Ποιόν ρόλο έχει παίξει ο  ΣΥΡΙΖΑ, η ΡΑΣ, με παρεμβάσεις ποιών εφαρμόζονται διακρίσεις μεταξύ εταιρειών με κανονιστικές και νομοθετικές ρυθμίσεις με τις οποίες επωφελούνται ιδιωτικές εταιρείες ενώ υπονομεύουν τον ΟΣΕ, αφαιρώντας τα εργαλεία ανάπτυξής του εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος και των εργαζομένων; 


      Συνάδελφοι

          Όπως έχουμε ξαναγράψει, τα τελευταία χρόνια στήθηκε ένας ύπουλος και υπόγειος  μηχανισμός απαξίωσης των θεσμών και εκφοβισμού των εργαζομένων, οι οποίοι και απομακρύνθηκαν από τους δημοκρατικούς θεσμούς και την κοινή δράση. 
Πίσω απ’ αυτήν την προσπάθεια τρομοκράτησης και φίμωσης των ελεύθερων εργαζομένων από αλλότριους, υπάρχει σχέδιο με σκοπό την παράδοση και τον πλήρη έλεγχο του δημόσιου Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος, της ίδιας της εργασίας μας  δηλαδή που καθημερινά παρέχουμε κάτω από αντίξοες συνθήκες, θέτοντας σε κίνδυνο την επιβίωσή μας.
Εξ ου και ο πόλεμος προς την Πανελλήνια  Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, καθώς όπως έχει ανακοινωθεί υφαίνεται διασπαστική κίνηση εντός του συνδικαλιστικού  κινήματος με την δημιουργία μιας νέας ομοσπονδίας, αντί να σκέφτονται το πως θα ενοποιηθούν οι δυνάμεις μας.
 Φαίνεται όμως, σε αντίθεση με τον κορωνοϊό-COVID-19 που είναι εχθρός αόρατος ταλαιπωρώντας την ανθρωπότητα και ο οποίος  αντιμετωπίζεται με επιβολή καραντίνας, πως ο ιός της υπονόμευσης του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος είναι ορατός πια και έχει χτυπήσει πολλούς "συναδέλφους" και μη, οι οποίοι ενώ έχουν την ευθύνη της ίασής του, με πράξεις σκοπιμότητας ή άγνοιας, δεν  πράττουν όπως οφείλουν τα ανάλογα.
         Σήμερα και μετά από τόσα χτυπήματα που δέχονται οι εργαζόμενοι και το συνδικαλιστικό κίνημα, θεωρούμε πως όλες οι ειδικότητες θα πρέπει εργαστούν για την δημιουργία   ενός ισχυρού σωματείου υποδομής.



ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΟΣΕ
ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ  ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΜΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗ     ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ
ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΦΕΛΕΙΣ