Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

ΑΦΙΕΡΩΜΑ :ΤΡΟΧΑΙΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΜΕΡΟΣ Α'

Ηλεκτράμαξες Η/Α HellasSprinter (Siemens-KraussMaffei)


Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Κανονικής Γραμμής 1435 χιλ
Ισχύς: 5000KW, 6725 ΗΡ
Σύστημα Ηλεκτροκίνησης: 25kV, 50 Hz
Διάμετρος νέου τροχού 1250
Τελική ταχύτητα: 200 χλμ/ω,
(Κατά την παραλαβή  της στα δοκιμαστικά δρομολόγια έπιασε τελική 218 χλω στο τμήμα Ευαγγελισμός-Λεπτοκαρυά)

Βάρος: 80 τόνοι.
4 κινητήριοι άξονες,
4 Ηλεκτροκινητήρες
Οι ηλεκτράμαξες HellasSprinter χαρακτηρίζονται από υψηλή διαθεσιμότητα και υψηλή αξιοπιστία

Πρώτη γενιά 6 Η/Α (1999),
Δεύτερη γενιά 24 Η/Α - (2005)
Συνολική Δύναμη: 30
Κατάλληλες και για επιβατικό και για εμπορικό έργο
Αρίθμηση 120.001-120.030
(παλιά αρίθμηση 561-566)



ΑDTRANZ DE2000


1998 – σήμερα
Κατασκευαστής Adtranz / Bombardier (D)
Τόπος κατασκευής Kassel, Γερμανία
Όνομα γενιάς DE2000
Χρόνος καστασκευής 1997, 2003-2004
Είσοδος σε λειτουργία 1998 / 2004
Κατασκευάστηκαν 36
Σχεδιασμός Υπεραστικές ταχείς και εμπορευματικές αμαξοστοιχίεςΑριθμός συρμών
1η παρτίδα: Α.471-Α.496 (μετέπειτα 220 001-220 026)
2η παρτίδα: 220 027-220 036
Μήκος βαγονιού 19,400 χιλιοστά
Πλάτος 4,26 μ.
Ύψος 4,26 μ.
Πόρτες 4
Διάμετρος ροδών 1,1 μ.[1]
Μέγιστη ταχύτητα 200  km / h
Βάρος 80 τόνοι (81,6 όταν πληρούνται)
Έλξη DE
Πρωτοστάτης 2x MTU 12V396TC13
Είδος μηχανής 2x MTU 12V396TC13
Ελκτική δύναμη 260 kN
Μετάδοση Ηλεκτρική
Σύστημα ηλεκτρισμού AC
Βασίζονται στο πρότυπο Octeon της ADtranz, και παρουσιάζουν παρόμοια χαρακτηριστικά με τις Ιταλικές E412 και τις PKP EU43, ενώ διαθέτουν τους ίδιους κινητήρες (MTU 12V396TC13) με τις αυτοκινητάμαξες AEG DE IC-2000N. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει προδιαγραφές μετατροπής σε ηλεκτράμαξα


ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

* στοιχεία και απο mixanikosose