Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Σχόλιο Λοκομοτίβα για τα τεκταινόμενα στον σιδηρόδρομο

Μερικοί πέφτουν από τα σύννεφα.Εκπλήσονται από αυτά που συμβαίνουν στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Μήπως όμως αντί να παριστάνουν τους έκπληκτους να  κοιτάξουν την πραγματικότητα κατάματα και επιτέλους να τολμήσουν να κάνουν αυτοκριτική ...;;
Γιατί σήμερα μιλάμε για ιδιωτικές σιδηροδρομικές εταιρείες στον ελληνικό σιδηρόδρομο;
Γιατί σήμερα ακούμε για συνταξιούχους που θέλουν να δουλέψουν στα τρένα;
Γιατί σήμερα δίνουμε λόγο στην ΡΑΣ και γιατί υπάρχει αυτή;
Γιατί η Κομισιόν θέλει να πληρώσει ο ΟΣΕ 12 δις;


 Πριν λίγο καιρό σε συνελεύσεις του κλάδου έλξης ειχαμε ενημερώσει για την δραστηριοποίηση ιδιωτικών σιδηροδρομικών εταιρειών στην Ελλάδα..Η απάντηση από μέλη παράταξης για την επισήμανση μας ήταν περιπαικτική  και με εμφανή σκοπό ..Δεν υπάρχει τίποτα έλεγαν. Ποιοι ιδιώτες;..(Σήμερα όμως ...λένε ακριβώς τα αντίθετα εντρομοι μπροστά στο μέλλον που έρχεται._)
Σε συνελεύσεις του κλάδου  της έλξης είχαμε επισημάνει τον πολυτεμαχισμό του σιδηροδρόμου,την ιδιωτικοποίηση της εκμετάλλευσης και των άλλων δραστηριοτήτων...
Απάντηση ; Δεν το παίρνει κανένας το μαγαζί...( ε τελικά το πήραν...)
Σε συνελεύσεις του κλάδου της έλξης  είχαμε επισημάνει για τον κίνδυνο από τις πολιτικές της ΕΕ με την ενοποίηση των δικτύων με την διαλειτουργικότητα  και τον ενιαίο σιδηροδρομικό χώρο, για την αλλαγή των συνθηκών εργασίας των σιδηροδρομικών προς το χειρότερο,για την μείωση των θέσεων εργασίας  και την απασχόληση συνταξιούχων στις ιδιωτικές σιδηροδρομικές εταιρείες στις χώρες των ...<<εταίρων>>
Σε συνελεύσεις του κλάδου είχαμε επισημάνει την θέληση των ιδιωτών να συμπιέζουν το κόστος σε βάρος της ασφάλειας..

Τι συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα; Ποια είναι η ρίζα του κακού;

Η ρίζα του κακού   είναι ο καπιταλιστικός τρόπος ανάπτυξης .Κρύβουν από τους εργαζόμενους οτι σε αυτόν τον  τρόπο ανάπτυξης το κέρδος των ομίλων είναι το <<ευαγγέλιο>> και οτι τα κέρδη προέρχονται από το στίψιμο των εργαζομένων.
Μέσα λοιπόν  από αυτό τον τρόπο ανάπτυξης που επιβάλλει η ΕΕ ο σιδηρόδρομος θα πρέπει να λειτουργεί σε ανταγωνιστικό πλαίσιο δηλαδή να ξεζουμίζονται οι εργαζόμενοι σε αυτόν και να κερδίζουν τα αφεντικά.
Για αυτό τον λόγο ιδιωτικοποιούν κρατικές δομές,για αυτόν το λόγο σπανε σε θυγατρικές εταιρείες τον σιδηρόδρομο,για αυτό φέρνουν ιδιώτες στα τρένα,για αυτό υπάρχουν οι διάφορες ρυθμιστικές αρχές που θα επιβλέπουν τον ..ανταγωνισμό των ιδιωτών,για αυτό φέρνουν συνταξιούχους να δουλεύουν και για αυτό ψάχνουν για παράνομες(κατα την άποψη τους ) κρατικές ενισχύσεις .
Για αυτό ας μην πέφτουν από τα σύννεφα μερικοί.Αυτά στήριξαν αυτά έρχονται..
Ο ευρωμονόδρομος απαιτεί φθηνά μεροκάματα ,ανταγωνισμό και καθόλου δικαιώματα..
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ