Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Π.ΤΕΡΖΟΓΛΟΥ : ΕΛΗΞΕ Η ΟΜΗΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ



Θέλω να ευχαριστήσω τη Διοίκηση του ΟΣΕ, την ΠΟΣ και τους συναδέλφους του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μου και συγκάλεσαν σήμερα το Συμβούλιο, προκειμένου να λήξει η ομηρία μου από την πολιτική και συνδικαλιστική δίωξη που μου είχαν επιβάλει ο Υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ κ. Σπίρτζης και η προηγούμενη Διοίκηση (Κακουλάκης – Θεοχάρης) του ΟΣΕ, σε συνεργασία με την παράταξη τους Δίκτυο Σιδηροδρομικών.

Δεν μπορώ να ευχαριστήσω ονομαστικά ένα ένα τα μέλη του Συμβουλίου, γιατί αποτελεί εσωτερικό υπηρεσιακό όργανο του Οργανισμού. Οι σιδηροδρομικοί πάντως, τους γνωρίζουν.
Ευχαριστώ ιδιαίτερα το συνάδελφο μου Θανάση Λεβέντη, εκπρόσωπο των εργαζομένων στο Δ.Σ. του ΟΣΕ, που παραβρέθηκε στο Συμβούλιο ως εκπρόσωπος μου.
Η απόφαση του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου, με την οποία απαλλάχθηκα ομόφωνα, δεν αφορά μόνο το πρόσωπο μου!
Κατ΄ αρχήν, τιμά τους αγώνες που έχουν δώσει οι σιδηροδρομικοί για πιστή τήρηση και εφαρμογή των κανονισμών, σε όλους τους εργαζόμενους και όχι το διαχωρισμό τους σε ημέτερους και μη.
Επαναβεβαιώνει το δικαίωμα των σιδηροδρομικών να συλλογούνται και να εκφράζονται ελεύθερα και να ασκούν κριτική τόσο στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου στο οποίο υπάγονται και στην κυβέρνηση, όσο και στη Διοίκηση του ΟΣΕ, όταν διαπιστώνουν ότι οι ενέργειες τους, αντιστρατεύονται τα συμφέροντα του ελληνικού λαού. Πόσο μάλλον όταν η κριτική αυτή, ταυτίζεται με την κριτική που ασκούν βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
Καταδίκασε την ατομική τρομοκρατία που επιχείρησε να επιβληθεί με τις διαδοχικές μεταθέσεις και τη «θέση στο ψυγείο» εργαζόμενου με 35 χρόνια συνεχούς εργασίας σε έναν Οργανισμό όπως ο ΟΣΕ, με τεράστιες ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τους δεκάδες συναδέλφους μου, που μου συμπαραστάθηκαν τους 14 μήνες που διήρκεσε η δίωξη.
(Όταν καθαρογραφεί το σκεπτικό της απόφασης και εφόσον μου δίνεται το δικαίωμα να το δημοσιοποιήσω, θα πούμε περισσότερα.)

Παναγιώτης Τερζόγλου