Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

ΥΠΕΡ των 9ωρων και της υπερεργασίας ο Φανφάρας και το στέκι του .

Και η υποκρισία έχει ένα όριο αλλά κυριολεκτικά  ο  Φανφάρας της έλξης το έχει ξεπεράσει εις διπλούν ...Θα ξεκινήσουμε με τα όσα κατα καιρούς έχει αναρτήσει  το στέκι της εργοδοσίας  τόσο για τα κυκλώματα εργασίας όσο και για την υπερεργασία..και θα καταλήξουμε στην πρόταση κυκλώματος για τον προαστιακό που κατατέθηκε στο σωματείο στην συνεδρίαση του ΔΣ την 18/02/2019


ΙΟΥΛΙΟΣ 2017 

1)Όταν η εργοδοτική ηγεσία της ΠΕΠΕ  για πρωτη φορά «έλυσε» το θέμα  των κυκλωμάτων του προαστιακού .Πως το έλυσε ;Επέβαλε αποκλεισμό   του ΜΑΙ από την πρόσβαση  στο Κιάτο.

Αυγουστος 2017

2) Όταν η εργοδοτική ηγεσία της ΠΕΠΕ «έλυσε» πάλι το πρόβλημα εφαρμόζοντας συνεχόμενη μηχανοδήγηση 6 ωρων (ενώ έλεγε άλλα ) και  το βασικότερο χωρίς κανένα διάλειμμα .Οι μηχανοδηγοί είχαν φτάσει σε  απελπισία με πολλούς να  μην έχουν χρόνο για να κανουν την ανάγκη τους  και να κατουράνε σε μπουκάλια (ναι καλά διαβάσατε) ή να πηδανε στις ράγες για να πάνε πίσω από το τρένο  .Για την εργοδοτική ηγεσία της ΠΕΠΕ και ειδικά για τον Φανφάρα τον μεγαλύτερο συνδικαλιστικό απατεώνα  όλων των εποχών δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα στις υπηρεσίες και είχε  δε φτάσει στο έσχατο σημείο να υπολογίζει τις αλλαγές χειριστηρίων ως διάλλειμα!!!!!

Σύντομα όμως αποκαλύφθηκε  όλη η αλήθεια για τα κυκλώματα και για  όσα  είχαν προηγηθεί πριν την εφαρμογή τους.
Με εμπιστευτικό email κρυφά από το σωματείο ο φαιδρός πρότεινε στην διοίκηση     κυκλώματα με   συνεχόμενη μηχανοδήγηση χωρίς διάλειμμα για να γλιτώσει μία υπηρεσία...
Μάλιστα τις αρχές του ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ του 2017 αρθογραφούσε υπερ των κυκλωμάτων με το παρακάτω κείμενο και κατά εκείνων που διαμαρτύρονταν..
Αθροιζε τα διαλλείματα με τα δικά του μαθηματικά ...ως  εξής  δύο 9λεπτα και δύο 12λεπτα 42 ολόκληρα λεπτα διαλειμμα μας έλεγε!!!



Παρουσίασε κυκλώματα κυριολεκτικά ουρανοκατέβατα χωρίς να παρουσιαστούν στο σωματείο το τονίζουμε αυτό  και μιλούσε για εξοικονόμηση μιας υπηρεσίας και  για τέλος των 9 ωρων .Τα 9ωρα συνεχίζουν να υπάρχουν μέχρι και σήμερα.
Μιλούσαν για μίξη υπηρεσιών Χαλκίδας -Κιάτου !! και  το παρουσίαζαν ως άνοιγμα της προσβασης του ΜΑΙ στο Κιατο..
Δύο 12 λεπτες διακοπές στο ΣΚΑ έβλεπε  ο φιαδρός και διάλειμμα  στο ΣΚΑ  εκεί που δεν έχει ούτε υπόστεγο!!! 

Όταν  προχθές καταθέσαμε στο ΜΘ την πρόταση κυκλωμάτων  με το «σπασιμο» του 1552-1557  και του 2532-2537  σε 2 υπηρεσίες  από την εμπάθεια τους και τον πανικό τους (πρόεδρος και γραμματέας) δεν διάβασαν καλά  το κύκλωμα και κραύγαζαν περι κωλοτούμπας της ΣΥΠΕ για υπηρεσίες Χαλκίδας-Κιάτου καθώς όταν αυτοί το πρότειναν (το παραδέχθηκαν αθελά τους ότι αυτοί είχαν προτείνει τα κυκλώματα)  εμείς λέγαμε ΟΧΙ.Όταν ερωτήθηκαν σε ποιο σημείο είδαν Χαλκίδα-Κιάτο έχασαν την μιλιά τους.ΕΡΩΤΗΘΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 6 ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΤΟ ΧΑΛΚΙΔΑ -ΚΙΑΤΟ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ και δεν απάντησαν ΠΟΤΕ.
Στο κύκλωμα που προτάθηκε δεν υπάρχει πουθενά μίξη υπηρεσίας Χαλκίδας Κιάτου....
Κοιτάξτε τι έγραφαν!


Οι αντιδράσεις των μηχανοδηγών ενάντια στα κυκλώματα του φαιδρού  συνεχίστηκαν και συγκεντρώθηκαν υπογραφές  σε επιστολή διαμαρτυρίας παρά την λυσσαλέα προσπάθεια του  να τις σταματήσει καθώς ζητούσε από τους μηχανοδηγούς να μην υπογράφουν..
Η άδικη και ανήθικη πρακτική του να εκδικηθεί με εξοντωτικά κυκλώματα  τους μηχανοδηγούς τον ανάγκασε σε σύντομη αναδίπλωση με παραδοχή του λάθους του.

Τι έκαναν λοιπόν ;

Η παράταξη της συνεξέλιξης προχώρησε  σε  απευθείας κατάθεση  νέων κυκλωμάτων  στην διοίκηση και όχι στο σωματείο  (για δεύτερη φορά) ώστε   να προστεθεί διάλλειμα στις υπηρεσίες που  μερικές εβδομάδες είχαν στείλει κρυφά  πίσω από την πλάτη των μηχανοδηγών

Συνάδελφοι όπως διαπιστώνετε  από τα παραπάνω σε καμία περίπτωση η σημερινή  ηγεσία της ΠΕΠΕ  στο πολύ πρόσφατο παρελθόν δεν σεβάστηκε την παραμικρή δέσμευση  και ηθικό κανόνα.
Απέστειλε κυκλωματα εντατικοποίησης με παραβίαση των ωρών μηχανοδήγησης
Απέστειλε κυκλώματα χωρίς διάλλειμα για τον μηχανοδηγό
Απέστειλε κυκλώματα κρυφά από το σωματείο
Απέστειλε κυκλωματα με Χαλκίδα-Κιάτο

Τι πραγματικά έγινε στην συνεδρίαση του ΜΘ

Ο γγ της ΠΕΠΕ και εκπρόσωπος της ΕΝΟΤΗΤΑΣ υπερασπίστηκε ΘΕΡΜΑ  την πρόταση της διοίκησης για τα κυκλώματα στον άξονα ως μία θετική πρόταση που βοηθάει στην αποσυμπίεση των εδρών και ειδικά το ΜΑΙ.
Διαβάστε την πρόταση  της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ΜΑΙ 
50 διανυκτέρευση  601
52 »»»»»»»»»»»»»»  51
56 »»»»»»»»»»»»»  53
58  »»»»» »»            55
60 »»»»»»»»»»»»»»59
600 »»»»»»»»»»»»»61 

Δράμα 
91/90 (Δ-Θ-Δ)
600/601 (Δ-Αλ-Δ)
2 επίκουροι ΜΘ

ΜΘ 
90 δν 601 
600 δν 91 

ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΝΤΗ ΚΑΙ Ο ΓΓ ΤΗΣ ΠΕΠΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΕ  ΩΣ ΚΑΛΟ...
ΔΥΟ  ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΆ ΕΠΙΚΟΥΡΟΙ ΣΤΟ ΜΘ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΕ ΚΑΛΟ

ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΙ  ΑΥΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΝ ΕΙΔΑΜΕ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ....


Για τους  2 επίκουρους από το ΜΑΙ  για το ΜΘ  τα δύο συνεταιράκια δεν είδαν κανένα πρόβλημα  .
Διαδοχικά όποιος θέλει θα πηγαίνει επίκουρος στο ΜΘ είπε  ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ όταν σήμερα στο ΜΑΙ με πολύ μεγάλη δυσκολία βγαίνει το πρόγραμμα και μάλιστα όταν οι επικουρίες στο  ΜΘ θα είναι σχεδόν για ένα  τρίμηνο...!!!!
Άλλη μια κωλοτούμπα από την συνεξέλιξη που τώρα δεν έχει κανένα προβλημα με τις επικουρίες αν είναι ..εθελοντικές...!!!!

-Όσον αφορά τις άδειες που δεν χορηγήθηκαν...με αφορμή ερώτηση συναδέλφου από το ΜΘ που συνταξιοδοτείται για το αν μπορεί να πάρει την άδεια αντι να την πληρωθεί..

Επισημάνθηκε απο εμας οτι η απόφαση του Αρείου Πάγου είναι ξεκάθαρη.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η μεταφορά της άδειας στο επόμενο έτος και απαγορεύεται οποιαδήποτε συμφωνία μεταξύ εργοδότη και εργαζομενου προς αυτή την κατεύθυνση.
Η άδεια πρέπει να πληρωθεί με προσαύξηση 100%

Η τοποθέτηση του γγ της ΠΕΠΕ αποτέλεσε μνημείο εργοδοτισμού και αβανταρίσματος της διοίκησης..Υπάρχουν πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται είπε..Κάποιοι κρύβονται πίσω από τον νόμο για να πληρωθούν την άδεια είπε.Αν καποιος εργαζόμενος θέλει μπορεί να συννενοηθεί με την εργοδοσία να παρει την άδεια του και να μην την πληρωθεί....

Με μεγάλη ευκολια  ο γγ  της ΠΕΠΕ κατηγορησε  μηχανοδηγούς  ότι κρύβονται πίσω από τον νόμο  για να πληρωθούν την άδεια  ενω  είχαν δηλώσει  από την αρχή του έτους στο σχετικό έντυπο  να πάρουν άδεια  2-3 ημερών τον Δεκεμβριο και εγκλωβίστηκαν από την απαράδεκτη αναστολή αδειών .
Σε απάντηση της εξωφρενικής αυτής τοποθέτησης επισημαναμε  στους παρευρισκόμενους την  ύπουλη προσπάθεια του γγ της ΠΕΠΕ ο οποίος επιχειρεί να γλιτώσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ χιλιάδες ευρώ  ώστε να μην  χρειαστεί  να καταβάλει την πρασαύξηση του 100% για κάθε ημέρα αδείας. Η προσαύξηση του 100%   αποτελεί πρόστιμο για τον εργοδότη ώστε να τον αποτρέπει από το να μην χορηγεί τις άδειες στο προσωπικό.Ακόμα και εκεί ο εκπρόσωπος της ΕΝΟΤΗΤΑΣ θέλησε να βοηθήσει το αφεντικό παρασέρνοντας τους μηχανοδηγούς σε παγίδα.
Πρόεδρος και γραμματέας δεν  είχαν  καμία απάντηση για τον προγραμματισμό εργασίας και  το πως βρέθηκαν μηχανοδηγοί με υπόλοιπο αδείας 25 ημερών!!! 



Όσον αφορά το κύκλωμα που κατατέθηκε στο σωματειο  αυτό αποτελεί πρόταση και όχι εφαρμογή.
Ο γγ της ΠΕΠΕ την πρόταση την είδε ως επίθεση στην έδρα του Κιάτου!!!..Προφανώς επιθυμεί  να μειωθούν και άλλο τα ελάχιστα ρεπό που παιρνει κάθε έτος.


1) Με κριτήρια λοιπόν την μείωση του προσωπικού στο Κιάτο από 2 συνταξιοδοτήσεις και έναν συνάδελφο εκτός εργασίας λόγω προσωρινού προβλήματος υγείας η δυναμικότητα του Κιάτου περιορίζεται σημαντικά.Ήδη με τους σημερινούς υπηρετούντες υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στις αναπαύσεις...

2) Με την έλλειψη προσωπικού στο ΜΑΙ με το προτεινόμενο κύκλωμα μειώνεται 1 υπηρεσία.

3) Δεν υπάρχει καμία διανυκτέρευση του προσωπικου

4) ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ 9ΩΡΑ (αυτό ήταν που πραγματικά εκνεύρισε τον φαιδρό)

5) Σταματά το ΜΑΙ να στέλνει τον εφεδρικό μηχανοδηγό από 20:00 να πηγαίνει επιβάτης στο Κιάτο για να φέρει το τελευταίο τρένο από εκεί και το ΜΑΙ να μένει χωρίς προσωπικό για 4 ώρες .Πόσο μάλλον δε όταν αυτό είναι κανονικά υπηρεσία του Κιατου που αδυνατεί πάνω από τις μισές ημέρες του μήνα να την εκτελέσει.

6) Όλες οι υπηρεσίες έχουν διάλλειμα και όχι όπως γίνεται σήμερα  πχ με την 1.6 που δεν έχει διάλλειμα ούτε 20 λεπτά.

7)Ολες οι υπηρεσίες έχουν τον νόμιμο χρόνο μηχανοδήγησης και ουτε μια δέν έχει υπέρβαση σε αυτό.

8) Καμία μείωση στους χρόνους παραλαβής των υπηρεσιών.(Μην ξεχνάνε μερικοί ότι οι διερχόμενοι συρμοί δεν έχουν παραλαβή)


 Για να δωθεί τέλος στην απαράδεκτη σπέκουλα από τους εργοδοτικούς συνδικαλιστές που μιλάνε για διαλλείματα στα υπόστεγα μήπως να μας πουν που έκαναν διάλλειμα οι μηχανοδηγοί επί 10 χρόνια;Μήπως ήταν στα Λιόσια;Μήπως σε προηγούμενα κυκλώματα είχαμε υποχρεωτική παραμονή στα ΛΙΟΣΙΑ ;Γιατί κάποιοι ξεχνάνε...

Ακολουθεί η πρόταση που κατατέθηκε

ΚΙΑΤΟ
το Δ σημαίνει διάλλειμα

1).  3 00-11 00  
εφεδρεία + 1301 πειρ +1206 αερ 1207 Αθήνα Δ 1308 κιατο …

2). 5 30-13 30  
1303 πειρ + 1208 αερ 1209 πειρ Δ +1212 κιατο 

3) 08 30 -16 30  
επιβ 1309 Αθήνα + 1310 κιατο + 1315 πειρ  + 1220 Ρ  Δ  + 1318 κιατο 

10 30-18 30 
4) 1313 Λιοσια  Δ + 1314 κιατο + 1319 πειρ + 1322 κιατο 

5) 10 45-19 00   υπερ 0.15
επιβ 1313 έως Λιοσια +  υπηρεσία 1313 Λιόσια -πειρ +1218 αερ 1219 πειρ Δ + 1224 αερ + 2247 Λιοσια + 1324 κιατο  

6) 12 30-20 30 
1317 πειρ Δ + 1320 κιατο +1325 Λιοσια Δ 1326 κιατο 

7) 15 45-24 00 υπερ 0.15
1323 Λιοσια + 2246 αερ Δ + 2255/54 + 1231 πειρ +2302 κιατο και εφεδρεία 

8) 18 45 -03 00 υπερ 0.15
1329 Λιοσια  Δ  2258 αερ  +1233 πειρ + 2304 και εφεδρεία 

 ως 9η υπηρεσία Κορωπί -Λιοσια
Επιβάτης  1317-ΤΟΠΙΚΑ-Επιβάτης  1328

Α Ι Ρ 

1) 4 00-12 15 
1202 αερ 2203/02 Δ 2210/11 Δ /2219/18 +1213 Ρ

05 00-13 15 
2) 5) 1204αερ 2207/06 Δ 2215/14 Δ 2223/2222 + 1215 Ρ

08 15-16 15 
3) Ρ επιβ 1306 Αθήνα +1207 πειρ +1308 Αθήνα +επιβ 1209 πειρ + 1310  Αθήνα +1214 αερ 2227/26 Δ 2235/34 +1221 Ρ

11 15 -19 15
4) Ρ 1311 πειρ +  επιβ 1216 Ρ + υπηρεσία  αερ Δ 2231/30 Δ 2239/38 +1225 πειρ 1230 Ρ 

13 40 - 21 40 
5 ) Ρ  1220 αερ +2243 Λιοσια + 1223 πειρ + 1326 Λιοσια + επιβ κιατο +2301 Λιοσια+  επιβ Ρ 


12 45-20 45
6) Ρ  1215   πειρ + 1316 κιατο 1321 Λιοσια Δ +2242 αερ Δ 2251/50 + 2259 επιβΛιοσια + 1329 Ρ 

16 15-00 15 
7) επιβ 1322 κιατο + 1327 πειρ + 1232 αερ +2263/62  Δ 1237 Ρ 

15 15 -23 15 
8) επιβ 1320 Λιοσια + 1321 +1324 Λιοσια + 1325 πειρ Δ 1328 κιατο 2303 πειρ και κενό υλικό Ρ 

13 50-22 00 
9 ) Ρ 1217  πειρ + 1318 Ρ /1317 επιβα ΠΕΙΡ +1222  + 1223 πειρ Δ 1228αερ 1229 πειρ +2300 Λιοσια + 2301 πειρ και κενό υλικό 

18 30-02 30 
10) Ρ 1230 αερ + 2259 Λιοσια + 2300 κιατο 2305 Ρ  + και εφεδρεία 

4 30-12 30 
11) 1300 κιατο 1305 πειρ 1210αερ 1211 πειρ Δ 1216 Ρ

03 30-11 30 
12) 1200αερ  Δ 1203 πειρ +1304 κιατο 1309 πειρ + 1214 Αθήνα + επιβ 1311 

5 30-14 15 
13) 1302 κιατο 1307 πειρ +1212 αερ Δ 1217 Ρ 

5 30-13 30
14) Ρ επιβ 1204 αερ + 1205 πειρ +1306 κιατο 1311 Ρ  Δ + 1213 πειρ +1314 Λιοσια και επιβ 1315 Ρ

Τροποποιήσεις υπηρ Χαλκίδας 

1)  15 15 - 23 30 
1552 Χαλκίδα 1257 Ρ  Δ + 1329 πειρ +1234 αερ 1235 πειρ  +κενό υλικό ΑΙΡ
Δευτέρα   Παρασκευή 
Το Σ/Κ θα διαμορφωνεται  
15 30 – 23 30
Εφεδρεία  +  1329 πειρ + 1234 αερ /1235 πειρ + κενο υλικο ΑΙΡ

16 15 - 00 15 
2) Ρ επιβ 1321 πειρ + 1226 αερ 1227 πειρ + επιβ 1328 Αθήνα +  Δ 2532 Χαλκίδα 2537 Ρ