Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Ουραγό των εξελίξεων κατάντησαν την ΠΕΠΕ οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές

Ουραγό των εξελίξεων έχουν καταντήσει την ΠΕΠΕ εργοδοτικοί και κυβερνητικοί συνδικαλιστές που προσπαθούν να κρυφτούν πίσω από την ηγεσία του υπουργείου μεταφορών και τις ρυθμιστικές αρχές !!
Δεν μπορούν όμως με τίποτα να κρυφτούν από την αλήθεια.Και στο θέμα των συνταξιούχων και στο θέμα των ιδιωτικών εταιρειών που δυστυχώς θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα αλλά και για την ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ τους προδίδουν πολλά.

Θα θυμίσουμε στους συναδέλφους μηχανοδηγούς ότι στις συνελεύσεις του 2015 είχαμε προειδοποιήσει για τις ιδιωτικές σιδηροδρομικές  εταιρείες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα.Από όλες τις παρατάξεις μόνο η συνεξέλιξη αντέδρασε λυσσαλέα και μάλιστα με βαριές εκφράσεις  ενάντια  στην προειδοποίηση μας .Έλεγαν τότε οι συνδικαλιστές της οτι αυτά είναι παραμύθια και δεν υπάρχει κανένας ιδιώτης που να θέλει να έρθει στην Ελλάδα..Ηρθαν ή δεν ήρθαν τελικά;
Στην προειδοποίηση μας για την διαλειτουργικότητα των δικτύων  και για τον ενιαίο σιδηροδρομικό χώρο που θα οδηγήσει σε απολύσεις πανευρωπαικά του 40 % των σιδηροδρομικών  απλά γέλαγαν και έλεγαν ότι αυτό δεν θα γίνει ποτέ.
Στην προειδοποίηση μας ότι μηχανοδηγοί ξένων δικτύων γειτονικών χωρών θα έρχονται 150 χιλιόμετρα μέσα στο ελληνικό δίκτυο αντιδρούσαν και φώναζαν για παραμύθια.
Στην προειδοποίηση μας για συνταξιούχους μηχανοδηγούς που θα ανέβουν στα τρένα έλεγαν ότι δεν θα αφήσουν αυτό να γίνει ...
Ας δούμε λοιπόν  πρώτα  τι συμβαίνει με τους συνταξιούχους μηχανοδηγούς..
Δυστυχώς οι συνταξιούχοι μηχανοδηγοί που συνεχίζουν να  εργάζονται είναι μια θλιβερή πραγματικότητα στην Ευρωπαική Ένωση του ανταγωνισμού και της κερδοφορίας των σιδηροδρομικών εταιρειών όπως ακριβώς την θέλει και ο σημερινός πρόεδρος της ΠΕΠΕ.Θέλει ανταγωνισμό και κερδοφορία για τους ομίλους αλλά τα θέλει με κανόνες.(Οι κανόνες είναι το πρόβλημα  κατά την άποψη του .)
Στην Ελλάδα λοιπόν η  RAIL CARGO ( που δεν θα έρχονταν ποτέ να θυμίσουμε σύμφωνα με την συνεξέλιξη) αφού εξασφάλισε την σιδηροδρομική άδεια και τα απαραίτητα  πιστοποιητικά!! και αφού νοίκιασε τροχαίο υλικό (που έχει πληρωμένο ο ελληνικός λαός) προσέλαβε και συνταξιούχους μηχανοδηγούς.
Συνταξιούχοι μηχανοδηγοί που αποχώρησαν με μεγάλη πικρία από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω των  τελευταίων προαγωγών , όπως αυτές μεθοδεύτηκαν από τον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό και την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ενέδωσε στις απαιτήσεις των φαιδρών συνδικαλιστών.
Κατά την άποψη μας  όμως και αυτό το δηλώνουμε κάθετα ,η πικρία τους  ή οποιοσδήποτε άλλος λόγος δεν θα έπρεπε να τους οδηγήσει να επιστρέψουν ξανά στην εργασία .Ο συνταξιούχος είναι συνταξιούχος ο εργαζόμενος είναι εργαζόμενος και ο άνεργος είναι άνεργος.
Οι άνεργοι στην Ελλάδα είναι πάρα πολλοί εξαιτίας  αυτού του ανταγωνισμού και της ελεύθερης αγοράς (με κανόνες ή χωρίς) ,ακριβώς δηλαδή όπως επιθυμεί  ο απερχόμενος πρόεδρος της ΠΕΠΕ και αρθρογραφεί υπέρ τους .Οι άνεργοι στην Ελλάδα είναι πάρα πολλοί εξαιτίας των πολιτικών της σημερινής κυβέρνησης αλλά και των προηγούμενων αφού μοιράζουν ανεργία με το τσουβάλι για το καλό του ανταγωνισμού.

Οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές μετά την προσπάθεια της RAIL CARGO να παραλάβει το τροχαίο υλικό  με τους συνταξιούχους μηχανοδηγούς της  και να εκτελέσει δοκιμαστικά δρομολόγια είδαν το αφήγημα τους  να καταρρέει και πανικόβλητοι έτρεξαν στο υπουργείο μεταφορών για  να τους σταματήσουν.(Μέχρι εκείνη την στιγμή τάιζαν σανό και νερό τον κόσμο για τους συνταξιούχους που δεν θα τους άφηναν να πατήσουν στο μηχανοστάσιο)

Είναι αλήθεια ότι η  ΡΑΣ δεν δέχτηκε ότι οι συνταξιούχοι μηχανοδηγοί έχουν πιστοποίηση σε ισχύ και αν η σιδηροδρομική εταιρεία διαφωνεί μπορεί να απευθυνθεί στα δικαστήρια;

Είναι αλήθεια ότι η RAIL CARGO  κατόπιν  απευθύνθηκε στον ΟΣΕ για την πιστοποίηση των συνταξιούχων μηχανοδηγών  και ο ΟΣΕ τους είπε ότι θα ανοίξει την σιδηροδρομική ακαδημία την 1η ΜΑΡΤΙΟΥ για να κάνει επαναπιστοποίηση των συνταξιούχων;

Οι πανικόβλητοι εργοδοτικοί συνδικαλιστές  προσπαθώντας να πείσουν τον κόσμο της έλξης ότι τα έχουν όλα υπό έλεγχο μιλάνε για αλλαγή πλεύσης της RAIL CARGO και αλλαγής τακτικής λόγω της αγγελίας της ιδιωτικής εταιρείας  στα σιδηροδρομικά νέα  με την οποία ζητάει εν ενεργεία μηχανοδηγούς και βοηθούς.
Η  ΠΕΠΕ  δηλαδή  όπως μας λένε   ανάγκασε την ιδιωτική εταιρεία σε αλλαγή τακτικής  

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΤΕ;ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2016;

Πόσο πια οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές θα ταίζουν τον κόσμο ψέματα για την δήθεν αγωνιστικότητας τους;

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ;

1)Ο σιδηρόδρομος είναι κοινωνικό αγαθό.Είναι αναπτυξιακό εργαλείο και πρέπει να συνδέει κάθε γωνιά της χώρας προς όφελος του λαού.

2)Ο σιδηρόδρομος πρέπει να είναι ενιαίος και να είναι  κοινωνικοποιημένος .Να αποτελεί λαική περιουσία και όχι ιδιοκτησία των ομίλων.Φθηνά εισιτήρια , ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση για τον λαό.

3)Οι ''ρυθμιστικές αρχές'' που ρυθμίζουν τους κανόνες τους καπιταλισμού, της μήτρας δηλαδή που γεννά την ανισότητα ,είναι ο τρόπος για να λένε στον λαό ότι μόνο αυτός είναι δρόμος της ανάπτυξης.Της διαχείρισης δηλαδή του καπιταλισμού είτε από το κράτος είτε από τις συντεχνίες των εργοδοτών με κανόνες προς όφελος τους.

4) Η ελεύθερη αγορά και οι κανόνες της είναι στην ουσία ένα μύθευμα καθώς οι οι ισχυροι κεφαλαιούχοι υπαγορεύουν τους δικούς τους κανόνες εις βάρος των εργαζόμενων.

5) Ο ανταγωνισμός δεν φέρνει καμία ανάπτυξη πέρα από το γέμισμα της τσέπης αυτών που τον τροφοδοτούν.Μέσα από τον ανταγωνισμό οι εργαζόμενοι χάνουν σε μεροκάματα,σε δικαιώματα και σε παροχές προς όφελος των εργοδοτών που θέλουν την επιχείρηση τους αναταγωνιστική έναντι άλλων.Στην πλάτη των εργατων δηλαδή χτίζουν τα κέρδη τους.

6)Συμφωνίες τύπου ΠΕΠΕ αποτελούν μνημείο εργοδοτισμού και λαγού αρνητικών εξελίξεων για τους μηχανοδηγούς αλλά και τους υπόλοιπους εργαζόμενους.Μέσα σε λίγες σειρές καταργήθηκαν αμοιβές δεκαετιών(ελιγμοί)  ενώ θεσμοθετήθηκε ένα πλαίσιο εργασίας που καταργεί το πενθήμερο αλλά και το 40ωρο.Δηλαδή αποτυπώθηκε απόλυτα το πλαίσιο ανταγωνισμού και  της παραγωγικότητας που επιθυμούν οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές  και οι εργοδότες.

Η επόμενη σσε αν αφεθεί στα χέρια τους και είναι σε αυτό το πλαίσιο όπως περιγράφεται αχνά στην συμφωνία όνειδος της ΠΕΠΕ  θα αποτελεί την μεγαλύτερη ήττα για τον σιδηροδρομικό.
Οι εξελίξεις επιτάσσουν εγρήγορση από τους εργαζόμενους . Να  κλείσουν τα μάτια και τα αυτιά στην προπαγάνδα πρόθυμων εργοδοτικών συνδικαλιστών που έχουν μαθει να επιβιώνουν κανοντας τα θελήματα των αφεντικών.
Οι εξελίξεις επιτάσουν την συνέχιση του αγώνα κατά της ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου και όχι την μοιρολατρική και ύπουλη αποδοχή της όπως επιθυμεί ο απερχόμενος πρόεδρος της ΠΕΠΕ σε άρθρο του..
Οι εξελίξεις επιτάσσουν την υπεράσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων ,την διεκδίκηση των απωλειών που έχουμε υποστεί και την προσλήψη νέων σιδηροδρομικών με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαώματα.ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ.
Οι εξελίξεις επιτάσσουν τον αγώνα κατά των αντιασφαλιστικών και αντισυνταξιοδοτικών νόμων που έχουν φέρει σε απόγνωση συνταξιούχους οι οποίοι  επιστρέφουν στην εργασία (μαύρη ή κανονική) οι παραμένουν μετά από 40 χρόνια εργασίας με συντάξεις πείνας.

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ