ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

blog για τον σιδηρόδρομο και την επικαιρότητα

Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

Μια εικόνα χίλιες λέξεις..Έλξη 1955

1955 Το προσωπικό έλξης και οι τεχνίτες του ΜΑΙ
στις 2:24:00 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Blog για τον σιδηρόδρομο και όχι μόνο

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2024 (18)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (11)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
  • ►  2023 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
  • ►  2022 (53)
    • ►  Αυγούστου (4)
    • ►  Ιουλίου (6)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (18)
    • ►  Ιανουαρίου (20)
  • ►  2021 (258)
    • ►  Δεκεμβρίου (39)
    • ►  Νοεμβρίου (37)
    • ►  Οκτωβρίου (23)
    • ►  Αυγούστου (6)
    • ►  Ιουλίου (7)
    • ►  Ιουνίου (28)
    • ►  Μαΐου (30)
    • ►  Απριλίου (13)
    • ►  Μαρτίου (21)
    • ►  Φεβρουαρίου (18)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2020 (655)
    • ►  Δεκεμβρίου (33)
    • ►  Νοεμβρίου (66)
    • ►  Οκτωβρίου (47)
    • ►  Σεπτεμβρίου (29)
    • ►  Αυγούστου (31)
    • ►  Ιουλίου (54)
    • ►  Ιουνίου (66)
    • ►  Μαΐου (85)
    • ►  Απριλίου (46)
    • ►  Μαρτίου (77)
    • ►  Φεβρουαρίου (58)
    • ►  Ιανουαρίου (63)
  • ►  2019 (775)
    • ►  Δεκεμβρίου (84)
    • ►  Νοεμβρίου (89)
    • ►  Οκτωβρίου (60)
    • ►  Σεπτεμβρίου (57)
    • ►  Αυγούστου (29)
    • ►  Ιουλίου (66)
    • ►  Ιουνίου (43)
    • ►  Μαΐου (54)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (66)
    • ►  Ιανουαρίου (74)
  • ►  2018 (877)
    • ►  Δεκεμβρίου (74)
    • ►  Νοεμβρίου (119)
    • ►  Οκτωβρίου (92)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (49)
    • ►  Ιουλίου (71)
    • ►  Ιουνίου (35)
    • ►  Μαΐου (99)
    • ►  Απριλίου (75)
    • ►  Μαρτίου (74)
    • ►  Φεβρουαρίου (59)
    • ►  Ιανουαρίου (67)
  • ▼  2017 (939)
    • ►  Δεκεμβρίου (76)
    • ►  Νοεμβρίου (89)
    • ►  Οκτωβρίου (114)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ▼  Αυγούστου (72)
      • Δελτίο Τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ:Επαναλειτουργεί η λεωφορειακ...
      • Nεώτερα από την μαθητεία των βοηθών μηχανοδηγού
      • Διαμαρτυρία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Λάρισας για...
      • «Μαύρος Αύγουστος»: Έντεκα νεκροί εργάτες σε 30 μέ...
      • Eργασιακός μεσαίωνας
      • Το δίκιο
      • ΔΣ ΠΕΠΕ:Ο εργοδοτισμός τους είναι απροκάλυπτος.Σε ...
      • Ο κοινωνικός διάλογος και το μέλλον της εργασίας!!
      • Πριν το τέλος του έτους ξεκινά το έργο που θα φέρε...
      • 3 ώρες Τρίκαλα-Αθήνα, με τη νέα γραμμή του τρένου.
      • Άρχισαν και πουλάνε τρέλα !!!
      • Ανακοίνωση συναδέλφου Νίκου Ντάνου
      • Όταν θα καταργούσαν τον ΕΝΦΙΑ..
      • HMEΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ 28/08/2017
      • Βγήκαν παγανιά για να προωθήσουν την ιδιωτική ασφά...
      • Ένας ακόμα νεκρός εργάτης στην καθαριότητα
      • ΛΑΪΚΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ Περικοπές σε τρόφιμα και βενζίνες
      • Το τρένο σφυρίζει τέσσερις φορές στην Κομοτηνή
      • Μια εικόνα χίλιες λέξεις..Έλξη 1955
      • Με ...τρενοποδήλατο στην παρατημένη μετρική γραμμή...
      • Aρχισε το ολοκληρωτικό ξεπούλημα της Ελλάδας
      • ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΛΟΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ...
      • Αβεβαιότητες
      • Δελτίο τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τον εκτροχιασμό του 53
      • Ελλάδα – Βουλγαρία υπογράφουν τη σιδηροδρομική σύν...
      • Κατήργησαν την υπηρεσία ελιγμών 14:00-22:00 στο Μ...
      • Διαδήλωση του ΠΑΜΕ στις 9 Σεπτέμβρη στη ΔΕΘ
      • ΛΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΥΛΗΣ:Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την ...
      • Σε ισχύ από σήμερα το απαράδεκτο κύκλωμα του Προα...
      • Τα “εγκλήματα” του κομμουνισμού
      • Νέα κωλοτούμπα από την συνεξέλιξη μετά τις διαμαρ...
      • Σταμάτησαν τα λεωφορεία Λιόσια-Νερατζιώτισσα επειδ...
      • Η εγκύκλιος για τις ώρες μηχανοδήγησης και το νέο ...
      • Ευελιξία και πετσοκομμένοι μισθοί οι «πυλώνες» της...
      • Το «θαύμα» δεν είναι για όλους...
      • Η "ελαφρά υπογειοποίηση" κλειδί για να φτάσει το τ...
      • Οδοιπορικό θλίψης στην παρατημένη Πελοπόννησο
      • Με το τσουβάλι τα ψέματα το στέκι.Έγιναν και σεναρ...
      • 66η ημέρα .Να επιστραφούν τα χρήματα στο ταμείο τω...
      • Από την ζέστη θα είναι ή τους έχει γίνει συνήθεια...
      • Άρχισαν την προπαγάνδα υπέρ του κυκλώματος έκτρωμα...
      • Ανακοίνωση ΑΣΚΕ για τα κυκλώματα εργασίας στο ΜΑΙ
      • Αποκαλύπτουμε το παρασκήνιο πίσω από το κύκλωμα έκ...
      • Τίθεται σε εφαρμογή το κύκλωμα έκτρωμα
      • Μεγάλη αίσθηση προκάλεσε η αποκάλυψη μας για το π...
      • Σοκ και δέος από υπηρεσία του προτεινόμενου κυκλώμ...
      • To στέκι πάλι βούτηξε στην λάσπη ..
      • 8 νεκροί σε ενάμιση μήνα ..
      • Στους χώρους δουλειάς γίνονται 20 εργατικά «ατυχήμ...
      • Τους αποκαλύπτουμε .Διαβάστε τα email και τις απα...
      • Η ΑΣΚΕ ζήτησε ενημέρωση από ΔΙΚΑΜ & ΠΕΠΕ για την ...
      • Eπιλεκτική διαχείριση από τον προγραμματισμό διάλυ...
      • Υπογραφές για το έργο που φέρνει πιο κοντά την Πάτ...
      • Μνημόνιο ανάπτυξης στο σιδηροδρομικό τομέα υπέγραψ...
      • Τροχαίο υλικό,επιστολές και ρυμούλκηση desiro με r...
      • Εκπαίδευση μηχανοδηγών από Πάτρα και Κιάτο στο κ...
      • Αθλιότητες από το στέκι της ξεφτίλας
      • Δελτίο Τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ 4/8/2017.Κανονικά τα δρομολό...
      • Aνακοίνωση ΠΑΜΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ με αφορμή τον εκτρο...
      • Καμία έκπληξη: ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ μαζί στην απόρριψη τη...
      • Ερώτηση του ΚΚΕ στη βουλή για τα σοβαρά προβλήματα...
      • Δελτίο Τύπου TΡΑΙΝΟΣΕ 03/08/2017 – Προσωρινή διακ...
      • ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ :ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ
      • Περικοπές και μάλιστα αναδρομικές στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
      • Μισή δέχτηκε την τροπολογία του ΚΚΕ η κυβέρνηση ΣΥ...
      • Ανακοίνωση ΚΟ Φυλής του ΚΚΕ:Να αναβαθμιστεί τώρα τ...
      • Αντιδράσεις για τον αποκλεισμό του ΜΑΙ από το Κιάτ...
      • Αλητεία από το στέκι της έλξης..Τους απαντάμε όπως...
      • Aνακοίνωση επιτροπής κατοίκων Δήμου Φυλής για την ...
      • ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Τροπολογία του ΚΚΕ για να θεω...
      • Προαστιακός: Σε 35 λεπτά στο αεροδρόμιο, σε 1 ώρα ...
      • Άκαρπη η συνάντηση κατοίκων των Α. Λιοσίων με τη...
    • ►  Ιουλίου (80)
    • ►  Ιουνίου (67)
    • ►  Μαΐου (81)
    • ►  Απριλίου (45)
    • ►  Μαρτίου (90)
    • ►  Φεβρουαρίου (52)
    • ►  Ιανουαρίου (80)
  • ►  2016 (1128)
    • ►  Δεκεμβρίου (86)
    • ►  Νοεμβρίου (85)
    • ►  Οκτωβρίου (66)
    • ►  Σεπτεμβρίου (82)
    • ►  Αυγούστου (57)
    • ►  Ιουλίου (97)
    • ►  Ιουνίου (117)
    • ►  Μαΐου (135)
    • ►  Απριλίου (106)
    • ►  Μαρτίου (70)
    • ►  Φεβρουαρίου (103)
    • ►  Ιανουαρίου (124)
  • ►  2015 (1802)
    • ►  Δεκεμβρίου (121)
    • ►  Νοεμβρίου (129)
    • ►  Οκτωβρίου (136)
    • ►  Σεπτεμβρίου (139)
    • ►  Αυγούστου (149)
    • ►  Ιουλίου (112)
    • ►  Ιουνίου (179)
    • ►  Μαΐου (162)
    • ►  Απριλίου (163)
    • ►  Μαρτίου (205)
    • ►  Φεβρουαρίου (188)
    • ►  Ιανουαρίου (119)
  • ►  2014 (354)
    • ►  Δεκεμβρίου (212)
    • ►  Νοεμβρίου (142)

Διαβάζουμε και αυτα

  • ΠΑΜΕ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Ετικέτες

  • ιστορια του σιδηροδρόμου
  • ΙΣΤΟΡΙΚΑ

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

Φόρτωση...
Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Από το Blogger.