Όπως όλοι γνωρίζουν έχουμε εκφραστεί με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ενάντια στην απασχόληση των συνταξιούχων στα τρένα.Είτε αυτοί έρχονται ως μηχανοδηγοί είτε ως συνοδοί είτε με άλλη σιδηροδρομική ειδικότητα.Να θυμίσουμε λοιπόν σε μερικούς με αδύνατη μνήμη τα διάφορα μπλοκάκια με τα οποία κατά καιρούς συνταξιούχοι επέστρεψαν για να ''βοηθήσουν '' την ''κατάσταση'' όπως λένε .Να θυμίσουμε σε μερικούς με αδύνατη μνήμη ότι δεν κράτησαν ενιαία στάση απέναντι σε όλα τα μπλοκάκια, αλλά περιόρισαν την κριτική τους σε μερικά πρόσωπα.Για άλλους απλά σιώπησαν.
Να θυμίσουμε επίσης σε μερικούς τι γράφαμε όταν ρωτάγαμε για την ''επίσκεψη'' της RAIL CARGO στον ΟΣΕ και το τι ειπώθηκε με την διοίκηση του ΟΣΕ.ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ 18/02/2018
Οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές μετά την προσπάθεια της RAIL CARGO να παραλάβει το τροχαίο υλικό με τους συνταξιούχους μηχανοδηγούς της και να εκτελέσει δοκιμαστικά δρομολόγια είδαν το αφήγημα τους να καταρρέει και πανικόβλητοι έτρεξαν στο υπουργείο μεταφορών για να τους σταματήσουν.(Μέχρι εκείνη την στιγμή τάιζαν σανό και νερό τον κόσμο για τους συνταξιούχους που δεν θα τους άφηναν να πατήσουν στο μηχανοστάσιο)Η μονταζιέρα στο στέκι του φαιδρού προέδρου της ΠΕΠΕ πραγματοποίησε άλλη μια αθλιότητα από αυτές στις οποίες είναι εθισμένος να πραγματοποιεί για το παραπάνω κείμενο.
Είναι αλήθεια ότι η ΡΑΣ δεν δέχτηκε ότι οι συνταξιούχοι μηχανοδηγοί έχουν πιστοποίηση σε ισχύ και αν η σιδηροδρομική εταιρεία διαφωνεί μπορεί να απευθυνθεί στα δικαστήρια;
Είναι αλήθεια ότι η RAIL CARGO κατόπιν απευθύνθηκε στον ΟΣΕ για την πιστοποίηση των συνταξιούχων μηχανοδηγών και ο ΟΣΕ τους είπε ότι θα ανοίξει την σιδηροδρομική ακαδημία την 1η ΜΑΡΤΙΟΥ για να κάνει επαναπιστοποίηση των συνταξιούχων;
ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ 13/03/2018
"Η RAIL CARGO κατόπιν απευθύνθηκε στον ΟΣΕ για την πιστοποίηση των συνταξιούχων μηχανοδηγών και ο ΟΣΕ τους είπε ότι θα ανοίξειτην σιδηροδρομική ακαδημία την 1η ΜΑΡΤΙΟΥ για να κάνει επαναπιστοποίηση των συνταξιούχων"
Συγκρίνοντας τα 2 κείμενα (το κανονικό και της μονταζιέρας) είναι φανερή η ανεπιτυχής λασπολόγηση του φαιδρού εκπροσώπου της εργοδοσίας που πλέον απροκάλυπτα λειτουργεί πλέον υπέρ των εργοδοσιών πολλών εταιρειών παρά υπέρ των εργαζόμενων Έκοψε την αρχή του κειμένου και το ερωτηματικό στο τέλος σε μια από τις συνηθισμένες αλλαζονικές και πανικόβλητες αντιδράσεις του.
Ποια είναι όμως η αλήθεια για τους συνταξιούχους;
Ο φαιδρός συχνά πυκνά αρθογραφεί υπέρ του ανταγωνισμού και της ΕΕ ακριβώς δηλαδή όπως επιθυμούν τα αφεντικά τον σιδηρόδρομο ,ΩΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ και ως ΜΗΧΑΝΗ ΚΕΡΔΟΥΣ.
Οι σιδηροδρομικές εταιρείες λοιπόν που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ του καπιταλισμού επιθυμούν την μεγιστοποίηση των κερδών τους με την μείωση του μισθολογικού κόστους μέσω του ανταγωνισμού ,υπερ του οποίου είναι ο φαιδρός.
Για αυτό λοιπόν οι σιδηροδρομικές εταιρείες στην ΕΕ προσλαμβάνουν συνταξιούχους ώστε να γλιτώνουν κόστη για εκπαιδεύσεις αλλά και για να εκβιάζουν τους εργαζόμενους και να πετυχαίνουν χαμηλότερες αμοιβές για το προσωπικό τους με την απειλή απολύσεων και των συνταξιούχων που καραδοκούν για να εργαστουν στην θέση τους.
Το παράδειγμα της Ρουμανίας είναι το πιο χτυπητό με το 80% των μηχανοδηγών μιας εταιρείας να είναι συνταξιούχοι.Αλλά δεν είναι μονο η Ρουμανία είναι και οι άλλες χώρες στην ΕΕ.
Ο φαιδρός επιχειρεί να αποκρύψει αυτή την αλήθεια από τους μηχανοδηγούς .(Την αλήθεια για την οποίο είναι ενήμερος πολύ πριν από το 2013 και πολύ πριν την ανακοίνωση του σωματείου σχετικά με την ΑLE. )ΤΑ ΗΞΕΡΕ ΟΛΑ .
Μόνο όταν έφτασε το μαχαίρι στο κόκκαλο και έφτασαν οι συνταξιούχοι στην πόρτα του μηχανοστασίου (και επειδή αυτό έγινε λίγο πριν από τις εκλογές του σωματείου και αφού κατάλαβε ότι αυτό θα ήταν πλήγμα στο εκλογικό αποτέλεσμα που επιθυμεί ) πήγε παρακαλώντας στον φίλο του το Χρήστο να τον βοηθήσει.
ΓΙΑΤΙ ΜΗΝ ΓΕΛΙΕΣΤΕ.
ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ.
ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ.
ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ.
ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ.
Το σύστημα δεν χρειάζεται καμία χείρα βοηθείας από το ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ (το οποίο είναι και ΕΝΤΕΛΩΣ αντίθετο με την εργασία συνταξιούχων ) για το αν αυτό επιθυμεί να πιστοποιεί συνταξιούχους σιδηρροδρομικούς.Την χείρα βοήθειας στο σύστημα την παρέχουν μια χαρά και μάλιστα με εξαιρετικό ζήλο και αφοσίωση οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές ( και όχι μόνο για τους συνταξιούχους.)
Τον αν άνοιξε η σχολή για την εκπαίδευση των βοηθών αυτό δεν έγινε κατόπιν ενεργειών των εργοδοτικών συνδικαλιστών ούτε κατόπιν της συμφωνίας της οποίας υπέγραψαν. Μπορεί οι εργοδοτικοί βαστάζοι να θέλουν να πείσουν με το ''κατόπιν ενεργειών τους'' αλλά ο κόσμος δεν μασάει κουτόχορτο.
Η σχολή άνοιξε γιατί ξεκίνησε η εποχή του ανταγωνισμού(που είναι υπερ ο φαιδρός) και γιατί πιέζουν οι ιδιωτικές εταιρείες.(Αυτές δηλαδή με τις οποίες κάποιοι συναντιούνται ...στα κρυφά!!)
Έχουν περάσει αρκετές ημέρες από την συνάντηση στου ...ΨΥΡΡΗ.Δεν έχουν ξεκαθαρίσει την θέση τους κάποιοι για το αν συμμετείχαν σε αυτή την συνάντηση...Εμμένουμε στο ερώτημα μας αφού δεν παίρνουμε ξεκάθαρες απαντήσεις για ένα τόσο σοβαρό ατόπημα.
ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΝ
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ
ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ
ΣΕ ΚΡΥΦΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ RAIL CARGO
ΣΕ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥ ΨΥΡΡΗ;
ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
ΥΓ. Όσον αφορά την επίθεση στο ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών από τον φαιδρό και το στέκι του.Το ΠΑΜΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ δεν κάνει καμία λυκοσυμμαχία.Η μόνη λυκοσυμμαχία είναι αυτή της ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗΣ-ΕΝΟΤΗΤΑΣ-ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ με υπογραφές και με φωτογραφικά στιγμιότυπα .
Το ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ είναι blog για τον σιδηρόδρομο και την επικαιρότητα.Κάποιοι επιθυμούν να στρεβλώσουν την ύπαρξη του στην ιντερνετική ενημέρωση γιατί ενοχλεί.Υπόσχεση μας είναι ότι θα συνεχίσει να ενοχλεί στο παρόν και στο μέλλον..
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ