Πέμπτη 23 Μαΐου 2024

Και ενώ η ΑΥΓΗ προσβάλει τους νεκρούς συναδέλφους μας .....

 


-Και ενώ η ΑΥΓΗ προσβάλει βάναυσα την μνήμη των  2 νεκρών συναδέλφων μας (της εμπορικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη ) με θεωρίες συνομωσίας περί μεταφοράς ξυλολίου η εγγαστρίμυθη μαριονέτα που παριστάνει τον πρόεδρο του σωματείου    κάνει πως δεν βλέπει αυτά τα αίσχη.

Το αν η εφημερίδα που πρόσκειται στον Κασσελακισμό επιλέγει να κάνει αντιπολίτευση  στην κυβέρνηση με θεωρίες συνομωσίας αντί κανονικής αντιπαράθεσης  αυτό  δεν μας αφορά .Αυτό που μας αφορά είναι η ευθεία προσβολή της μνήμης και  η ενοχοποίηση των 2 μηχανοδηγών  της εμπορικής αμαξοστοιχίας  με τα καραγκιοζιλίκια της  συγκεκριμένης εφημερίδας.

Ο συνδικαλιστικός απατεώνας  και γιαλατζί πρόεδρος της ΠΕΠΕ  περιφέρεται στην ΕΥΡΩΠΗ (να του θυμίσουμε ότι αυτό γίνεται με τα λεφτά από τις εισφορές ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών)  και ζητά δικαίωση για τα Τέμπη αλλά φαίνεται ότι «ξέχασε»   να πει στην μάζωξη της ΑLE ότι για  2 νεκρά μέλη του σωματείου του  εφημερίδα που πρόσκειται στο κόμμα του «βιάζει» καθημερινά την μνήμη τους

Και ενώ η εταιρεία έχει βγάλει αναλυτική ανακοίνωση για το περιεχόμενο των βαγονιών της εμπορικής αμαξοστοιχίας η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ «κλείνει το μάτ»ι στις θεωρίες συνομωσίας .

Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού έγγραφού σας, με το οποίο μας διαβιβάστηκε η «Ερώτηση 2586/03.03.2023», που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων, από τον Βουλευτή Λάρισας κ. Κυριάκο Βελόπουλο, με θέμα «Ανάγκη να διευκρινιστεί το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που  εμπλέκεται στη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη της 28.02.2023», θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κάτωθι:

Η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63503 της 28.02.2023 περιλάμβανε στην σύνθεση της (επισυνάπτεται το φύλλο σύνθεσης) συνολικά δεκατρία (13) βαγόνια, εκ των οποίων, κατά την φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία (3) βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως δέκα (10) βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).

Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους  εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με την σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, 

ήταν ως εξής:

 

- Η παράταξη της συνεξέλιξης με «βαρυσήμαντη» ανακοίνωση ( που προκάλεσε το γέλιο σε όποιον ξέρει τον συντάκτη της )  μας ενημέρωσε για την ηθική υποχρέωση της εκπαίδευσης των νέων συναδέλφων.-Την ευχαριστούμε θερμά.Καλοσύνη της!

Σύμφωνα με την συγκεκριμένη παράταξη που διαθέτει βαρβάτο ΑΞΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ !!(βλέπε ξυλόλια,στέκι,ανώνυμα σχόλια ,καθαιρέσεις μελών ,βρίσιμο εκλεγμένων της  κλπ)

Η εκπαίδευση συναδέλφων είναι αναπόσπαστο κομμάτι  των υποχρεώσεων μας και ηθικά και επαγγελματικά. 

Η μεταλαμπάδευση της εμπειρίας και  της γνώσης στην Έλξη είναι το Α και το Ω. 

Είναι μάλιστα ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ  ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ( Άρθρο 6 Παράγραφος 12).

 Η άρνηση λοιπόν συναδέλφων που είναι πιστοποιημένοι  εκπαιδευτές, να υπογράψουν φόρμες εκπαίδευσης νεότερων μηχανοδηγών και η άρνηση παροχής εκπαίδευσης γενικότερα είναι κάτι το οποίο βρίσκεται εκτός του αξιακου πλαισίου της παράταξης μας και του Σωματείου μας .

Μάλλον ο σημερινός πρόεδρος της ΠΕΠΕ δεν συμμερίζεται την άποψη της παράταξης του και η εκπαίδευση των συναδέλφων μάλλον δεν αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του επαγγελματισμού του καθως ο ίδιος δεν είναι εκπαιδευτής.

Δεν θέλει να να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις που απέκτησε στα 4 χρόνια! που είναι μηχανοδηγός;

Δεν του αρέσει το άρθρο 6 της σσε ;(κάτι ειδικές συμφωνίες για το αεροδόμιο μήπως τις έχει ακούσει;)

Είναι αλήθεια ότι αυτοί που αρνήθηκαν να υπογράψουν φόρμες εκπαίδευσης είχαιν παραιτηθεί εδώ και καιρό από εκπαιδευτές με επιστολή στην ΡΑΣ ; Πολύ περιορισμένο το βλέπουμε το ΑΞΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ της συγκεκριμένης παράταξης.Ισχύει μόνο για τους άλλους και όχι για την ηγεσία της. Δεν επιτρέπεται να παραιτηθείς,δεν επιτρέπεται να μην κάνεις εκπαίδευση,δεν επιτρέπεται  να μην υπογράφεις φόρμες,αλλά αν είσαι μαριονέτα μπορείς να μην είσαι εκπαιδευτής ...ΠΟΛΥ ΒΟΛΙΚΟ.

Μήπως ο συντάκτης της ανακοίνωσης δεν ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΚΑΝ την συνδικαλιστική μαριονέτα για το περιεχόμενο της  ανακοίνωσης και ο ταλαίπωρος (από το jet lag)  απλά την είδε αναρτημένη;Ήρεμα ρωτάμε.

ΥΓ..Περιμένουμε στο σοκάκι μας  γιατί έχουμε και άλλα...