Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
Από το 2018 η Ιταλικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δεσμευτεί για “επενδύσεις “ ύψους 500εκ.€ που μέχρι και σήμερα δεν έχει πραγματοποιήσει.
Μετά την ανακοίνωση της αγοράς 5 εννιάδυμων συρμών ETR 470 από την μητρική εταιρεία, ο ένας έφτασε στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης.
Οι συρμοί αυτοί, σύμφωνα με δημοσιεύματα, κόστισαν περίπου 47,5 εκ. €. Οι συρμοί ETR 470 θα έρχονται στην Θεσσαλονίκη για δοκιμές-επισκευές-παρεμβάσεις μετά την ανακατασκευή τους.
Παρακολουθούμε την σταδιακή απόκτηση των 5 εννιάδυμων συρμών ETR 470 από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την εγκατάσταση τους στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης, η ALSTOM η οποία έχει επιφορτιστεί με το επενδυτικό πρόγραμμα, επέλεξε και προσέλαβε 10 και πλέον τεχνίτες από αυτούς που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέλυσε τον Μάιο του 2020, προφασιζόμενη την πανδημία και οι οποίοι είχαν εκπαιδευτεί από την Δημόσια ΕΕΣΣΤΥ, για να πλαισιώσει τους ιταλούς εξειδικευμένους τεχνικούς της.
Το ερώτημα είναι πότε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα επαναπροσλάβει το εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό που απέλυσε για να εκπαιδευτούν και σε αυτό το τροχαίο υλικό ώστε να μπορεί η εταιρεία να τα συντηρεί μόνη της.
Υπάρχει σχέδιο για τον εκσυγχρονισμό, ανάπτυξη και κάλυψη των αναγκών με προσλήψεις στα μηχανοστάσια και εργοστάσια;
Μήπως η εταιρεία τελικά έχει άλλους στόχους ;
Ελπίζουμε κάποιος υπεύθυνος να δώσει…υπεύθυνες απαντήσεις!
Το Δ.Σ ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ