Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

Ποια συμφωνία;;

Στο εργοδοτικό  τους αφήγημα οι συνεργαζόμενες παρατάξεις ΣΥΡΙΖΑ έλξης -ΕΝΟΤΗΤΑΣ  βάλουν κατά όσων δεν δέχθηκαν την συμφωνία τους ..
Στα επιχειρήματα τους είναι ότι μπήκαν κανόνες στην εργασία των μηχανοδηγών, ότι εξαιτίας της συμφωνίας γίνονται προσλήψεις  ( οι οποίες είχαν προαποφασιστεί στο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εδώ και πάρα πολύ καιρό ) ότι γίνεται  η μαθητεία των βοηθών (η οποία και αυτή θα γίνονταν  έτσι και αλλιώς ) κλπ..
Το άλλο  σκέλος της υπεράσπισης της συμφωνίας είναι η επίθεση από τους συνδικαλιστές περί την εργοδοσία και των γύρω από αυτούς ότι όσοι δεν δέχονται την συμφωνία είναι κατά των μηχανοδηγών!!!!
Ας δούμε 3 μήνες μετά τι έφερε η συμφωνία που υπέγραψαν με την εργοδοσία  οι συνδικαλιστές που την στηρίζουν ..και αν αυτά  είναι υπέρ των μηχανοδηγών..

Παντελώς υποκριτικά και προκλητικά καυτηρίαζαν τα προγράμματα εργασίας που υπερέβαιναν τις 5 ημέρες εργασίας και σήμερα με την συμφωνία τους έχουμε 11,12 ακόμα και 18 ημέρες συνεχόμενης εργασίας!!
Οταν συνδικαλιστής στο ΜΑΙ  (μαντέψτε ποιος ) μεσα σε 18 ημέρες έχει ΜΗΔΕΝ ΡΕΠΟ για ποια συμφωνία μιλάνε;
ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ 18 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝ ΡΕΠΟ...
Όταν βλέπουμε μηχανοδηγούς με 12 ημέρες εργασίας χωρίς ρεπό για ποια συμφωνία μιλάνε;
Όταν τα αιτήματα για αναπαύσεις απορρίπτονται σωρηδόν από τον προγραμματισμό εργασίας στο ΜΑΙ για ποια συμφωνία μιλάνε;
Όταν από τις 5 ώρες μηχανοδήγησης πήγαμε στις 5:30 που είναι το καλύτερο ;
Όταν 7 μήνες δεν εφαρμόζεται η εργατική νομοθεσία στις δευτερεύουσες που είναι το καλύτερο;
Όταν οι ίδιοι παραδέχονται μεσοασταθμική μείωση 35% πανελλαδικά στους ελιγμούς(είναι πολύ παραπάνω αλλά δεν τολμάνε να το παραδεχθούν) που είναι το καλύτερο;
Όταν μηχανοδηγοί από 113 ευρώ ελιγμούς  πανε στα 40,από τα 95 στα  15,από τα 50 στα 7 , όταν στο ΜΑΙ  μηχανοδηγός έχει ελιγμούς 2 ευρω για ποια συμφωνία μιλάνε;
Όταν μηχανοδηγός από τον προγραμματισμό εργασίας στο ΜΑΙ έχει να παει διανυκτέρευση στη Θεσ/κη 40 ημερες για ποια διαχείριση μιλάνε;Γιατί υπάρχει και παράδειγμα 2 1/2 μηνών..
Και τα παραπάνω είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου καθώς υπάρχουν  πολυ τρανταχτά παραδείγματα απαράδεκτης  διαχείρισης στο προγραμματισμό εργασίας που οδηγούν  σε τεράστιες αποκλίσεις  στις δευτερεύουσες απολαβές  μεταξύ των μηχανοδηγών.
Η ΣΥ.Π.Ε  δεσμεύεται απέναντι στους μηχανοδηγούς ότι θα αγωνιστεί με όλες τις δυνάμεις της για να αποκαταστήσει τις απώλειες  στις αποδοχές  στους ελιγμούς (και όχι μόνο) που έφερε η συμφωνία τους.
Η ΣΥ.Π.Ε δεσμεύεται για την υπεράσπιση των κεκτημένων της έλξης  δεκαετιών που κατέρρευσαν από την διαχείριση των συνδικαλιστών της ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ  και θα αγωνιστεί υπερ των μηχανοδηγών για να σταματήσει η σημερινή διαχείριση στα προγράμματα εργασίας με τις χαώδεις οικονομικές διαφορές και τις 18 ημέρες εργασίας!!!
Η ΣΥ.Π.Ε δεσμεύεται για ένα υγιές οικονομικά σωματείο που δεν  θα έχει ελλειματικό ταμείο  όπως έχει  τώρα  .
Η ΣΥ.Π.Ε δεσμεύεται να  αφήσει κληρονομιά στις επόμενες γενιές των μηχανοδηγών ΤΑΠΕΛ με σημαντικό αποθεματικό .
Η ΣΥ.Π.Ε δεσμεύεται να βάλει τέλος σε κάθε σπατάλη και να καταθέσει οικονομικό πρόγραμμα που θα βάλει το μαχαίρι στο κόκκαλο και θα σταματήσει τις πληρωμές σε διαφορές μισθών,την ενοικίαση 2 γραφείων ,τους λογαρισμούς κινητών της τάξης των 160 ευρω το μηνα  και πολλά πολλά άλλα...
Η ΣΥ.Π.Ε δεσμεύεται να υπερασπιστεί τους μηχανοδηγούς στην νέα σσε .Να υπερασπιστεί  την ιδιαιτερότητα του επαγγελματός μας που  πρέπει να αμείβεται με τρόπο που να καλύπτει τις ανάγκες των μηχανοδηγών και όχι όπως θέλει η εργοδοσία και οι συνδικαλιστές  γύρω από αυτήν.

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ