Τετάρτη 2 Ιουνίου 2021

Ανακοίνωση του συναδέλφου Αλεξανδρή Γρηγόρη Μηχανοδηγού Μ.Α.Ι

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Με την παρούσα ανακοίνωση μου αναγκάζομαι να δημοσιοποιήσω  ένα σοβαρό οικογενειακό  πρόβλημα που αντιμετωπίζω μόνο και μόνο για ένα λόγο.

Μήπως και ντραπούν μερικοί για τα αίσχη τα οποία πράτουν απέναντι στους μηχανοδηγούς αλλά και για να ενδιαφερθούν οι υπεύθυνοι για το προσωπικό το οποίο ζητά βοήθεια στα προβλήματα του.

Είχα ζητήσει με έγγραφη αναφορά την χορήγηση αναπαύσεων σε συγκεκριμένες ημερομηνίες καθώς είχαν κανονισθεί ιατρικά ραντεβού για την ηλικιωμένη μητέρα μου  η οποία κατοικεί  μόνιμα στην Μεσσηνία.

Με έκπληξη διαπίστωσα ότι η αναφορά μου (για άλλη μια φορά) είχε πεταχθεί στον «κάλαθο των αχρήστων» καθώς στο εβδομαδιαίο  πλέον πρόγραμμα  αυτα δεν μου είχαν χορηγηθεί.

Ο υπεύθυνος για τον προγραμματισμό του φύλλου από οτι φαίνεται βρίσκεται στην θέση αυτή μόνο για να εξυπηρετεί τους αρεστούς στον ίδιο και τον «κουμπάρο»  του και ο νοών νοείτο.

Δεν μπήκε καν στον κόπο να μου απαντήσει έστω αρνητικά στο αίτημα μου..Παρα μόνο απόλυτη σιωπή και η κλήση σας προωθείται καθώς δεν απαντά  ούτε στο υπηρεσιακό του τηλέφωνο.

Μάλλον απαιτείται  «ειδικό προνόμιο»  για να μπορείς να ομιλείς με τον ίδιο  ή να γίνεις κουμπάρος.

Το συμπέρασμα είναι ότι  ο  υπεύθυνος  για τον προγραμματισμό εργασίας  απαξιεί να μιλήσει σε μηχανοδηγούς με 38 χρόνια υπηρεσίας .

Ζητώ από την διοίκηση να παρέμβει και να ενσκύψει στα προβλήματα του προσωπικού  αλλά και να αποκατασταθεί η επικοινωνία με αυτούς που διαχειρίζονται την καθημερινότητα του μηχανοδηγού λες και είναι τσιφλίκι τους.

Αυτού του είδους η αντιμετώπιση απέναντι σε πολλούς μηχανοδηγούς  και όχι μόνο σε μένα δεν τιμά κανέναν


Γρηγόρης Αλεξανδρής

Μηχανοδηγός ΜΑΙ