Σε ρεσιτάλ ιντερνετικής «κλάψας» έχει καταφύγει ο πουλημένος και το στέκι του μετά τις αποκαλύψεις που ήρθαν στο φως με την ανακοίνωση του νέου σωματείου των εργαζομένων Τραινοσε.
Και τι δεν έχει κατασκευάσει!! και τι δεν έχει αναρτήσει!!
Απά κατα φαντασίαν επιθέσεις στους μηχανοδηγούς για τα χιλιόμετρα μέχρι την σσε του 2011!!! . Από την προταση της διαμεσολαβήτριας προς την ΠΟΣ μέχρι Μαυρογιαλούρους και εξώδικα που χάθηκαν στο δρόμο.
Αλλά ας τα δούμε ένα προς ένα :
Στην ανακοίνωση του το νέο σωματείο εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρει ξεκάθαρα
Τι λέει στην ανακοίνωση του το νέο σωματείο ;
- Τα τρενοχιλιόμετρα ορθώς τα λαμβάνουν οι μηχανοδηγοί και συνοδοί
- Οι αντιδράσεις δεν αφορούν τον τρόπο αμοιβής των μηχανοδηγών
- Με τις αμοιβές μηχανοδηγών και συνοδών συμφωνούν
Ομως ο πουλημένος και το στέκι του προκείμένου να «ρίξει την μπάλα στην εξέδρα » και να αποφύγει να απαντήσει γιατί ανέφερε για πληροφορίες πρόσκλησης της ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ΤΡΑΙΝΙΟΣΕ για να συζητηθεί η ένταξη των τεχνιτών στην σσε ενώ στην πραγματικότητα η διοίκηση του είχε στείλει εξώδικη πρόσκληση 2 ημέρες νωρίτερα κατασκεύασε ως γνήσιος γκαιμπελίσκος επίθεση στα χιλιόμετρα των μηχανοδηγών.!! για να αποπροσανατολίσει και να διχάσει.
Εμείς έχουμε να πούμε ότι επίθεση στα χιλιόμετρα των μηχανοδηγών έχει κάνει μόνο ίδιος και το δεκανίκι του όταν με υπογραφή τους
- Καταργήθηκε η αποζημίωση των χιλιομέτρων για την εφεδρεία.Αποτέλεσμα της κατάργησης είναι στα μηχανοστάσια η εφεδρεία να μην πληρώνεται καθόλου όπως και οι αναμονές των τρέννων στους σταθμούς ή στις διασταυρώσεις.
- Καταργήθηκε ο υπολογισμός των ελιγμών στο 8ωρο (όπως αποζημιωνόταν εδώ και δεκαετίες ) και πληρώνονται οι ελιγμοί μόνο όταν εκτελούνται και μόνο με εγγραφή της ταυτότητας του τροχαίου υλικού καθώς και την χρονική διάρκεια κατων ελιγμών. Αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής είναι οι αποζημιώσεις των ελιγμών να πέσουν κάθετα και οι μηχανοδηγοί να χάσουν χρήματα .Είδαμε αποζημίωση ελιγμών από 50 ευρώ να γίνεται 9 ευρω και απο 100 ευρω να γίνεται 20!!
- Καταργήθηκε η αποζημίωση των χιλιομέτρων όταν ο μηχανοδηγός πηγαίνει επιβάτης καθώς πριν τα ξεπουλήσουν όλα ο μηχανοδηγός που πήγαινε επιβάτης έπαιρνε τα μισά χιλιόμετρα ως αποζημίωση.
Όπως καταλαβαίνετε η ΜΟΝΑΔΙΚΗ επίθεση στα χιλιόμετρα των μηχανοδηγών έγινε από ..μηχανοδηγούς οι οποίοι αποτελούν μαυρη σελίδα στην έλξη λόγω των πράξεων τους.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα οι απορίες μας είναι οι εξής :
Γιατί απέκρυψαν ο πουλημένος και το στέκι του το εξώδικο;
Γιατι «δικαιολογείται» με επιχειρήματα επιπέδου νηπιαγωγείου για την παραλαβή του εξωδίκου και ότι αυτή έγινε 2-3 ημέρες μετα από την αναγραφόμενη ημερομηνια;
Όσον αφορά την σσε από το στέκι του πουλημένου αναφέρεται η πρόταση της διαμεσολαβήτριας ως σσε που ΘΑ υπέγραφε η ΠΟΣ ενώ στην πραγματικότητα η ΠΟΣ έχει καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση και μόνο πανω σε αυτή μπορεί να γίνει συζήτηση.
Όλοι πλέον στο σιδηρόδρομο ξέρουν ή κατάλαβαν το γιατί αλλά και το τι επιδιώκουν να κάνουν οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές αυτού του τύπου χωρίς καν να λογαρίάζουν την γνώμη των τεχνιτών αλλά και των παραδοσιακών σωματείων στα οποία μέχρι στιγμής ανήκουν.
Τόσο η ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και αυτή η ΠΕΠΕ με την σταση τους στρέφονται εναντίον άλλων σωματείων τόσο εντός ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και εναντίον των παραδοσιακών σωματείων που μέχρι αυτή την στιγμή εκπροσωπούν τους εργαζόμενους της πρώην ΕΕΣΣΤΥ.
Η μοναδική πορεία με μικροκομματικά κριτήρια είναι η πορεία του πουλημένου και των συνοδοιπόρων του που χλευάζουν με οικτρό και ποταπό τρόπο την συσπείρωση όλων των εργαζομένων σε ένα μεγάλο σωματείο.Απευθύνεται με απαράδεκτο και απαξιώτικο τρόπο στα μέλη σωματείου !!!!
Το τραγελαφικό στην υπόθεση είναι ο απαξιωτικός και υβριστικός τρόπος με τον οποίο απευθύνεται και προς την ομοσπονδία όταν στην πραγματικότητα ο ίδιος κάνει δικαστικό αγώνα για να μην χάσει την καρέκλα της ΠΟΣ
Το τραγελαφικό στην υπόθεση είναι ο απαξιωτικός και υβριστικός τρόπος με τον οποίο απευθύνεται και προς την ομοσπονδία όταν στην πραγματικότητα ο ίδιος κάνει δικαστικό αγώνα για να μην χάσει την καρέκλα της ΠΟΣ